لیست خرید سیسمونی نوزاد

منبع: فرزند

276

1400/8/23

13:50


لیست خرید سیسمونی نوزاد

بسیاری از والدین همزمان با مشخص شدن نتیجه جنسیت فرزندشان، اقدام به خرید سیسمونی می نمایند. البته خرید سیسمونی بسیار شیرین و لذت بخش است. اما کمی برنامه ریزی برای خرید سیسمونی می تواند علاوه بر تهیه لوازم و البسه با کیفیت برای کودک، از صرف هزینه های اضافی برای خرید کالاهای غیر ضرور نیز جلوگیری نماید. ست آغازین و بالش شیردهی از مهمترین وسایل در لیست سیسمونی می باشند.

یکی از هیجان ترین و لذت انگیز ترین کارها برای والدین خرید سیسمونی نوزاد می باشد. زیرا هر پدر و مادری مشتاق انجام این کار می باشد. حتی قبل از انجام خرید چک لیستی جهت تهیه لوازم آماده می‌ کنند‌ تا بتوانند وسایل را با توجه به بودجه خود تهیه کرده و همچنین مدیریت بهتری نیز برای این کار داشته باشند. البته برای خرید سیسمونی باید دقت زیادی در خرید لباس و چیزهای دیگر داشته باشید. زیرا پوست نوزادان بسیار لطیف و حساس می باشد به همین دلیل هنگام تهیه سیسمونی حتماً باید به جنس و نوع محصول دقت کنید، تا بهترین وسایل را با بهترین مارک و جنس تهیه برای کودک خود تهیه کنید. در ادامه می خواهیم اطلاعات بیشتری برای تهیه سیمسونی نوزاد در اختیار شما قرار دهیم با ما همراه باشید.

خرید سیسمونی برای نوزاد:

با گذشت زمان و پیچیده شدن رسم و رسوم و همچنین تغییر شکل در آداب و رفتار مردم بسیاری از مراسماتی که در بین مردم مرسوم بوده است تغییر شکل پیدا کرده و دیگر نمی ‌توان از این مراسمات  به عنوان رسم و رسوم های اصیل نام برد. یکی از این مراسمات خرید سیسمونی می باشد. امروزه در اغلب فروشگاه ها لیست های متفاوتی جهت خرید سیسمونی دیده می شود که هر یک از آن ها دارای اقلام و وسایل خاصی است که مورد نیاز کودک می باشد. خرید سیسمونی فقط نباید به وسایلی که  مختص کودک می باشد منتهی شود. زیرا مادران نیز به وسایلی برای راحتی و گذراندن بهتر دوره بارداری و شیردهی خود نیاز دارند. بنابراین حتماً در زمان تهیه سیسمونی به خرید وسایل مراقبت از سلامت کودک و مادر دقت کنید. از جمله وسایلی که  حتما باید هنگام  خرید سیسمونی نوزاد به آن توجه کنید می توان به بالش بارداری و بالش شیردهی اشاره کرد. در این ادامه سعی کرده ایم که این دو مورد از وسایل بسیار مهم که مورد نیاز فرزند دلبند شما و همچنین برای راحتی می باشد را به صورت مختصر توضیح دهیم.

بالش بارداری:

یکی از مهم ترین محصولاتی که هنگام خرید سیسمونی باید آن را تهیه کنید و معمولا در دوران بارداری نیاز می شود، بالش بارداری می باشد. زیرا سلامت مادر اهمیت بسیار زیادی دارد. همچنین مراقبت های دوران بارداری نیز اهمیت ویژه ایی خواهد داشت. بهتر است در تهیه این محصول دقت زیادی داشته باشید و بهترین و با کیفیت ترین جنس را تهیه نمایید. بنابر این قبل از خرید مهم ترین ویژگی ها را بررسی کنید تا بتوانید بهترین بالش بارداری را تهیه نمایید. زیرا استفاده از این محصول می ‌تواند تاثیر مستقیمی بر روی سلامتی بدن، کاهش درد در کمر، ستون فقرات و گردن داشته باشد. در کل کم شدن این درد ها بر روی سلامتی مادر و نوزاد تاثیر دارد .

بالش بارداری یکی از پر کاربرد ترین وسایل مورد نیاز مادران است به همین دلیل در هنگام خرید سیسمونی تهیه می گردد. زیرا مادران در دوران بارداری دچار کمر درد، گردن درد و همچنین درد در ستون فقرات می شوند، که این بالش ها برای رفع دردهای دوران بارداری گزینه بسیار مناسبی است. بالش بارداری معمولا به شکل مربعی، مثلثی و… در بازار وجود دارند.

کاربرد و مزایای استفاده از بالش بارداری:

بالش بارداری که در خرید سیسمونی تهیه می گردد می تواند بر روی سلامتی نوزاد و همچنین رفاه و راحتی مادر تاثیر گذار باشد. به طور کلی استفاده از این بالش ها در دوران بارداری مزایای بسیار زیادی را به همراه دارد که مهم ترین این مزایا شامل موارد زیر است:

  • باعث رفع کمر درد در دوران بارداری می شوند.
  • ایجاد احساس خوشایند برای مادرانی که حساس شده ‌اند.
  • قابل شستشو بودن هستند.
  • انعطاف پذیری بالایی دارند بنابراین موجب عدم امکان خفگی کودک در ماه های آخر می شوند.

بنابراین با توجه به مزایایی که این بالش ها دارند باید حتما در لیست خرید سیسمونی وجود داشته باشند، تا در زمان بارداری و قبل از به دنیا آمدن نوزاد مورد استفاده مادر قرار بگیرد.  البته استفاده از این بالش ها فقط مخصوص دوران بارداری نیست و شما می ‌توانید از این بالش ها پس از زایمان و هنگام شیر دادن به نوزاد خود استفاده نمایید.

نکته مهم قبل از خرید بالش بارداری:

در واقع باید قبل از خرید سیسمونی و تهیه لوازم مورد نیاز دقت کافی داشته باشید تا  بتوانید وسایل مورد نیاز را با کیفیت بالا تهیه کنید. بنابراین برای خرید بالش بارداری باید به چند نکته مهم توجه کنید که شامل موارد زیر است:

  • از خرید محصولات بی کیفیت و برندهای نامعتبر  اجتناب کنید.
  • از بالش‌ هایی استفاده کنید که خاصیت انعطاف پذیری بالایی داشته باشند.
  • حتماً باید بالش ها دارای رویه جداشونده باشند تا بتوانید به راحتی هنگام کثیف شدن آن ها را جدا کرده و شستشو دهید.
  • همچنین بالش بارداری که در هنگام خرید سیسمونی تهیه می شود بهتر است که ضد حساسیت باشد.

بالش بارداری

بالش شیردهی

یکی از زیباترین و شیرین ترین لحظات زندگی خانم ها مادر شدن می باشد و مادران زمانی که نوزاد خود را در آغوش گرفته و به آن شیر می دهند زیباترین احساسات را تجربه خواهند کرد. دوران شیردهی و گذراندن این دوران باعث می ‌شود تا احساساتی قوی بین نوزاد و مادر ایجاد گردد. در واقع شیردهی علاوه بر تغذیه مناسب کودک باعث حفظ ایجاد امنیت و آرامش در نوزاد نیز می ‌شود.  به همین دلیل جهت راحتی مادر و و نوزاد معمولا از بالش شیردهی استفاده می ‌شود که حتما باید در لیست خرید سیسمونی نوزاد وجود داشته باشد.

بالش هایی که در بازار برای شیردهی وجود دارند به گونه ایی طراحی شده اند که با قرار گرفتن دست مادر در زیر بالش قابلیت جابجایی سر نوزاد را تا ارتفاع مناسب وجود داشته باشد و مادر بتواند راحت تر به نوزاد خود شیر دهد. بنابراین با تهیه این بالش در هنگام خرید سیسمونی نیاز نیست که مادر هنگام شیر دادن نوزاد خم شود‌. زیرا این کار باعث آسیب دیدن مهره های کمر می گردد. به طور کلی جنس این بالش ها از پنبه می باشد و درون آن از الیاف یا پشم و شیشه استفاده می شده است. همچنین این بالش ها دارای رویه مناسب هستند که قابلیت شستشو در ماشین های لباسشویی را دارند. علاوه بر آن برای سلامت بدن نوزاد و مادر مناسب بسیار عالی هستند.

نحوه استفاده از بالش شیردهی:

معمولاً در هنگام خرید سیسمونی بالش شیردهی نیز برای رفاه مادر هنگام شیر دادن نوزاد تهیه می گردد.  این بالش ها به طوری طراحی شده ‌اند تا مادر بتواند در موقعیت های مختلف و در سبک های متفاوت نوزاد خود را شیر دهد و نوزاد نیز در بهترین حالت بتواند از شیر مادر تغذیه کند.

بالش شیردهی

بهترین مکان جهت خرید سیسمونی:

یکی از مهم ترین دغدغه های مادران خرید سیسمونی می باشد زیرا دوست دارند که بهترین جنس و مارک را برای کودک دلبندشان تهیه کنند. البته برای تهیه سیسمونی حتماً باید برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشید تا بتوانید با حداقل وقت تمامی وسایل مورد نیاز را خریداری کنید همچنین مراجعه به فروشگاه های معتبر و بزرگ به شما کمک می کند که با یک برنامه ریزی مناسب و بودجه ایی کم وسایل مورد نیاز کودک خود را خریداری نمایید. در نتیجه اگر به دنبال خرید سیسمونی نوزاد خود با کیفیت و قیمت عالی هستید می توانید با مراجعه به فروشگاه مانیلو http://bia2safa.net/goto/web/url/2776376  سیسمونی مورد نیاز خود را تهیه نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه نمایید:

http://bia2safa.net/goto/web/url/2776376

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو