معاون مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل‌، چهارمحال و بختیاری‌، البرز و مازندران و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های اصفهان‌، خراسان شمالی، سمنان‌، مرکزی، همدان، کرمانشاه، گلستان و گیلان گزارش شده است.

مهدی مخبر درباره آخرین وضعیت ترافیک جاده‌ها‌ی کشور اظهار داشت: بر اساس اطلاعات بیش از ۲۳۰۰ دستگاه سامانه ترددشمار برخط‌ و ۸۰۰ دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* ترافیک سنگین در مسیر آزادراهی بین کرج و قزوین

وی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌‌ها گفت: دوربین‌‌های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در مسیر رفت و برگشت محور‌های کندوان، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت نشان می‌دهد.

معاون مرکز مدیریت راه‌ها بیان داشت: ‌در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه کرج-قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا مهرویلا و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج محدوده مهرویلا و حدفاصل ساسانی تا پل کلاک داریم.

*‌ برف و باران در‌ جاده‌‌های ‌۱۲ استان

مخبر درباره وضعیت جوی جاده‌ها‌ اظهار داشت: در حال حاضر بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل‌، چهارمحال و بختیاری‌، البرز و مازندران و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های اصفهان‌، خراسان شمالی، سمنان‌، مرکزی، همدان، کرمانشاه، گلستان و گیلان گزارش شده است.

وی اضافه کرد: در محور‌های هراز و چالوس در حال حاضر بارش برف و باران و در آزادراه قزوین - رشت و محور فیروزکوه‌ بارش باران داریم.

* ۶ جاده به دلیل کاهش ایمنی در مسیر مسدود است‌

معاون مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: در حال حاضر جاده فرعی شمشک-دیزین، ‌محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، محور گنجنامه-تویسرکان در استان همدا‌ن‌، محور رباط پشت بادام-بیاضه در استان یزد، ‌جاده‌سی‌سخت-پادنا و محور سروآباد-پاوه به دلیل نبود ایمنی کافی در مسیر مسدود ‌است.