تعرفه‌های ویژه ایرانسل برای حجاج سال ۹۷ اعلام شد

منبع: فوت و فن

63

1400/8/23

17:29


تعرفه‌های ویژه ایرانسل برای حجاج سال ۹۷ اعلام شد

ایرانسل برای حجاج سال ۹۷ اینترنت رایگان و ۴ بسته اینترنت با قیمت‌های مقرون به صرفه ارائه کرده و هزینه مکالمه و پیام کوتاه را نیز کاهش داده است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، امسال برای افرادی که قصد دارند به حج مشرف شوند روزانه ۱۰ مگابایت اینترنت رایگان روزانه و در کنار آن بسته‌های ۱۵۰ تا یک گیگابایتی نیز به صورت ویژه ارائه شده است.

همچنین تعرفه برقراری تماس‌های صوتی و ارسال پیامک برای مشترکان ایرانسلی کاهش پیدا کرده است. به این ترتیب تعرفه مشترکان ایرانسل برای برقراری تماس به ازای مکالمات داخلی و دریافت تماس از ایران ۵۹۹ تومان، تماس با ایران ۶۹۹ تومان و ارسال پیامک ۱۹۹ تومان خواهد بود. دریافت پیامک رایگان است. هم چنین تعرفه آزاد استفاده از اینترنت همراه ۱۹۹ تومان به ازای هر مگابایت در نظر گرفته شده است.

پیشنهادهای ویژه ایرانسل برای حجاج سال ۹۷ تا پایان شهریورماه در دسترس قرار دارد.

مشترکان ایرانسل می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۸*۱۱۱۱* و یا استفاده از نرم افزار کاربردی ایرانسل من پس از فعال‌سازی رومینگ بین المللی از بسته‌های ۱۰ مگابایت روزانه رایگان خود استفاده کنند. همچنین بسته‌های ویژه ارائه شده با شماره‌گیری کد #۲*۳*۱۱۱۱* یا از طریق  نرم افزار کاربردی ایرانسل ‌من فعال می‌شوند.

مشترکان ایرانسل می‌توانند علاوه بر بهره‌گیری از تنظیمات دستی تلفن‌های همراه، برای فعال‌سازی رومینگ بین‌الملل، با شماره‌گیری کد#۱*۱۱۱۱* از سیم‌کارت خود یا استفاده از نرم افزار کاربردی ایرانسل من سرویس رومینگ بین‌الملل خود را فعال کنند.

همچنین این امکان برای مشترکان فراهم شده است که در صورت بروز مشکل و یا درخواست راهنمایی، با شماره‌گیری شماره ۰۰۹۸۹۳۷۷۱۱۰۰۰۰ یا استفاده از خدمات گفت‌وگوی آنلاین با کارشناسان از طریق  وبسایت ایرانسل، نرم افزار کاربردی ایرانسل من و ارسال ایمیل به نشانی الکترونیکی haj@mtnirancell.ir با مرکز پشتیبانی اختصاصی ایرانسل به صورت ۲۴ ساعته در تماس باشند.

علاوه بر این، ایرانسل با اعزام نمایندگان و کارشناسان خود به شهرهای مکه مکرمه و مدینه منوره و استقرار در بعثه مقام معظم رهبری، برای پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات زائران گرامی در ایام حج آماده خدمت‌رسانی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو