پرتیراژهای ایران خودرو از روز گذشته که دلار در بازار ثابت شد ترمز رشد قیمت را کشیدند و بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند. توقف قیمت خودرو در بازار در حالی صورت گرفته که در روزهای گذشته بازار خودرو نوسان بسیاری داشت و کنترل قیمت در بازار سخت شده بود، اما از روز گذشته و با وجود اینکه تغییری در عوامل اثرگذار در بازار صورت نگرفت شاهد استپ قیمت خودرو در بازار بودیم ، روندی که امروز هم ادامه داشت بطوریکه به گفته فعالان بازار خودرو عدم کشش افزایش در بازار خودرو موجب شد تا قیمت ها در بازار ثابت شود.

وضعیت محصولات ایران خودرو در بازار

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF۷  » و « سورن پلاس »، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

با توجه به رصد بازار خودرو می توان گفت امروز خانواده ۲۰۶ بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند تا به این طریق روند رشد قیمت محصولات این خانواده پس از چند روز پیاپی متوقف شود. براساس ارزیابی های بازار می توان گفت «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» امروز در بازار ۲۵۵ میلیون و «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» نیز بدون تغییر در بازار امروز با قیمت ۲۹۸ میلیون تومان قیمت گذاری شد. از سوی دیگر در میان محصولات پژو امروز «پژو ۲۰۶ صندوقدار» نیز ۲۹۶ میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر«ایست قیمتی خودرو همزمان با آرام گرفتن دلار + جدول» بخوانید.