طرز تهیه پنکیک چورو

پنکیک چورو , طرز تهیه پنکیک چورو , دستور پخت پنکیک چورو

پنکیک چورو یکی از انواع صبحانه های خوشمزه و پرطرفدار اسپانیایی است که با طعم های متنوعی پخته می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پنکیک چورو در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
آرد۱٫۵ پیمانه
بکینگ پودر۱ قاشق غذاخوری
شکر قهوه ای۲ قاشق غذاخوری
نمک½ قاشق چایخوری
دارچین½ قاشق چایخوری
شیر¾ پیمانه
خامه ترش½ پیمانه
تخم مرغ۲ عدد بزرگ
وانیلنوک قاشق چایخوری
کره۱ قاشق غذاخوری
ترکیب شکر و دارچینبرای تزیین

طرز تهیه پنکیک چورو

مرحله اول

برای تهیه پنکیک چورور خوشمزه ابتدا آرد را به همراه بکینگ پودر، پودر دارچین، شکر قهوه ای و نمک با هم درون یک کاسه مناسب مخلوط کرده و کنار می گذاریم. در ادامه خامه ترش را درون یک کاسه بزرگ می ریزیم.

مرحله دوم

در این مرحله شیر را به خامه ترش اضافه کرده و به خوبی با هم مخلوط می کنیم تا بافت شان کاملا یکدست شود. در ادامه تخم مرغ را به همراه وانیل به کاسه اضافه کرده و مجددا مواد را ترکیب می کنیم تا یکدست شوند.

مرحله سوم

پس از اینکه مواد کاملا یکدست شدند، مواد خشک را کم کم به کاسه اضافه کرده و به آرامی از یک سمت را مخلوط می کنیم تا بافت شان کاملا یکدست شود. در ادامه یک تابه مناسب روی حرارت قرار می دهیم.

مرحله چهارم

در این مرحله کره را به تابه اضافه کرده و اجازه می دهیم به صورت کاملا ذوب شود. در ادامه با ملاقه از مایه پنکیک بر می داریم و درون تابه می ریزیم، سپس صبر می کنیم تا یک سمت پنکیک به طور کامل بپزد.

مرحله پنجم

پس از اینکه روی پنکیک شروع به حباب زدن کرد، آنرا به آرامی بر می گردانیم و اجازه می دهیم سمت دیگرش نیز به طور کامل سرخ شود. در ادامه پنکیک را از تابه خارج می کنیم و مجددا از مایه پنکیک درون تابه می ریزیم.

مرحله ششم

به همین صورت تمام مایه پنکیک را آماده کرده و سرخ می کنیم. پس از اینکه تمام پنکیک ها آماده شدند، آنها را درون ترکیب شکر دانه درشت و دارچین می غلطانیم، سپس در ظرف مورد نظرمان می چینیم و سرو می کنیم.