squid game - بازی مرکب

«هوانگ دونگ-هیوک» خالق سریال «بازی ماهی مرکب» (Squid Game) در یک مصاحبه جدید تولید فصل دوم را تأیید کرده است.

هوانگ که کارگردان و نویسنده این سریال پربیننده نت‌فلیکس است به «اسوشیتد پرس» می‌گوید این سریال رسماً تأیید می‌کند که فصل دوم ساخته خواهد شد: «فشار زیادی وجود داشت، تقاضای بسیار زیاد، و علاقه بسیار برای فصل دوم. بنابراین احساس می‌کنم که چاره دیگری برای من باقی نگذاشته‌اید. اما، می‌گویم که فصل دوم قطعاً ساخته خواهد شد. در حال حاضر توی سر من است. در مرحله برنامه‌ریزی هستم. اما فکر می‌کنم هنوز زود است که بگوییم چه زمانی و چگونه اتفاق خواهد افتاد.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، نت‌فلیکس ماه گذشته در نامه‌ای به سرمایه‌گذاران یادآور شد که «بازی ماهی مرکب» که ۱۷ سپتامبر پخش شد، در ۹۴ کشور رتبه اول را کسب کرده و به ۱۴۲ میلیون خانوار بیننده رسیده است. «بلومبرگ» هفته گذشته گزارش داد که این سریال با بودجه ۲۴ میلیون دلاری به تولید رسیده و پس از نزدیک به سه هفته ۱۳۲ میلیون بیننده داشته است. در اسناد محرمانه نت‌فلیکس که به دست «بلومبرگ» رسید آمده بود که ۱۱۷ میلیون مشترک دست کم ۷۵ دقیقه از «بازی ماهی مرکب» را دیده‌اند و ۶۶ درصد یا ۸۷ میلیون بیننده سریال را تمام کرده‌اند.

دونگ-هیوک پیش‌تر در مصاحبه با «گاردین» توضیح داده بود که نت‌فلیکس طبق قرارداد به او دستمزد داده و تبدیل شدن سریال به پربیننده‌ترین عنوان تلویزیونی تاریخ شبکه باعث افزایش دریافتی او نشده است: «این‌گونه نیست که نت‌فلیکس به من پاداشی بدهد.» دونگ-هیوک اضافه کرده بود: «ممکن است فصل دوم را بسازم و به اندازه برنده «بازی ماهی مرکب» ثروتمند شوم.»