به‌کارگیری اندروید روی گوشی پاسپورت بلک‌بری

منبع: فوت و فن

124

1400/8/19

07:48


به‌کارگیری اندروید روی گوشی پاسپورت بلک‌بری

گوشی اندروید بلک‌بری قرار است طی سال جاری ارائه شود؛ اما این شرکت ممکن است یکی از دستگاه‌های فعلی خود را نیز به سیستم‌عامل اندروید گوگل مجهز کند. همان‌طور که در این ویدئو مشاهده می‌کنید، گوشی پاسپورت (Passport) بلک‌بری به شکل واضحی در حال اجرای اندروید لالی‌پاپ است. در این کلیپ ویدئویی که زبان آن انگلیسی نیست، دایره نقره‌ای‌رنگ صفحه خانه اندروید، بخش کشویی اپلیکیشن‌ها و گوگل پلی را مشاهده خواهید کرد.

همچنین چند قابلیت با محوریت بلک‌بری نیز مشاهده می‌شود. در نتیجه احتمالاً این گوشی یک پروژه خانگی نیست و یک فرد عادی، اندروید را روی گوشی شخصی خود نصب نکرده است. اگرچه زمان انتشار چنین ویدئویی هوشمندانه انتخاب شده است؛ اما عرضه مجدد گوشی پاسپورت، اقدام عجیبی از سوی شرکت بلک‌بری محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد گوشی ونیز (Venice) در اولویت قرار دارد، به ویژه با توجه به این که اخبار زیادی اخیراً در مورد این گوشی منتشر شده است. شاید این ویدئو روشی برای تست اندروید روی گوشی‌های فعلی بلک‌بری است.

با این حال کاملاً مشخص است که تغییرات مهمی در زمینه به‌کارگیری سیستم‌عامل اندروید در آزمایشگاه‌های شرکت بلک‌بری در حال شکل‌گیری است. این در حالی است که این شرکت در حال فروش دستگاه‌های سیستم‌عامل بلک‌بری ۱۰ است. بسیاری از افراد معتقدند این گوشی‌های جدید ویژگی‌های زیادی از دستگاه‌های BB10 مانند هاب بلک‌بری (BlackBerry Hub) را خواهند داشت. شرکت بلک‌بری هنوز تأیید نکرده که قرار است اندروید را روی گوشی پاسپورت ارائه دهد؛ اما گوشی ونیز قبلاً در یکی از مراسم‌های این شرکت به نمایش گذاشته شد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو