ویدئو: هری پاتر و فرزند نفرین شده در برادوی

منبع: ایران آرت

98

1400/8/20

22:38


نمایش «هری پاتر و فرزند نفرین شده» از فردا ۱۲ نوامبر به روی صحنه برادوی خواهد بود.

ایران‌آرت: اجرای نمایش «هری پاتر و فرزند نفرین شده» که از ۷ دسامبر در سالن تئاتر لیریک منهتن اجراهایش را آغاز کرده است؛ از فردا  ۱۲ نوامبر بر روی صحنه برادوی در نیویورک خواهد بود.

 هری پاتر و فرزند نفرین‌شده یک نمایش  دو پرده‌ای محصول تئاتر وست‌اند لندن می‌باشد. نمایشنامه این اثر که توسط »جک تورن»  نوشته شده؛ بر اساس آخرین داستان جی‌کی‌ رولینگ، جان تیفانی و جک تورن شکل گرفته‌ و اولین بار در سال ۲۰۱۶ در سالن پالیس تئاتر لندن اجرا شده است.

 کتاب نمایشنامه ی این تئاتر با همین عنوان ( متن تمرین نمایشنامه و نه یک رمان ) ژوئیه ۲۰۱۶ منتشر شد؛ که نهمین بخش اصلی سری کتاب‌ های هری پاتر می‌ باشد و وقایع آن نوزده سال پس از اتفاقات هری پاتر و یادگاران مرگ رخ می‌دهد و زندگی هری پاتر (که اکنون کارمند وزارت جادو است) و پسر کوچکش، آبوس سوروس پاتر را شرح می‌ دهد که از پدر خود ناراضی‌ست و نمی‌‌خواهد فرزند او باشد.

این نمایشنامه با استقبال پرشور منتقدان روبرو شد؛ اگرچه از سوی طرفداران هری پاتر مورد استقبال قرار نگرفت؛ اما در جوایز لارنس اولیویه ۲۰۱۷، (تولید لندن) نه جایزه از جمله بهترین نمایشنامه جدید را از آن خود کرد. در جوایز تونی ۲۰۱۸، (تولید برادوی) برنده شش جایزه از جمله بهترین نمایشنامه شد. این اثر نمایشی همچنین رکورد بالاترین فروش بلیط هفتگی تمام دوران را که به مربوط به اجراهای سال ۲۰۱۸ در منهتن آمریکا می‌باشد، ثبت کرده است.

گفتنی‌ست اجراهای اخیر این گروه نمایشی در تئاتر لیریک منهتن، بازتاب وسیع و مثبتی در رسانه‌های معتبر از جمله  تلگراف، هالیوود ریپورتر، نیویورک‌تایمز، پیپل مگزین و رولینگ استونز داشته است.

گالری تصاویر و تیزر رسمی این اثر نمایشی را تماشا کنید:

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو