خیالتان راحت، طرح منع تردد شبانه برقرار است

منبع: برترین ها

69

1400/8/25

20:57


احمد وحیدی در توضیح آخرین وضعیت طرح ممنوعیت تردد شبانه، گفت: این طرح هنوز حذف نشده و در حال اجراست، در واقع به دنبال بهتر شدن شرایط هستیم تا نگرانی‌ها از پیک ششم شیوع ویروس کرونا کمتر شود.

خبرگزاری تسنیم: وزیر کشور از برقراری طرح ممنوعیت تردد شبانه تا رفع نگرانی‌ها درباره پیک ششم کرونا خبر داد.

احمد وحیدی در توضیح آخرین وضعیت طرح ممنوعیت تردد شبانه، گفت: این طرح هنوز حذف نشده و در حال اجراست، در واقع به دنبال بهتر شدن شرایط هستیم تا نگرانی‌ها از پیک ششم شیوع ویروس کرونا کمتر شود.

وزیر کشور: تا رفع نگرانی‌ها طرح منع تردد برقرار است

وزیر کشور در ادامه یادآور شد: در برنامه‌های خود به دنبال این هستیم که «لایحه جامع انتخابات» را در دولت سیزدهم به مجلس شورای اسلامی ارسال کنیم.

وحیدی در گفت‌وگو با خانه ملت در خصوص اقدامات وزارت کشور برای مهاجران افغان، تصریح کرد: پرداختن به وضعیت مهاجران از کارهای جاری وزارت کشور است، بخشی از وضعیت پیش آمده ناشی از شرایط موجود در افغانستان است که بر افزایش مهاجران به کشورمان تاثیرگذار بوده اما هیچ نگرانی در مورد امنیت مرزهای مشترک ایران و افغانستان وجود ندارد.

همچنین وزیر کشورپس از حضور در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس در تشریح جزئیات این نشست، گفت: درباره پسماند‌ها در این جلسه با نمایندگان صحبت کردیم در این خصوص چند مساله داریم؛ ابتدا موضوع نقاط دفن آن‌ها است، سعی کردیم نقاط آلوده دفن پسماندها را که تعداد بسیار زیادی بوده به 280 منطقه کاهش دهیم؛ موضوع دیگر تکنولوژی دفن زباله بوده که به جای دفن باید زباله سوزی را توسعه داده و جایگزین کنیم همچنین باید سامانه‌های تبدیل زباله به کمپوست را نیز توسعه دهیم.

وی افزود: یکی از موضوعات مهم دیگر تفکیک زباله‌های خشک و‌تر از مبدا بود که باید در برنامه‌های شهرداری‌ها و خانوار‌ها بیشتر اجرایی کنیم؛ شهرداری‌ها و مردم باید کمک کنند تا این مشکلات را مدیریت کنیم.

وزیر کشور تصریح کرد: موضوع دیگر مطرح شده در جلسه امروز؛ نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی بود، بر همین اساس باید در بودجه سال آینده مبالغ مناسبی را برای این مهم در نظر بگیریم؛ همچنین دولت و مجلس باید همکاری کرده تا در حوزه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کارهای خوبی اتفاق بیافتد و از طرفی تولیدکنندگان داخلی نیز با اطمینان خاطر از پشیبانی مالی نسبت به تولید وسایل حمل و نقل عمومی اقدام کنند.

وحیدی اضافه کرد: موضوعات دیگری نیز در خصوص مدیریت یکپارچه شهری مطرح و با نمایندگان تبادل نظر کردیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو