نماینده تهران به وزیر اقتصاد: اصلاحات چه شد؟

منبع: برترین ها

71

1400/8/22

19:20


نماینده مردم تهران در مجلس خطاب به وزیر اقتصاد گفت: با توجه به سپری شدن ۹۰ روز از دولت سیزدهم، اصلاحات اساسی شما پیرامون انتصابات اشخاص پاک دست در سازمانهای فسادخیز ( گمرک و سازمان مالیاتی) چیست و سامانه های طرح جامع مالیاتی و کنترلی گمرکی، چه زمانی بکارگیری می‌گردد؟

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس خطاب به وزیر اقتصاد گفت: تدابیر ویژه شما به منظور بسته سیاستی توزیع ارز ترجیحی در خصوص کالاهای معیشتی و هدایت هدفمند نقدینگی، کاهش سیل تورم، افزایش ارزش پول ملی و جذابیت بازار سرمایه و بورس چیست و چه زمانی اجرائی می‌گردد؟

زهره الهیان نماینده و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی طی نشستی باتفاق وزیر اقتصاد و دارایی با اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، با توجه به دستیابی دولت سیزدهم به رشد اقتصادی ترسیم شده، سرعت کُند تصمیمات تحول آفرین در خصوص اقدامات مشروح ذیل را مورد انتقاد و تاکید قرار داد.

نماینده تهران به وزیر اقتصاد: پس اصلاحات چه شد؟

وی خطاب به وزیر اقتصاد، افزود: با توجه به سپری شدن ۹۰ روز از دولت سیزدهم، اصلاحات اساسی شما پیرامون انتصابات اشخاص پاک دست در سازمانهای فسادخیز ( گمرک و سازمان مالیاتی) چیست و سامانه های طرح جامع مالیاتی و کنترلی گمرکی، چه زمانی بکارگیری می‌گردد؟

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خطاب به خاندوزی، ادامه داد: پیرو برنامه‌های اعلام شده توسط جنابعالی، تدابیر ویژه شما به منظور بسته سیاستی توزیع ارز ترجیحی در خصوص کالاهای معیشتی و هدایت هدفمند نقدینگی، کاهش سیل تورم، افزایش ارزش پول ملی و جذابیت بازار سرمایه و بورس چیست و چه زمانی اجرائی می‌گردد؟

سیداحسان خاندوزی در این نشست که در محل وزارت اقتصاد برگزار شد، اظهار داشت: مسایل و مشکلاتی چون بالا بودن نرخ تورم ، نوسانات بازار سرمایه، وضعیت کالاهای اساسی مثل گندم ،جو، لبنیات و ... مربوط به تصمیماتی است که در دولت قبل گرفته و حتی در بودجه سال ۱۴۰۰ گنجانده شده است.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه در شرایط تغییر دولت و تیم مدیریتی کشور بروز مسایل این چنینی گریز ناپذیر است، گفت: در حال حاضر همه هنر دولت جدید این است که سعی کند ریل قبلی اقتصاد را تغییر دهد و برای این کار از یکسو به نمایندگان مطالبه گر مجلس به منظور تحت فشار گذاشتن مسئولان جدید برای سرعت بخشی به امور و از سوی دیگر اقناع مردم برای پیشه کردن صبر، دست کم تا چند ماه آینده و به نتیجه رسیدن برنامه های دولت نیاز است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو