صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی   با بیان اینکه امشب در غالب مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت گفت: پیامد این آرام بودن جو افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهر‌های پرجمعیت است که این وضعیت تا ظهر فردا در شهر‌های تهران، اراک، اصفهان و مشهد تداوم دارد.

او یادآور شد: طی امشب و فردا با نفوذ جریانات سرد شمالی در استان‌های ساحلی خزر ، در استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل آذربایجان‌های شرقی و غربی ،کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، همدان، مرکزی، قزوین، البرز، تهران، قم، خوزستان ، چهارمحال‌وبختیاری بارش برف و  باران و وزش باد شدید موقتی و در برخی نقاط رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان بیان کرد: روز جمعه علاوه‌بر آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه ، همدان،  مرکزی،  قزوین ، البرز در خراسان شمالی ،سمنان، برخی نقاط کهگیلویه و بویراحمد و غرب خلیج‌فارس هم شاهد بارش باران و  برف و وزش باد هستیم.

کارشناس هواشناسی بیان کرد:روز شنبه در خراسان شمالی و شمال خراسان‌رضوی بارش رخ خواهد داد.

او اظهار کرد:روز‌های پنجشنبه و جمعه به‌طور میانگین دمای هوا بین ۶ تا ۱۰ درجه در نوار شمالی کشور و در اردبیل هم بین ۱۰ تا ۱۵درجه کاهش می‌یابد.

ضیائیان یادآور شد: روز یکشنبه در غالب مناطق کشور جو آرام بوده و مجدداً با افزایش غلظت آلاینده‌ها مواجه خواهیم بود.

او درباره آب‌وهوای استان تهران گفت: آسمان تهران فردا نیمه‌ابری همراه با غبار صبحگاهی است و در بعدازظهر وزش باد و بارش پراکنده‌ پیش بینی می شود. بیشترین دمای تهران به ۱۵ درجه و کم‌ترین آن به ۸ درجه می رسد.