آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد

منبع: برترین ها

91

1400/8/22

21:34


مدیرعامل شرکت آزادراه تهران- شمال گفت: قطعه ۴ آزادراه تهران- شمال بعد از ۳ روز انسداد در هر دو مسیر رفت و برگشت بازگشایی شد.

ایرنا: مدیرعامل شرکت آزادراه تهران- شمال گفت: قطعه ۴ آزادراه تهران- شمال بعد از ۳ روز انسداد در هر دو مسیر رفت و برگشت بازگشایی شد.

«سعید شهسواری» افزود: هم اکنون امکان تردد از قطعه ۴ آزادراه تهران- شمال فراهم است.

وی توضیح داد: هم چنین محدودیت تردد از قطعه یک آزادراه تهران- شمال به پایان رسید و هم اکنون امکان تردد از قطعه یک آزادراه تهران - شمال در مسیر رفت و برگشت فراهم است.

وی توضیح داد: قطعه یک آزادراه تهران- شمال از ابتدا آماده عبور بود، اما به دلیل انسداد چالوس امکان تردد از آن وجود نداشت.

به گفته شهسواری، محدودیت عبور از چالوس مانع استفاده کاربران جاده از قطعه یک آزادراه تهران- شمال شده بود، اما از روز گذشته امکان تردد در مسیر شمال به جنوبِ قطعه یک آزادراه فراهم شده است و دقایقی پیش نیز منع تردد در مسیر جنوب به شمال قطعه یک رفع شد.

مدیرعامل شرکت آزادراه تهران - شمال ادامه‌داد: در سه روز گذشته راهداران شرکت آزادراه تهران- شمال با انواع ماشین‌آلات راهداری منطقه چهار را از مصالح، گِل و هر آنچه سیل با خود به درون آزادراه آورده بود پاک‌سازی کردند و از امشب این منطقه آماده عبور وسایل نقلیه شد.

وقوع سیل روز پنجشنبه در جاده چالوس، قطعه چهار آزادراه تهران- شمال را مسدود کرد. به‌دلیل اختلاف ارتفاع جاده چالوس با آزادراه، حجم عظیمی از مصالح به داخل آزادراه تهران- شمال سر ریز شد و تیم بهره‌برداری از سه روز پیش در حال پاک‌سازی و تلاش برای بازگشایی محور بودند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو