توقیف سریال‌ عسگرپور و نعمت‌الله توسط جبلی!

منبع: برترین ها

39

1400/8/18

10:49


اگرچه روابط عمومی سازمان صداوسیما خبر توقف سریال‌ها توسط رئیس رسانه ملی را تکذیب کرده اما حالا مشخص شده نام‌های بزرگ که قرار بود آثارشان تا اوایل ۱۴۰۱ روی آنتن برود، حالا دیگر پروژه در دست تولید ندارند!

سینماپلاک: اگرچه روابط عمومی سازمان صداوسیما خبر توقف سریال‌ها توسط رئیس رسانه ملی را تکذیب کرده اما حالا مشخص شده نام‌های بزرگ که قرار بود آثارشان تا اوایل ۱۴۰۱ روی آنتن برود، حالا دیگر پروژه در دست تولید ندارند!

سریال بهرنگ توفیقی به تهیه‌کنندگی مهدی دارابی و نویسندگی سعید نعمت‌اله برای ماه رمضان شبکه یک، سریال سیروس مقدم برای سیمافیلم که قرار بود در باکس ماه رمضان یکی از شبکه‌ها روی آنتن برود، سریال محمدمهدی عسگرپور به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی که قرار بود به باکس ماه رمضان شبکه سه برسد و سریال ماه رمضان شبکه دو به تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب.

اینها تعدادی از سریال‌هایی هستند که هفت صبح درباره‌شان نوشته بود: «رئیس تازه صداوسیما عزم خود را جزم کرده تا حوزه سریال‌سازی تکانی اساسی بخورد. از جمله این که واسطه‌ها از بین برود، قدرت به طور کامل دست سیمافیلم باشد و نظارت خودش بر تولید آثار بیشتر شود. او در نخستین گام دستور توقف ۱۵سریال که در مرحله پیش تولید یا در آستانه تولید هستند، را داده است تا شورای معتمد او بتواند نظارت کافی داشته باشد. چه بسا برخی از این سریال‌ها هم برای همیشه متوقف باقی بمانند.»

روابط عمومی رسانه ملی اما خیلی زود از سریال‌های در دست تولید تلویزیون خبر داد و پس از آن هم پیمان جبلی با حضور در محل فیلمبرداری سریال‌های «سلمان فارسی»، «جشن سربرون» و «طلاق» سعی کرد از بار منفی توقف سریال‌ها کم کند. اتفاقی که به نظر می‌رسد موثر واقع شده اما واقعیت چیز دیگری است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو