خبرساز شدن ساعت مچی ۵۰۰ میلیون تومانی علی کریمی

خبرساز شدن ساعت مچی ۵۰۰ میلیون تومانی علی کریمی


منبع: روزیاتو

139

1400/8/22

14:14


خبرساز شدن ساعت مچی ۵۰۰ میلیون تومانی علی کریمی

خبرساز شدن ساعت مچی ۵۰۰ میلیون تومانی علی کریمی

علی کریمی، فوتبالیست سابق، با ساعت چند صد میلیونی خود خبرساز شده است.

کریمی، ملی‌ پوش سابق و محبوب تیم فوتبال و لژیونر پر افتخار کشورمان، هفته ی گذشته طی مراسمی در یکی از مراکز خرید غرب تهران از برند شخصی خود به نام AK8 رونمایی کرد.

کریمی که چند سالی است از دنیای فوتبال و مربیگری فاصله گرفته، حالا محصولات برند خودش را عرضه کرده است. او هفته ی گذشته به مناسبت تولدش و رونمایی از برند شخصی خود، در مرکز خرید اوپال تهران حاضر شد. در این مراسم چهره‌ های سرشناس فوتبال هم حضور داشتند.

اما نکته ی قابل توجه در این مراسم ساعتی بود که در دستان جادوگر آسیا چشم می خورد. کریمی در این مراسم ساعتی از برند هوبلو در دست داشت که قیمتی نزدیک به ۵۰۰ میلیون تومان (۱۵,۳۰۰ Swiss Franc equals) دارد.

برند هوبلو از برندهای لوکس و معروف ساعت است که یکی از اسپانسرهای فیفا در مسابقات جام جهانی محسوب می شود. این برند در گذشته هم دو ساعت با بندی به رنگ‌های پرچم ایران به علی کفاشیان و کارلوس کی روش هدیه داده بود.

اما این نخستین باری نیست که چهره های مشهور ایرانی با ساعت های گران قیمت خود خبرساز می شوند.

تابستان امسال عکسی از یاسمن اشراقی، نتیجه ی امام خمینی، منتشر شد که در آن ساعتی لوکس از بند رولکس در دست داشت. گفته می شد این ساعت ۱۲ هزار دلار قیمت دارد.

ساعت لوکس یاسمن اشراقی

انتشار تصاویری از ساعت گران قیمت سردار سعید محمد، رئیس پیشین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، هم حواشی به دنبال داشت.

به دنبال حضور محمد در وزارت کشور برای ثبت نام در انتخابات، تصاویری از او هنگام نشان دادن شناسنامه ی خود منتشر شد که در آن یک ساعت تیسوت ۷۰۰ دلاری به دست داشت.

او البته در پاسخ به این حواشی گفت ساعتش هدیه و متعلق به دورانی‌ است که دلار ۳ هزار تومان بوده و آن زمان ارزش خیلی بالایی نداشته.

مهران مدیری، بازیگر، کارگردان و مجری مشهور، هم که خود همواره به علاقه ی وافرش به این اکسسوری معترف بوده، از ساعت های گران قیمت او تا به حال تصاویر متعددی در فضای مجازی پخش شده است.

در سال ۹۵ در حاشیه ی نشست خبری فیلم «ساعت ۵ عصر» در جشنواره فیلم فجر تصویری از ساعت مچی مهران مدیری منتشر شد که در آن زمان گفته شد از برند رولکس است و بین ۱۹ تا ۳۴ هزار دلار قیمت دارد.

مورد دیگر ساعتی از برند هوبلو است که مهران مدیری چند باری در برنامه دورهمی به دست داشته. قیمت این ساعت چیزی در حدود ۲۶.۶۰۰ دلار عنوان شده بود.

 

بیشتر بخوانید:

کریستیانو رونالدو صاحب گران قیمت ترین ساعت رولکس تاریخ

۱۳ ساعت مچی گرانقیمت و لوکس سلبریتی های مشهور و داستان خرید آن ها

چرا مارادونا همیشه دو ساعت مچی دست می کرد؟

زیباترین و نفیس ترین ساعت های نمایشگاه Watches & Wonders 2021

زیباترین و نفیس ترین ساعت های Watches & Wonders 2021

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو