کابینت جزیره متحرک با چند طراحی زیبا و خاص

کابینت جزیره متحرک با چند طراحی زیبا و خاص


منبع: دکوراسیون

263

1400/8/19

22:56


مدل کابینت جزیره متحرک

کابینت یکی از اصلی ترین لوازم در دکوراسیون آشپزخانه به شمار می رود که دارای طرح و رنگ هایی متنوع است و امروزه برای طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه از کابینت جزیره متحرک استفاده می شود و این طرح کابینت برای فضای آشپزخانه های کوچک و بزرگ انتخابی مناسب می باشد زیرا تغییر دادن مکان کابینت به راحتی امکان پذیر است و شما می توانید در صورت تمایل کابینت را از قسمت جزیره به مکان دیگری از آشپزخانه انتقال بدهید.

مدل های کابینت جزیره متحرک

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید آشپزخانه تان دکوراسیونی لوکس داشته باشد بهتر است از کابینت جزیره چرخ دار در فضای آشپزخانه استفاده نمایید. این مدل کابینت از اطراف به دیوار یا فضایی دیگر متصل نمی باشد و در انواع اشکال هندسی مختلف نظیر دایره و مستطیل و مربع و … طراحی می شود. در ادامه تصاویری از انواع طرح های کابینت جزیره چرخ دار را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید کابینت با طرح و رنگی زیبا و خاص را انتخاب نمایید.

مدل کابینت آشپزخانه جزیره رنگ تیره

کهن استیل

طرح های کابینت جزیره چرخ دار

کابینت چرخ دار جزیره در انواع طرح های مدرن و کلاسیک و نئوکلاسیک موجود می باشد و بهتر است شما طرح کابینت آشپزخانه را با توجه به سبک دکوراسیون داخلی انتخاب نمایید.

از این طرح کابینت ها می توان به عنوان میز کار یا میز نهار خوری استفاده کرد همچنین شما می توانید کابینت جزیره چرخ دار را به محلی برای چیدن دسر و وسایل پذیرایی از مهمان ها تبدیل کنید.

یکی از مزیت های جزیره آشپزخانه متحرک این است که اگر شما از چیدمان آشپزخانه تان خسته شوید می توانید به راحتی و با جابجایی کابینت دکوراسیون آشپزخانه را تغییر بدهید همچنین برای نظافت آشپزخانه نیز می توانید کابینت را به مکانی دیگر انتقال بدهید و بعد از تمیز کردن کفپوش آشپزخانه ، کابینت را در سر جای اصلی اش قرار بدهید.

مدل های کابینت جزیره

مدل کابینت جزیره متحرک سفید

مدل کابینت چرخ دار قهوه ای

 

طرح های کابینت جزیره کلاسیک چرخ دار

طرح های کابینت چرخ دار سفید

مدل کابینت متحرک برای جزیره

مدل کابینت جزیره متحرک ام دی اف

طرح کابینت جزیره متحرک و ام دی اف

مدل کابینت سفید برای آشپزخانه

طرح های کابینت آشپزخانه متحرک و شیک

اجرای دکوراسیون داخلی

بهترین مکان برای قرار دادن کابینت جزیره چرخ دار در فضای آشپزخانه نقطه میانی می باشد زیرا به این نقطه شما از همه قسمت ها دسترسی دارید و نیاز به جابجایی زیادی نخواهید داشت همچنین می توانید گاز صفحه ای را روی کابینت جزیره قرار بدهید.

توجه داشته باشید که باید طرح و رنگ این کابینت را به صورتی انتخاب نمایید که با طرح و رنگ سایر کابینت های آشپزخانه تان مطابقت داشته باشد همچنین می توانید از مدل مشابه ای برای کابینت جزیره چرخ دار و سایر کابینت های آشپزخانه استفاده کنید. چرخ های قسمت زیرین کابینت نیز به صورت مخفی یا قابل رویت در زیر کابینت نصب می شوند.

کابینت جزیره چرخ دار دارای معایبی نیز هست که بهتر است شما به آن ها توجه داشته باشید. ممکن است کابینت خود به خود بچرخد یا حرکت کند که در این صورت باید چرخ هایی را در قسمت زیرین کابینت نصب کنید که دارای قابلیت قفل شدن باشند تا زمانی که شما نیاز به تغییر در چیدمان آشپزخانه ندارید بتوانید چرخ ها را توسط قفل و اهرم سر جای خود ثابت کنید.

در این نوع کابینت جزیره به دلیل متحرک بودن نمی توان سینک ظرفشویی و فر توکار و … را نصب کرد و به دلیل غیر ثابت بودن چرخ ها نیز ممکن است کابینت برای کودکان مخاطره آمیز باشد.

 

مدل های کابینت متحرک با رنگ تیره

مدل کابینت چوبی جزیره متحرک

مدل کابینت جزیره

مدل کابینت جزیره چرخ دار و زیبا

کابینت جزیره متحرک شیک و زیبا

در این مطلب تصاویری از انواع طرح های کابینت چرخ دار را پیش رو داشتید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و این طرح های خاص مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو