دانلود Corel Painter 2022 v22.0.1.171 – رسم نقاشی حرفه ای در کامپیوتر

دانلود Corel Painter 2022 v22.0.1.171 – رسم نقاشی حرفه ای در کامپیوتر


منبع: پی سی دی

166

1400/8/19

12:32


دانلود Corel Painter 2022 v22.0.1.171 - رسم نقاشی حرفه ای در کامپیوتر

Corel Painter ورژن جدید نرم افزار کشیدن نقاشی در کامپیوتر است که توسط سایت پی سی دی برای دانلود قرار داده شده است ، این برنامه دارای ترکیبی از ابزارهای نقاشی ابتکاری ، قابلیت های همسانه سازی عکس و آپشن هایی مجازی با قابلیت شخصی سازی بسیار بالا بوده که به شما در خلق آثار و جلوه های مختلف ، آزادی بی نهایتی می بخشد.


این نرم افزار سرعتی بسیار بالاتر در زمان ذخیره سازی و لود کردن نسبت به نرم افزار های مشابه دارد. این سرعت تقریبا در زمان باز کردن عکس ها ۳۵ درصد و در زمان ذخیره سازی عددی معادل ۲۰۰ درصد است. از لحاظ بین المللی توسط قلم موهای RealBristle™ شناخته شده است و نقاش ها از آن به عنوان برنامه ای که بیشترین فرم واقع گرایانه در بین برنامه های نقاشی دیجیتال را دارد ، یاد می کنند. با معرفی آبرنگی واقعی و جدید ، همچنین قلم موهای رنگ روغن واقعی ، به علاوه ی امکانات خارق العاده ی منحصر به فرد در این نسخه ، این برنامه توجه همه را به خود جلب کرده است.

Corel Painter راهی به دنیایی از خلاقیت با داشتن دسته ای از قلم موهای بی نظیر ، بافت کاغذی ، رنگ روغن ، آبرنگ و بسیاری امکانات دیگر ، برای شما باز می کند. ترکیب بندی رنگ ها برای ویرایش تصاویر بسیار آسان و در عین حال فوق العاده زیبا است. با قابلیت پشتیبانی از تعداد زیادی فرمت مختلف ، شما می توانید روی پروژه ای که در نرم افزاری دیگر ساخته اید ، در این نرم افزار کار کنید. نمونه ی این نرم افزارها فتوشاپ می باشد که با ترکیب این دو می توانید به تجربه های جالب و حیرت انگیزی دست پیدا کنید. آخرین نسخه ی این نرم افزار که هم اکنون در اختیار شما قرار گرفته به هنرمندان امکان خلق آثاری تاثیرگذار و زیبا را خواهد داد.

دانلود

نیم بها

دانلود برنامه Corel Painter

نسخهحجمسرور پی سی دی
64Bit825MBDOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

تصاویر

دانلود Corel Painter 2022 v22.0.1.171 - رسم نقاشی حرفه ای در کامپیوتر

راهنمای نصب
1. فایل دانلود شده را با برنامه Winrar باز کنید و extract کنید
2. اینترنت خود را هنگام نصب حتماً قطع کنید
3. هنگام نصب Corel Painter گزینه “Select I have a serial” را انتخاب کنید و سریال PF20T22-5SZ56E4-3RY8LPC-34KE49G را وارد کنید
4. پس از اتمام نصب به صورت خودکار صفحه فعال سازی برنامه نیز فعال می شود و نرم افزار را کرک می کند.
5. پس از آن جهت اجرای نرم افزار حتماً 2 فایل زیر را از اتصال به اینترنت به کمک یک فایروال مسدود کنید:
C:\Program Files\Corel\Painter 2020\Painter 2020 x64.exe
C:\Program Files\Common Files\Protexis\License Service\PsiService_2.exe
 
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو