قیمت و مشخصات فنی مدل ۲۰۱۷ کیا ریو

قیمت و مشخصات فنی مدل ۲۰۱۷ کیا ریو


منبع: فوت و فن

69

1400/8/19

09:21


قیمت و مشخصات فنی مدل ۲۰۱۷ کیا ریو

مدل ۲۰۱۷ کیا ریو با ویژگی‌ها و قیمت جدید وارد بازار شد.

مدل ۲۰۱۷ کیا ریو با قیمت پایه ۱۶٬۹۹۰ دلار عرضه شد. این اتومبیل با سه تیپ مختلف ارائه شده که قیمت گران‌ترین مدل آن ۲۲٬۹۹۰ دلار تعیین شده است.

نسل چهارم کیا ریو یا یک سری فناوری‌های پیشرفته، کابین و صندوق بزرگ‌تر عرضه شده است. این اتومبیل همچنان از موتور بنزینی ۱٫۴ لیتری ۴ سیلندر با ۷۴ کیلووات توان به همراه یک جعبه‌دنده ۴ سرعتی اتوماتیک یا یک جعبه‌دنده ۶ سرعتی دستی بهره می‌برد.

 

 

قرار است اواسط سال جاری میلادی یک موتور ۳ سیلندر ۱٫۰ لیتری نیز برای این اتومبیل ارائه شود که ۸۸ کیلووات و ۱۷۲ نیوتن متر گشتاور دارد. این موتور جدید از یک جعبه‌دنده ۶ سرعتی دستی یا یک جعبه‌دنده دو کلاجی و ۷ سرعتی اتوماتیک برخوردار خواهد بود.

در داخل کابین از طراحی افقی استفاده شده تا عریض بودن داخل کابین بارزتر شود. احتمالاً مهم‌ترین ویژگی این اتومبیل، یک صفحه‌نمایش ۷٫۰ اینچی متحرک است که به صورت استاندارد ارائه می‌شود. صفحه‌نمایش کیفیت بالای این اتومبیل با اندروید اتو و اپل کارپلی سازگار است. از ویژگی‌های استاندارد دیگر مدل ۲۰۱۷ ریو می‌توان به ورود بدون کلید، دوربین دید عقب و حسگرهای مختص پارک اشاره کرد.

 

 

همچنین برف‌پاک‌کن‌هایی که بارش باران را حس می‌کنند و چراغ‌های اتوماتیک جلو در تیپ برتر ریو ۲۰۱۷ ارائه می‌شوند.

طبق گفته کیا، فضای موجود برای پاها و سر در مدل جدید این اتومبیل افزایش یافته است. همچنین ظرفیت صندوق‌عقب ۳۲۵ لیتر و ظرفیت باک بنزین ۴۵ لیتر است که در مقایسه با مدل قبلی افزایش یافته‌اند.

این اتومبیل از ۶ ایربگ برخوردار است و با ویژگی‌های استاندارد ایمنی در صنعت خودروسازی مانند سیستم ترمز ضدقفل، توزیع برقی نیروی ترمز، دستیار ترمز در شرایط اضطراری و دستیار روشن شدن در سربالایی ارائه می‌شود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو