ماریا مرادی جراح بینی تهران

منبع: فوت و فن

132

1400/8/18

10:33


ماریا مرادی جراح بینی تهران

اگر شما ساکن تهران هستید و یا برای جراحی بینی می خواهید به تهران بیایید، به شما توصیه می کنیم عمل بینی خود را به خانم دکتر ماریا مرادی بسپارید زیرا ایشان یکی از توانمند ترین جراحان بینی تهران می باشند. امروزه عوامل زیادی برای معیار سنجش آدم های اطرافمان ایجاد کرده ایم که براساس آن ها با افراد انتخابی مان در ارتباط هستیم. یکی از این معیارها، زیبایی و آراستگی می باشد. همین امر موجب شده است که انسان های زیادی خواهان چهره ای زیباتر و جذاب تر باشند.

این تفکر و ذات زیباجو انسان ها سبب شده تا بیشتر افراد به دنبال داشتن چهره زیباتر باشند که با عمل های زیبایی به آراستگی و زیبایی های ذهنی شان دست می یابند.

یکی از پرطرفدار ترین عمل های زیبایی، جراحی بینی می باشد. بینی یکی از اساسی ترین اندام های قابل دید است که با کوچک ترین تغییر، می تواند چهره فرد را متحول کند، به همین دلیل رینوپلاستی از اهمیت بالایی برخوردار است.

مهم تر از آن که بخواهید دغدغه روند جراحی و نتیجه آن را دشته باشید بهتر است بیشتر وقت خود را صرف یافتن پزشک مجرب کنید، زیرا هر شخصی نمی تواند جراح بینی خوب و موفقی باشد و عوامل زیادی تعیین کننده این است که چه کسی جراح خوبی است.

راه های زیادی برای یافتن پزشک مناسب تان وجود دارد. در قدم اول بهتر است هزینه ای که می خواهید برای رینوپلاستی صرف کنید را در نظر داشته باشید،  چون قیمت عمل بینی براساس جراح و بیمارستانی که در آن جراحی انجام می دهید متفاوت است.

سپس شما با جستجو در فضای مجازی، صحبت با دوستان و آشنایانی که این عمل را قبل از شما انجام داده اند شروع کنید و لیستی از تمام پزشک های مورد نظرتان بیابید و در نهایت، باید بعد از ارزیابی های دقیق تر و دیدن بازخورد های جراحی می توانید جراح مورد نظرتان را پیدا کنید.

بهتر است قبل از مراجعه حضوری به پزشک، چند مقاله راجع به بینی و پروسه درمانی و جراحی مطالعه فرمایید تا دید کلی و اطلاعات کافی در مورد آن داشته باشید.

همچنین شما باید انتظارات تان واقع بینانه باشد زیرا براساس ساختار بینی شما، جراح بهترین رینوپلاستی را انجام خواهد داد و بعضی خواسته ها در مورد تغییر بینی برای برخی افراد غیر ممکن است.

برای یافتن جراح بینی در تهران ، معیار های زیر می تواند کمک شایانی به فرد زیباجو در انتخاب پزشک ایده آل کند:

داشتن بورد تخصصی پزشکان و دانستن روش های روز جراحی و توانایی استفاده از آن ها حین عمل در انتخاب جراح بسیار مهم است.

داشتن بورد تخصصی جراح به مراجعه کننده این اطمینان را می دهد که پزشک مهارت های لازم برای جراحی بینی را دارد.

داشتن مدرک و بورد تخصصی برای جراحی بینی کافی نیست زیرا عمل بینی یکی از سخت ترین و پیچیده ترین عمل های جراحی می باشد ، که در کنار آن به تجربه و مهارت دکتر هم نیاز است.

تجربه جراح بینی :

داشتن عمل های زیاد و رضایت زیباجویان می تواند یکی دیگر از معیارهای انتخاب پزشک مناسب باشد.

جراح باید در انجام همه ی سبک ها و مدل های بینی مانند جراحی بینی گوشتی، جراحی بینی استخوانی و ترمیمی و سایر مدل ها مهارت جراحی داشته باشد.

باید تفاوت های جراحی بینی گوشتی و استخوانی را بداند و در حین رینوپلاستی به آن ها عمل کند. به طور مثال در بینی گوشتی ضخامت پوست نسبت به دماغ استخوانی بیشتر است، غضروف و استخوان دماغ گوشتی نسبت به استخوانی ضعیف تر می باشند. به همین دلیل، جراحی بینی گوشتی به دلیل جنس پوست بینی کمی سخت تر از جراحی بینی استخوانی می باشد. در جراحی گوشتی تغییرات ایجاد شده و مدل های جراحی بسیار محدود است اما در رینوپلاستی استخوانی براساس ساختار بینی، مدل های مختلف قابل انجام می باشد.

در عمل بینی ترمیمی ، کار و مهارت پزشک بسیار اهمیت دارد، زیرا تغییرات روی بینی فرد ایجاد شده است و جراح باید با تغییرات و پیوند بتواند ایرادات بینی را برطرف کند.

جراحی بینی یکی از سخت ترین و پرتکنیک ترین جراحی های دنیاست ، پزشک باید زمان زیادی برای تمرین جراحی با روش های مختلف را صرف کرده باشد.

مشاهده عکس های قبل و بعد از جراحی:

دیدن عکس های قبل و بعد از عمل مراجعه کنندگان می تواند کمک زیادی در انتخاب جراح به شما کند و این امکان را به شما می دهد تا مهارت و توانایی پزشک را قبل از جراحی بینی ببینید.

وقت کافی برای فرد زیباجو داشته باشد :

جراح باید مشاوره های لازم متناسب با بینی فرد و نکات و مراقبت های لازم برای بعد از عمل را به مراجعه کننده بدهد.

انتظارات و تغییر شکل ظاهری که مراجعه کننده در نظر دارد ، باید بشنود و در حین عمل آن ها را در نظر داشته باشد.

بهتر است پزشک زمان کافی برای پاسخ به تمامی سوالات و رفع ابهامات مراجعه کننده ها اختصاص دهد.

انتخاب جراح براساس سلیقه شخصی خودتان باشد :

آدم ها براساس نظریات شان متفاوت زندگی می کنند و همین تفاوت ها باعث تغییر سلیقه در هر فرد شده است. بهتر است از اطرافیانتان مشاوره در مورد جراح و تغییرات ظاهری بینی تان بگیرید اما آن ها را با معیار های خود مطابقت دهید و ممکن است نمونه کار یک جراح از نظر آن ها زیبا و جذاب باشد و نظر شما نسبت به آن ها متفاوت باشد. این نکته را در نظر داشته باشید جراحی بینی زیاد قابل تغییر نیست.

صحبت با مراجعه کنندگان قبلی :

یکی از بهترین راه های کسب اطلاعات درباره ی جراح ، صحبت با مراجعه کنندگان قبلی و پرسیدن از تجربیات آن ها از جراحی بینی است.

امروزه به لطف تکنولوژی می توانیم نظرات و تجربیات مراجعه کنندگان و نتایج جراحی را از طریق سایت ها و اینستاگرام مشاهده کنیم و اطلاعات مورد نیازمان را به دست آوریم.

شما با بررسی درست و دقیق در مورد جراح، عمل های موفق که جراح داشته ، توقعات شما از تغییرات بینی خود به پزشک اعتماد کرده و اجازه دهید پزشک کار خود را به نحو احسن انجام دهد و شما با رعایت نکات مراقبتی می توانید در کسب نتیجه نهایی به جراح کمک کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو