نظرسنجی جدید شبکه سی ان ان نشان می دهد که اکثر آمریکایی ها (۵۸ درصد) معتقدند جو بایدن توجه کافی به مهمترین مشکلات این کشور و مردمش ندارد.

براساس این نظرسنجی جدید شبکه سی ان ان که توسط مرکز "اس ای آر اس" انجام شد، اکثر شرکت‌کنندگان عملکرد جو بایدن به عنوان رئیس‌جمهوری آمریکا را تایید نمی‌کنند.

همچنین بیش از یک سوم از شرکت کنندگان(۳۶ درصد) در این نظرسنجی، اقتصاد را مهمترین مشکل فوری آمریکا می دانند.

در میان گروهی که اقتصاد را مهمترین مشکل فوری آمریکا می بینند، ۷۲ درصد اعلام کرده اند که بایدن به مسائل توجه کافی نمی کند.

در این نظرسنجی مشخص شد که ۵۲ درصد عملکرد بایدن را تایید نمی کنند و ۴۸ درصد تایید می کنند.

نتایج این نظرسنجی سی ان ان در حالی منتشر شده است که نظرسنجی اخیر روزنامه یو اس ای تودی از تداوم کاهش میزان محبوبیت جو بایدن حکایت داشته است. همچنین مشخص شد، دو سوم از آمریکایی‌ها مخالف حضور وی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ هستند.

از زمانیکه گسترش گونه دلتا کرونا در آمریکا در پیشرفت ها برای مهار همه‌گیری این ویروس تاثیر منفی گذاشت و همچنین انتقادها از تصمیم بایدن برای خروج شتابزده از افغانستان، مقبولیت بایدن در سراشیبی سقوط قرار گرفت.

این در حالی است که میزان تایید عملکرد بایدن در اواخر اکتبر(مهر) طی نظرسنجی مرکز هریس ۴۳ درصد اعلام شده بود که با کاهش به میزان ۳۸ درصد مشخص شده محبوبیت رئیس جمهوری آمریکا میان مردم این کشور در سراشیبی سقوط قرار داشته که می تواند پیامدهایی برای بایدن به دنبال داشته باشد.