بیست و چهارمین فیلم جیمز باند: «James Bond: Spectre»

منبع: فوت و فن

99

1400/8/22

08:21


بیست و چهارمین فیلم جیمز باند: «James Bond: Spectre»

«سم مندز» کارگردان فیلم جدید جیمز باند، جزییات تازه‌ای را در مورد این فیلم اعلام کرده است. بیست و چهارمین فیلم باند «Spectre» نام گرفته و اعضای جدیدی که به مجموعه بازیگران آن اضافه شده‌اند اندرو اسکات(دِنبای)، دِیو باتیستا(آقای هینکس)، مونیکا بلوچی(لوچیا شیارا)، لیا سِیدو(مَدلین سوآن) و کریستوف والتز(آبرهاوزِر) هستند. در فیلم جدید باند، بازیگران فیلم‌های قبلی، دنیل کریگ(جیمز باند)، روری کینر(بیل تنر)، بن ویشا(کیو)، نااومی هریس(مانی پنی) و رالف فینس(اِم) همچنان حضور خواهند داشت و جیمز باند در این فیلم یک اتومبیل «Aston Martin DB10» را می‌راند.

در توضیح رسمی، داستان فیلم این گونه بیان شده است: "پیغامی مرموز از گذشته باند، او را به سوی کشف یک سازمان شوم و فاسد می‌کشاند. هنگامی که «اِم» برای زنده نگه داشتن تشکیلات مخفی خود در حال مبارزات سیاسی است، باند لایه‌های فریب و دروغ را کنار می‌زند تا حقیقت هولناک پشت سازمان «شبح»(SPECTRE) را آشکار کند."

طرفداران جیمز باند نام «شبح»(SPECTRE-سازمان اجرایی ویژه برای اقدامات ضداطلاعاتی، تروریسم، انتقام و اخاذی) را از یکی از رمان های جیمز باند به نام «Thunderball» و فیلم «دکتر نو» به خاطر خواهند آورد. این سازمان توسط «ارنست اِستاو رو بلوفِلد» رهبری می‌شد و لوگوی آن یک اختاپوس بود که در پوستر فیلم جدید «شبح» نیز دیده می‌شود.

«اندرو اسکات» با بازی در نقش «موریارتی» شریر در مجموعه تلویزیونی شرلوک به محبوبیت زیادی در توییتر و دیگر شبکه‌های اجتماعی پیدا کرده است. کریستوف والتز نیز سال گذشته برای بازی بی نقصش در فیلم «Django Unchained» موفق به دریافت یک جایزه اسکار شد.
قسمت اعظم فیلم‌برداری فیلم جدید باند در استودیو پاین‌وود انگلستان انجام می‌شود، اما قسمت‌هایی از آن در لندن، رم، مکزیکوسیتی، مراکش و اتریش نیز فیلم‌برداری خواهد شد.

فیلم «James Bond: Spectre» در تاریخ ۶ نوامبر سال ۲۰۱۵ در سینماها اکران می‌شود.

پریا پورمند


 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو