بارش بی‌سابقه باران سیلابی در مازندران

منبع: برترین ها

114

1400/8/20

20:57


به دلیل بارش بی‌سابقه باران سیلابی در مازندران، رودخانه‌های استان طغیان کردند و برخی از شهرهای نیز دچار آبگرفتگی شدند.

خبرگزاری تسنیم: به دلیل بارش بی‌سابقه باران سیلابی در مازندران، رودخانه‌های استان طغیان کردند و برخی از شهرهای نیز دچار آبگرفتگی شدند.

در پی بارندگی سنگین، پرحجم و سیلابی امروز در مازندران رودخانه‌های استان طغیان شدند و آورد آب این رودخانه‌ها بی سابقه گزارش شد.

در پی این بارندگی، خیابان‌های شهر‌ دچار آبگرفتگی شده و برخی ‌خیابان‌ها مسدود شد.

خبرنگار تسنیم در تنکابن نیز از طغیان کم سابقه رودخانه چشمه کیله تنکابن گزارش داد که تا اینجا هنوز گزارشی از خسارات در حریم رودخانه اعلام نشده است.

بارش بی‌سابقه باران سیلابی در مازندران

در عباس آباد نیز خبرنگار تسنیم اعلام کرد: ‌که میزان بارندگی این شهرستان بی سابقه بوده و از دیشب تاکنون رحمت الهی میهمان این شهرستان است.

احمدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با بیان اینکه حجم بارندگی استان بی‌سابقه بوده است، اظهار داشت: در عباس آباد 325 میلی متر بارندگی ثبت شد که این حجم با بارندگی یک سال مازندران برابری می کند.

خبرنگار تسنیم در چالوس نیز از طغیان رودخانه سردآبرود و آبگرفتگی معابر و خیابان‌های شهر خبر داد و همچنین این باران را عاملی برای خاموش شدن برج در آتش سوخته این شهرستان اعلام کرد.

از نوشهر نیز خبرنگار تسنیم گزارش داده که وضعیت این شهر نیز نیمه بحرانی است و علاوه بر طغیان رودخانه، خیابان‌های شهر نیز دچار آبگرفتگی شدند.

احمدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به اینکه بحران آبگرفتگی خیابان و معابر سطح شهرهای مازندران را داریم، گفت: از خسارت به منازل و یا مزارع مردم هنوز گزارشی اطلاع‌رسانی نشده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو