آیا الک بالدوین قاتل هالیانا هاچینز است؟

منبع: ایران آرت

93

1400/8/20

15:06


اسوتنوی گفته گلوله با فاصله چند سانتیمتر از کنار خودش رد شده و او همچنین به دلیل این سانحه دچار «پریشانی احساسی شدید» شده است.

ایران آرت: نخستین شکایت در پرونده سانحه تیراندازی مرگبار فیلم الک بالدوین ثبت شده است و شاکی می‌گوید بی‌کفایتی دست‌اندرکاران منجر به مرگ دوست و همکارش شد.

به گزارش خبرآنلاین از ورایتی، نورپرداز و الکتریسین فیلم «زنگار» از الک بالدوین، مسئول سلاح و دیگر دست‌اندرکاران این فیلم به دلیل تیراندازی تراژیک ماه گذشته سر صحنه که باعث مرگ فیلمبردار هالیانا هاچینز شد شکایت کرده است.

سرژ اسوتنوی در شکایت خود با جزییات توضیح داده که روز بیست‌ویکم اکتبر چه اتفاقی افتاد و گفته بالدوین، تهیه‌کنندگان فیلم، مسئول سلاح و دستیار اول کارگردان به دلیل بی‌توجهی به وظایف خود مسئول این حادثه مرگبار هستند.

این نخستین شکایتی است که در ارتباط با این اتفاق ثبت می‌شود که طی آن بالدوین یک کولت کالیبر ۴۵ با یک گلوله واقعی را در حین تمرین شلیک کرد. هاچینز با هلیکوپتر به بیمارستان منتقل شد اما جان خود را از دست داد. تیری هم به شانه جوئل سوزا کارگردان فیلم برخورد کرد.

اسوتنوی در شکایت خود گفته دوست نزدیک هاچینز بود و از ۲۰۱۷ به بعد در ۹ پروژه با او همکاری کرده بود. در روز تیراندازی، او مشغول تنظیم نورپردازی داخل ساختمان یک کلیسا بود و کارگردان، بالدوین و بقیه داشتند آماده فیلمبرداری صحنه می‌شدند.

او حدود ۲.۵ متر با بالدوین فاصله داشت که این بازیگر تفنگ را از غلاف بیرون آورد و صدای شلیک بسیار بلندی شنیده شد که اسوتنوی گفت مدتی کوتاه روی شنوایی‌اش اثر گذاشت. او همچنین یک «باد عجیب و وحشتناک» از سمت راست خود حس کرد و کمی گوگرد روی صورت و عینکش پخش شد.

او بعد دید هاچینز روی زمین افتاده است. او دستش را پشت هاچینز گذاشت و سعی کرد کمکش کند، اما بعد فهمید که دستش دارد پر از خون می‌شود. پزشک صحنه فیلمبرداری به سرعت از راه رسید و آن‌ها هاچینز را چرخاندند و متوجه شدند گلوله از زیر بغل سمت راست او وارد بدنش شده است. آن‌ها سعی کردند او را هوشیار نگه دارند اما چشمانش بسته و چهره‌اش خاکستری شد.

در شکایت‌نامه اسوتنوی آمده: دقایق بعدی حس طولانی‌ترین دقایق زندگی شاکی را در حالی داشتند که او سعی داشت به خانم هاچینز کمک کند و بدون اینکه کاری از دستش بربیاید، از دست رفتن هوشیاری او را تماشا می‌کرد.

اسوتنوی گفته گلوله با فاصله چند سانتیمتر از کنار خودش رد شده و او همچنین به دلیل این سانحه دچار «پریشانی احساسی شدید» شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو