بلفاروپلاستی برای افتادگی پلک چگونه است؟

بلفاروپلاستی برای افتادگی پلک چگونه است؟


منبع: برترین ها

116

1400/8/18

13:17


بهترین روش برای درمان افتادگی پلک، بلفاروپلاستی است. بهتر است بلفاروپلاستی برای افتادگی پلک باید توسط فردی متخصص انجام شود. برای یافتن بهترین متخصص بهتر است این مطلب را بخوانید.

برترین‌ها: اگر به دنبال یک روش موثر و مقرون بصرفه برای جراحی پلک بالا هستید، بلفاروپلاستی برای افتادگی پلک بهترین روش می‌باشد. جراحی پلک یکی از جراحی‌های شایعی است که به بلفاروپلاستی شهرت دارد. این جراحی بهترین روش مناسب برای زیبایی و سفت شدن پلک‌ها می‌باشد. اما اکثر مراجع کنندگان از مشکل افتادگی پلک رنج می‌برند که این افتادگی مربوط به پلک بالایی یا فوقانی است. این افتادگی می‌تواند، ظاهر ناخوشایندی داشته و همچنین جلوی دید شما را بگیرد. اما روش‌های ناکارآمد بسیاری وجود دارد که هر شخصی بنابر سلیقه و شاید هم نا آگاهی خود به سمت آن‌ها روی می‌آورد. از بین تمامی روش ها، بلفاروپلاستی بهترین و ایده آل‌ترین است که در پایان درباره بلفاروپلاستی برای افتادگی پلک توضیحات کامل تری ارائه داده می‌شود.

بلفاروپلاستی برای افتادگی پلک چگونه است؟

بلفاروپلاستی برای افتادگی پلک

افتادگی پلک‌ها یکی از شایع‌ترین مشکلاتی است که افراد زیادی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. اما علم پزشکی به اندازه‌ای پیشرفت کرده که نی توان به راحتی این مشکل را برطرف نمود. بهترین روش درمان، بلفاروپلاستی برای افتادگی پلک است که با خارج کردن توده چربی‌ها باعث زیبایی پلک‌ها می‌شود. این جراحی خاص مشکلات ناشی از افتادگی پوست، چین و چروک و حتی انباشت چربی‌ها را حذف می‌کند چرا که اغلب این مشکلات منجر به اختلال در بینایی افراد می‌شوند. نوعی بلفاروپلاستی نیز با کمک لیزر انجام می‌شور که لیزر دی اکسید کربن نام دارد. اما نوعی از جراحی نیز به صورت معمولی و با استفاده از ابزار‌های جراحی انجام می‌شود. این دو جراحی هم اکنون هر دو مورد استفاده قرار می‌گیرند که قطعا در دوره نقاهت و حتی میزان هزینه بایکدیگر تفاوت دارند.

در جراحی لیزری کمی تورم و کبودی ایجاد می‌شود که مقدار این کبودی‌ها کمتر از روش جراحی دستی یا سنتی می‌باشد. اما در کل روش جراحی پلک به هر روش و با هر نوع ابزاری بهترین روش بهبود پلک‌ها با استخراج توده و کیسه‌های چربی است. پس جهت درمان بلفاروپلاستی برای افتادگی پلک می‌توان از هر دو روش استفاده کرد.

چگونگی انجام بلفاروپلاستی برای افتادگی پلک

تمام قسمت‌های بدن تحت تاثیر افزایش سن یا عوامل مختلف، دچار تغییرات یا مشکلاتی می‌شود. پلک‌ها نیز به عنوان یکی از حساس‌ترین نقاط بدن، گاهی با مشکلاتی همچون افتادگی پلک مواجه هستند. حال این افتادگی روی زیبایی نیز تاثیراتی دارد. افتادگی پلک‌ها با اینکه شما را پیرتر نشان می‌دهد قطعا جلوی دید شما را نیز می‌گیرد. امروزه از روش بلفاروپلاستی برای افتادگی پلک استفاده می‌کنند. این یک روش درمانی مناسب جهت رفع افتادگی پلک تحت هر شرایطی می‌باشد. با انجام جراحی هم مشکلات بینایی را از بین می‌برید و هم جوانتر و زیباتر به نظر خواهید رسید. همانگونه که می‌دانید برای پلک‌ها دو نوع جراحی پلک بالا و جراحی پلک پایین وجود دارد که می‌توان گفت شایع‌ترین آن در بین بیماران اسکاتسدیل بلفاروپلاستی پلک بالایی است. در این جراحی، پزشک ابتدا از دارو‌های بی حسی موضعی استفاده می‌کند تا شما حین جراحی درد را احساس نکنید.

بلفاروپلاستی برای افتادگی پلک چگونه است؟

در نتیجه از طریق یکی از روش‌های موجود که شامل روش جراحی با لیزر و روش جراحی به صورت برشی می‌باشد عمل را انجام می‌دهد. در جراحی پلک فوقانی پزشک روی برداشتن پوست و چربی اضافی چین طبیعی چشم تمرکز می‌کند. در نتیجه از طریق یکی از روش‌ها توده‌های چربی را خارج کرده و اگر نیاز به بخیه داشته باشد، با بخیه زدن جراحی را به اتمام می‌رساند. توجه داشته باشید که هر کسی نمی‌تواند بلفاروپلاستی برای افتادگی پلک را انجام دهد. چرا که انجام این جراحی بزرگ، نیاز به تخصص و مهارت کافی دارد که تنها جراحان متخصص می‌توانند این کار را بدون هیچ عوارضی و به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

اگر از روش برش بخواهید جراحی را انجام دهید، برش‌ها نیز در امتداد چین طبیعی پلک انجام می‌شوند. این جراحی حدود ۴۵ دقیقه طول می‌کشد که ممکن است پس از جراحی تا دو هفته چشم‌ها مقداری قرمز و کبود شوند. اما پس از رفع کبودی‌ها و تورم شما می‌توانید نتایج جراحی را به خوبی مشاهده کنید.

نکات مهم قبل از بلفاروپلاستی برای افتادگی پلک

جهت انجام بلفاروپلاستی برای افتادگی پلک شما بایستی طبق دستور پزشک چند روز قبل از جراحی نکاتی را مورد توجه قرار دهید. اما عملیاتی که قبل از جراحی بایستی به صورت تخصصی و توسط پزشکان انجام شود عبارتند از:

معاینه بیمار قبل از بلفاروپلاستی

ابتدا باید بیمار معاینه فیزیکی انجام دهد که در این معاینه به بررسی تولید اشک و اندازه گیری قسمت‌های پلک می‌پردازند.

معاینه چشم پزشک قبل از بلفاروپلاستی

یک چشم پزشک ماهر بایستی به بررسی بینایی شما و آسیب‌های چشم بپردازد. قطعا چشم‌ها باید سالم و فاقد عفونت باشند.

بلفاروپلاستی برای افتادگی پلک چگونه است؟

گرفتن عکس پلک قبل از بلفاروپلاستی

گرفتن عکس پلک‌ها توسط پزشک از دیگر مراحل قبل از انجام جراحی است. در این مرحله پزشک پلک‌ها را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار می‌دهد. درواقع با کمک این تصاویر به برنامه ریزی فرآیند جراحی، ارزیابی اثرات فوری و نوع روش جراحی می‌پردازند.

بلفاروپلاستی برای افتادگی پلک چگونه است؟

از مصرف داروهایی، چون وارفارین، آسپرین، ایبوپروفن، ناپروکسن سدیم، ناپروکسن و دیگر دارو‌های مکمل خودداری کنید. چرا که این دارو‌ها قطعا خونریزی را افزایش می‌دهند.

عوارض احتمالی بلفاروپلاستی برای افتادگی پلک

بلفاروپلاستی برای افتادگی پلک یک روش درمانی مناسب است. اما در بسیاری از افراد گاهی پس از جراحی عوارضی رخ می‌دهد که شامل موارد زیر هستند:

  • تورم و کبودی
  • خونریزی و سوزش
  • عفونت و حتی خشکی چشم
  • مشکل بستن چشم یا حرکات پلک
  • زخم‌هایی قابل توجه ناشی از برش‌ها
  • آسیب عضله چشم در صورت نا بلد بودن جراح
  • تغییر رنگ پوست به دلیل خارج شده توده چربی
  • تاری دید موقتی
  • واکنش بدن نسبت به بیهوشی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو