«باب اسفنجی» هم به دنیای ابرقهرمانان می‌پیوندد

منبع: فوت و فن

128

1400/8/25

09:58


«باب اسفنجی» هم به دنیای ابرقهرمانان می‌پیوندد

تریلر جدید فیلم «The SpongeBob Movie: Sponge Out of Water» که ترکیبی از فیلم انیمیشن سه بعدی و فیلم زنده است، منتشر شد. در این فیلم جدید، دزد دریایی به نام «ریش همبرگری»(با بازی آنتونیو باندراس) فرمول مخفی درست کردن «کرَبی پَتی» را می‌دزدد و باب اسنفجی و دوستانش برای نجات دنیایشان و پس گرفتن این دستور آشپزی به دنیای واقعی می‌آیند و به شخصیت‌های سه بعدی و ابرقهرمان تبدیل می‌شوند.

فیلم باب اسفنجی توسط «پل تیبیت» کارگردانی شده است و فیلمنامه فیلم توسط جاناتان آیبل و گلن برگر نوشته شده است. این دو نوشتن فیلمنامه دو فیلم اول کنگ فو پاندا و همچنین فیلم سوم این انیمیشن که سال ۲۰۱۵ اکران می‌شود را بر عهده داشته‌اند.

سال ۲۰۱۵ سالی خوب برای طرفداران فیلم‌های انیمیشن خواهد بود. استودیو پیکسار دو فیلم «Inside Out» و «The Good Dinosaur» را اکران خواهد کرد. همچنین کنگ فو پاندا ۳(که به آن اشاره شد) و بسیاری فیلم‌های انیمیشن دیگر به همراه فیلم جدید باب اسفنجی گزینه‌های متفاوتی را برای کودکان و خانواده‌هایشان برای تماشا به وجود می‌آورند.

با این حال سوال اصلی این است که آیا حالا که باب اسفنجی دیگر همانند سال‌های قبل محبوب نیست، کسی برای دیدن باب اسفنجی، پاتریک، سندی و بقیه به سینماها می‌رود یا نه؟ اولین فیلم باب اسفنجی ۱۴۰ میلیون دلار در سینماها فروخت، اما آن فیلم متعلق به چندین سال پیش بود و بودجه ساخت آن نصف بودجه قسمت جدید بوده است.
فیلم «باب اسفنجی: اسفنج بیرون آب» روز ششم فوریه ۲۰۱۵ در سینماها اکران می‌شود.

پریا پورمند


 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو