عضو هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دوره چاپلوسی مدیران به اتمام رسیده، مردم کار و تلاش می‌خواهند.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دوره چاپلوسی مدیران به اتمام رسیده، امروز دیگر زمانی برای چاپلوسی و تملق نیست، مردم کار و تلاش می‌خواهند.

وی تصریح کرد: امروز کشور به مدیرانی معتقد به جریان انقلاب، اصیل، کاربلد، متخصص، جوان و با روحیه جهادی کار شبانه‌روزی نیازمند است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیرانی که طی چندسال اخیر عمر مدیریتی خود را با چاپلوسی و بله قربان‌گویی سپری کردند، باید این مسیر را ترک کنند و بدانند دوره چاپلوسی به اتمام رسیده است، بیان کرد: مردم کار می‌خواهند، مدیرانی با انگیزه  و خلاق که بتوانند به خوبی فضا و امکانات موجود را مدیریت کرده و برای حل مشکلات برنامه و نوآوری داشته باشند.

سلیمی گفت: کارهایی بسیاری بر زمین مانده و بسیاری از امور مردم استان چندین سال رها بود، انتظار  می‌رود مدیریت جدید استان با شناسایی مدیران جوان و با انگیزه و به دور از روحیه شعاردرمانی و دوربینی آنها را به کار گرفته و به کارهای زمین مانده استان سرو سامان دهد.

وی خاطرنشان کرد: مدیران زودرنج و قهرکن که با کوچک‌ترین انتقادی قهر کرده و کار را رها می‌کردند، در چند سال اخیر صدمات جبران ناپذیری به استان وارد کردند، ضعیف‌ترین دوره مدیریتی استان که در طول تاریخ بی‌سابقه بود مربوط به چند سال اخیر بود که امیدواریم استاندار جدید با برنامه‌ریزی و فهم درست از مسائل این ظلم‌ وارد شده به مردم را جبران کند.