چه نمایش هایی در تالارهای نمایشی تئاترشهر به روی صحنه می روند؟

منبع: ایران آرت

63

1400/8/23

19:41


ایران آرت: برنامه این هفته تالارهای نمایشی تئاترشهر در حالی اعلام شد که با پایان گرفتن دو نمایش «افسانه ببر» در تالار چهارسو و «داستان باغ وحش» در تالار قشقایی، یک نمایش جدید در تالار چهارسو این مجموعه پذیرای دوستداران تئاتر در کنار آثار نمایشی دیگر خواهد بود.

به گزارش ایلنا، براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته پس از پایان گرفتن نمایش «افسانه ببر» به کارگردانی صدرالدین زاهد که روز جمعه بیست و یکم آبان به اجرای خود در تالار چهارسو پایان داد، نمایش «بابا آدم» به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج از روز چهارشنبه بیست وششم آبان ماه در این تالار به صحنه خواهد رفت.

در این اثر نمایشی که ازتاریخ یاد شده ساعت ۱۸:۳۰ به مدت زمان ۸۰ دقیقه و قیمت بلیت ۴۰ هزار تومان روی صحنه می‌رود، امیرحسین شفیعی تهیه‌کننده و (به ترتیب ورود صحنه) جواد پورزند، الهام شعبانی، حمید محمدی، سید جواد حسینی، شهروز آقایی پور، مهتاب محسنی، سیامک زین‌الدینی، رضا جوشنی، رامین قربانی به عنوان بازیگر حضور دارند.

در خلاصه نمایش «بابا آدم» آمده است: «بابا آدم پای دیوار نشسته و یه نفس بچه‌شو صدا می‌زنه، اونقدر آجر خورده تو سرش که به گرفتن جنازه پسرش هم رضایت داده و...»

نمایش «بیماری خانواده میم» به نویسندگی فائوستو پاراویدینو و کارگردانی سروش طاهری و تهیه‌کنندگی عباس علیرضا هم که از روز چهارشنبه نوزدهم آبان در تالار سایه اجرای خود را آغاز کرده، در این هفته نیز به اجرای خود ادامه می‌دهد.

در این اثر نمایشی که از تاریخ یاد شده ساعت ۱۹:۳۰ به مدت زمان ۸۰ دقیقه و قیمت بلیت ۴۰ هزار تومان روی صحنه می‌رود، (به ترتیب حروف الفبا): مانلی حسین‌پور، آرزو شیخی، محمدرضا صولتی، سالار کریم خانی، امید مصباحی، رامتین مقدادیبه به عنوان بازیگر حضور دارند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: خانواده میم مادر خود را از دست داده است؛ اما در همین شرایط عاشق شدن دختر دوم خانواده شرایط آشفته خانواده را آشفته‌تر می‌کند. در این بین خانواده میم حتی نامزد دختر خود را نمی‌شناسند. این عدم شناخت موقعیت های کمیکی را ایجاد می‌کند که به جریانی دیگر ختم می‌شود.»

در تالار اصلی هم از روز پنجشنبه بیستم آبان نمایش «بانوی محبوب من» به نویسندگی آلن جی لرنر، بازنویسی متن و کارگردانی گلاب آدینه، تهیه‌کنندگی حمیدرضا علی‌نژاد و نورالدین حیدری ماهر به عنوان مجری به صحنه رفت.

در این نمایش که از تاریخ یاد شده ساعت ۱۸ با مدت زمان ۱۶۰ دقیقه (با آنتراکت) و قیمت بلیت ۹۰ هزار تومان اجرا می‌شود، رضا عمرانی، نورا هاشمی، جلیل فرجاد، امیر غفارمنش، میلاد رمضانی (ورجاوند)، شبیر پرستار، مرتضی امینی‌تبار، گلشید بحرایی ، علی دولت یاری، حامی قنبرزاده، الناز سلیمانی، طاهره آهنی، مهرداد آبجار، مهدی ایمانیان، شکرانه کریم، ملیکا رادمند، نیوشا آذر کیوان، مهتاب یار خلجی، عسل کریمی، علی بیکی، رژینا شهریاری، نگار نیک زاد،ساغر روزبهانی، پریسا منفرد، حسین زنگنه، مهسا آتشبار، درسا آتش‌بار، پوریا محمودی، نیلوفر ذوالفقاری، لیلا آقاسی، امیر رسولیان، امید اکبرزاده، شایان مستوفی، علی زر مهری، مهربانو یونسی، خورشید یاری، آریانا عباسی، کیانوش سلطانی متین، فائزه صدر، پریا یار احمدی، مهرداد رضایی، ساشا شهبازی، شیوا شهدایی، مرتضی کمالی، مجید امیدی، غزل کریمی به عنوان بازیگر حضور دارند.

داستان این نمایش درباره استاد آواشناسی دانشگاهی است که با دوست زبان‌شناس خود وارد چالشی می‌شود تا دختر گل فروش و عامی لندنی را تبدیل به بانویی اشرافی کند.

در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر نیز نمایش «داستان باغ وحش» نوشته ادوارد آلبی، کارگردانی مهدی پاشایی و بازی مهدی زمین پرداز، بهار نوحیان و مهدی پاشایی در میان استقبال خوب مخاطبان روز جمعه بیست و یکم آبان به اجرای خود پایان داد.

با پایان گرفتن اجراهای عمومی نمایش «داستان باغ وحش» نمایش «تختی» به کارگردانی تینو صالحی روی صحنه خواهد رفت که تاریخ و ساعت اجرای این اثر نمایشی طی روزهای آینده به صورت مشروح اعلام خواهد شد.

اجرای عمومی این آثار نمایشی در شرایطی است نحوه فروش بلیت و حضور تماشاگران براساس دستورالعمل‌های بهداشتی و با در نظر گرفتن ظرفیت ۳۰ تا ۵۰ درصدی تالارها صورت خواهد گرفت.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو