کشیدن پوست صورت بعد از لاغری، دیگه لازم نیست نگران باشی!

کشیدن پوست صورت بعد از لاغری، دیگه لازم نیست نگران باشی!


منبع: نی نی بان

139

1400/8/19

12:49


کشیدن پوست صورت بعد از لاغری، دیگه لازم نیست نگران باشی!

شل شدن پوست صورت برای افرادی که از راه‌های مختلف اقدام به کاهش وزن می‌کنند، یک امر تقریبا اجتناب ناپذیر است. پوست صورت یکی از مهم‌ترین قسمت‌های بدن است که اگر دچار شل شدگی و افتادگی شود، ممکن است موجب آزردگی و ناراحتی شدید افراد شود. اما جای نگرانی نیست زیرا راه‌های مختلفی برای کاهش و حتی از بین بردن این وضعیت وجود دارد. یکی از موثرین این روش‌ها، کشیدن پوست صورت بعد از لاغری یا لیفت صورت است که اغلب نتایج مطلوبی را در پی دارد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا به شما را بیشتر با این روش آشنا کنیم.

در این مطلب می‌خوانید:

  • کاهش وزن چه تاثیری روی صورت می‌گذارد؟
  • چگونه کشیدن پوست صورت می‌تواند موثر باشد؟
  • کشیدن پوست صورت بعد از لاغری چگونه انجام می‌شود؟
  • مزایای لیفت صورت چیست؟
  • لیفت صورت برای چه افرادی قابل انجام است؟
  • هزینه کشیدن پوست صورت بعد از لاغری

بیشتر بخوانید: هزینه لیفت بینی با نخ چقدر است؟


کاهش وزن چه تاثیری روی صورت می‌گذارد؟

بسیاری از بیماران در کمال تعجب متوجه می‌شوند که اگرچه بدن آن‌ها پس از کاهش وزن جوان‌تر به نظر می‌رسد اما چهره آن‌ها در واقع پیرتر به نظر می‌رسد! از دست دادن چربی صورت بخش طبیعی و اجتناب ناپذیری از فرآیند پیری و فزایش سن است. تغییراتی مانند افتادگی گونه‌ها، شل شدن پوست گردن و زیر چانه و چین‌های عمیق بینی هم‌گام با افزایش سن اتفاق می‌افتند.

افرادی که تحت کاهش وزن شدید قرار می‌گیرند، اغلب این مشکلات را با سرعت بیشتری، به میزان چشمگیرتر و حتی ممکن است در سنین پایین‌تر تجربه کنند. به همین دلیل ممکن است از دست دادن چربی صورت، منجر به بروز ظاهری لاغر، پیر یا گود افتاده شود.

کشیدن پوست صورت بعد از لاغری، دیگه لازم نیست نگران باشی!

چگونه کشیدن پوست صورت می‌تواند موثر باشد؟

مهم است اطمینان حاصل کنید که جراح پلاستیک شما دارای مهارت و تجربه در زمینه زیبایی است که با اهداف شما مطابقت دارد.

جراحی لیفت صورت یک روش استاندارد و بسیار موثر برای کاهش و اصلاح بسیاری از مواری است که پیش‌تر به آن‌ها اشاره شد. در طول لیفت صورت، بافت‌های آویزان در قسمت میانی و پایین‌تر صورت به حالت طبیعی‌تر و جوان‌تر در می‌آیند، پوست اضافی از قسمت تحتانی صورت و گردن برداشته می‌شود و پوست باقی‌مانده برای دستیابی به نیمرخ صاف‌تر و باریک‌تر تغییر موقعیت می‌دهد.

در این راستا بسیار مهم است که جراح پلاستیکی را انتخاب کنید که تجربه تخصصی در انجام لیفت صورت پس از چاقی داشته باشد زیرا این کار نیاز به یک رویکرد جراحی منحصر به فرد دارد. بنابراین مهم است اطمینان حاصل کنید که جراح پلاستیک شما دارای مهارت و تجربه در زمینه زیبایی است که با اهداف شما مطابقت دارد. زیرا یک لیفت صورت ماهرانه می‌تواند ظاهر شما را به طرز چشمگیری بهبود بخشد.


بیشتر بخوانید: هزینه آر اف صورت، آیا واقعا موثر است؟


اگر فکر می‌کنید برای کشیدن پوست صورت خیلی جوان هستید، در نظر بگیرید که انتخاب روش مناسب مهم‌تر از سن شماست. برخی از بیماران جوان‌تر جراحی را رد می‌کنند و متوجه نیستند که ممکن است در طول زمان این روش مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه‌حل آن‌ها باشد. گزینه‌های غیرجراحی را می‌توان امتحان کرد اما هرگز لیفت قابل توجهی را که با لیفت صورت انجام می‌دهید، ارائه نمی‌کنند. 

لیفت صورت با نخ نیز یکی از جدیدترین روش‌های لیفت است که نتایج بسیار مطلوب و موثری را تاکنون در پی داشته است.

کشیدن پوست صورت بعد از لاغری، دیگه لازم نیست نگران باشی!

کشیدن پوست صورت بعد از لاغری چگونه انجام می‌شود؟

در ابتدا لازم است تا با یک جراح متخصص مشورت کنید و پس از تایید او برای انجام لیفت، اغلب بی‌هوشی کامل انجام می‌شود و الگوهای برش متناسب با شرایط هر فرد متفاوت خواهد بود اما به طور معمول برش‌هایی در خطوط مو و اطراف گوش ایجاد می‌شود و اغلب یک برش کوچک زیر چانه نیز لازم است. این برش‌ها جای زخم‌ها را به خوبی پنهان می‌کنند.

تا زمانی که دستورالعمل‌های جراح خود را دنبال کنید و مطمئن شوید وزن خود را حفظ می‌کنید، می‌توانید انتظار داشته باشید که برای سال‌های آینده نیز از نتایج جراحی خود لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: جدیدترین روش کشیدن پوست


لازم است توجه کنید که داشتن یک رژیم غذایی پر از غذاهای مغذی مانند سبزیجات، میوه‌ها، غلات کامل و پروتئین‌های بدون چربی نیز می‌تواند به شما کمک کند که بهترین نتیجه ممکن را از جراحی لیفت صورت خود داشته باشید.

برای انجام این عمل بیماران نیاز به بستری شدن در بیمارستان دارند و معمولا در عرض ۱ تا ۲ هفته آماده مرخص شدن از بیمارستان هستند. همچنین باید تا یک ماه از ورزش یا فعالیت‌های شدید اجتناب کنید.
ممکن است یک سال طول بکشد تا نتایج نهایی پس از لیفت صورت ظاهر شود. اگرچه بسیاری از افراد پس از شش ماه متوجه بهبود قابل توجهی می‌شوند و بسیاری بعد از چندین هفته نیز بهبود را مشاهده می‌کنند.

کشیدن پوست صورت بعد از لاغری، دیگه لازم نیست نگران باشی!

نتایج حاصل از کشیدن پوست صورت بعد از لاغری معمولا مدت زمان قابل توجهی باقی می‌ماند. تا زمانی که دستورالعمل‌های جراح خود را دنبال کنید و مطمئن شوید وزن خود را حفظ می‌کنید، می‌توانید انتظار داشته باشید که برای سال‌های آینده نیز از نتایج جراحی خود لذت ببرید.


بیشتر بخوانید: بهترین دستگاه هایفو صورت کدام است؟


مزایای لیفت صورت چیست؟

کشیدن پوست صورت بعد از لاغری برای شما مزایایی را در پی خواهد داشت که به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • کاهش چین و چروک
  • سفت کردن نواحی افتاده پوست صورت
  • از بین بردن پوست اضافی

کشیدن پوست صورت بعد از لاغری، دیگه لازم نیست نگران باشی!

لیفت صورت برای چه افرادی قابل انجام است؟

همه افرادی که وزن کم می‌کنند لزوما کاندیدای خوبی برای لیفت صورت نیستند. معمولا بیمارانی که بیش از ۴۵ کیلوگرم وزن کم می‌کنند، مقدار قابل توجهی چربی از دست داده‌اند و در نتیجه پوست اضافی در اطراف صورت و گردن آن به میزان زیادی وجود دارد و به این ترتیب می‌توانند از جراحی سود ببرند. علاوه بر این، شما باید در وزن هدف خود قرار داشته باشید و وزن شما باید چندین ماه قبل از جراحی ثابت بماند.

سلامت شما همچنین نقش مهمی را در تعیین اینکه آیا کاندیدای مناسبی برای لیفت صورت پس از کاهش وزن هستید یا خیر، ایفا می‌کند.


بیشتر بخوانید: لیفت شکم برای چه کسانی مناسب است؟


هزینه کشیدن پوست صورت بعد از لاغری

هزینه‌های مربوط به کشیدن پوست صورت بعد از لاغری برای هر فرد متناسب با شرایط او کاملا متفاوت است و نمی‌توان قیمت مشخصی را برای انجام این عمل تعیین کرد اما شما می‌توانید با مراجعه به کلینیک نی نی بان در بخش پوست، مو و زیبایی از خدمات متخصصان و جراحان دراین زمینه کمک بگیرید.

مطالب پیشنهادی

علت تعرق زیاد سر و صورت چیست؟ عوامل تحریک کننده تعرق را بیشتر بشناسید

متخصص انکولوژی زنان در تهران

پروتز سینه مدل اشکی چیست؟

درمان قطعی زگیل تناسلی، امکانش هست؟

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو