کریستوفر واکن نقاشی دیواری بنکسی را از بین برد

منبع: برترین ها

69

1400/8/23

08:46


کریستوفر واکن بازیگر برنده جایزه اسکار در سریال بریتانیایی «یاغی‌ها» یک نقاشی دیواری از بنکسی را که اصالتش تایید شده بود، از بین برد.

خبرگزاری صبا: به نقل از فیگارو، در قسمت چهارم سریال بریتانیایی «یاغی‌ها» که چهارشنبه ۱۰ نوامبر از پلتفرم آی‌پلیر بی‌بی‌سی پخش شد، شخصیتی که کریستوفر واکن نقش آن را بازی می کند دیواری را دوباره رنگ می کند. تا اینجای چیز احمقانه ای رخ نداده است، اما باید بدانیم دیواری که او آن را رنگ کرده است، پیش از این با یکی از موش های معروف نقاشی شده اثر بنکسی هنرمند خیابانی تزیین شده بود.

کریستوفر واکن نقاشی دیواری بنکسی را از بین برد

در قسمت چهارم سریال «یاغی‌ها»، فرانک شخصیتی که کریستوفر واکن نقش آن را بازی می‌کند، نقاشی یک موش را در پایین دیوار شهر پیدا می‌کند که باید دوباره رنگ آمیزی شود و امضای اصیل بنکسی در کنار آن است. او از کاراکتر دایان با بازی جسیکا گانینگ می‌پرسد که آیا می‌تواند به موش کاری نداشته باشد و دیوار را همانطور که هست رها کند، که دایان پاسخ می دهد: کمتر بحث کن و بیشتر نقاشی کن. فرانک نیز این کار را می کند و نقاشی را از بین می برد.

بعد از این اتفاق، نماینده بی‌بی‌سی تایید کرد اثری که در سریال «یاغی‌ها» توسط کریستوفر واکن از بین رفت یک نقاشی دیواری اصیل از بنکسی بوده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو