نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت که در آستانه مذاکرات هسته‌ای این انتظار وجود دارد تا دولت مجلس را محرم بداند و بی تفاوتی دولت گذشته نسبت به عدم ارائه گزارش به مجلس را شاهد نباشیم و تعامل بین دولت و مجلس به صورت جدی برقرار شود.

 حجت الاسلام نصرالله پژمان‌فر در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن قدردانی از اقدام قوه قضائیه به دلیل ورود و برخورد با دانه درشت‌ها و افرادی مانند سیف و عراقچی، گفت: احساس عمومی این است که تناسب بین جرم و جریمه وجود رعایت نشده، انتظار عمومی این بود که مفسدان اقتصادی با اشد مجازات برخورد شود.

وی افزود: قوه قضائیه به پرونده کرسنت که مظلومیت جمهوری اسلامی ایران در آن نهفته است ورود کند و با متخلفان این پرونده برخورد جدی شود.

قوه قضائیه با متخلفان پرونده کرسنت برخورد کند

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به پیش بینی‌های مرکز اقلیم شناسی و هوا شناسی دستگاه‌های مربوطه باید اقداماتی داشته و مقدماتی را فراهم کنند تا کمتر شاهد وارد شدن خسارات مالی و جانی به مردم باشیم.

پژمان‌فر گفت: در آستانه مذاکرات هسته‌ای قرار داریم این انتظار وجود دارد تا دولت مجلس را محرم بداند و بی تفاوتی دولت گذشته نسبت به عدم ارائه گزارش به مجلس را شاهد نباشیم و تعامل بین دولت و مجلس به صورت جدی برقرار شود.

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته نیز نشستی با رئیس کل بانک مرکزی داشتیم و نسبت به رفع حل تمامی مشکلات حوزه چک تفاهم خوبی صورت گرفت.