شهرهای توریستی تایلند کدامند؟

منبع: تالاب

122

1400/8/26

03:28


شهرهای توریستی تایلند کدامند؟

شهرهای توریستی تایلند بسیار متنوع هستند و همه گردشگران با سلایق مختلف را به خود جذب می کنند. در این مطلب به بررسی محبوب ترین شهرهای معروف تایلند می پردازیم.

تایلند از جمله کشورهایی است که افراد زیادی از ایران به آن سفر می کنند. تایلند یک محل مناسب برای گذراندن تعطیلات برای بسیاری از مردم است. تایلند واقعاً همه چیز برای تفریح را دارد. جذابیت هرج و مرج در بانکوک، جنگل های استوایی، برخی از بهترین غذاهای خیابانی در جهان و سواحل پوشیده از نخل که به نظر می رسد برای همیشه جذاب خواهند ماند. دلیل شما برای سفر به سرزمین لبخندها هرچه که باشد، تایلند شما را ناامید نخواهد کرد.

نمایی از شهر پوکت از زیباترین شهرهای توریستی تایلند

شهرهای توریستی تایلند

شهرهای توریستی تایلند بسیار شگفت‌انگیز هستند و مکان های زیادی برای دیدن و فعالیت های زیادی برای انجام دادن دارند و به بازدیدکنندگان نگاهی جذاب به میراث فرهنگی غنی آن می‌دهند. مکان‌های تاریخی باورنکردنی تایلند فراوان است و بسیاری از شهرهای آن دارای معابد خیره‌کننده و همچنین بازارهای شبانه شلوغ هستند. در تایلند فضاهای قدیمی و جدید به ‌طور یکپارچه با هم ترکیب می‌شوند.

شما می توانید برای سفر ارزان تر به این کشور، قیمت تور تایلند را در آژانس هواپیمایی مهرپرواز بررسی کنید. آژانس مسافرتی مهرپرواز با ارائه تور ارزان تایلند، شرایط را به نحوی برای شما خود ایجاد می نماید تا با کمترین هزینه به این کشور سفر کنید. بنابراین با توجه به بودجه و سلیقه مورد نظرتان، می توانید بهترین تور تایلند را از میان پکیج های متنوع مهرپرواز انتخاب و رزرو کنید.

هر کدام از بهترین شهرهای تایلند به تنهایی ارزش دیدن را دارند و به عنوان دروازه‌ای برای دیدن مناظر طبیعی خیره‌کننده با سواحل زیبا، جزایر و مناظر باشکوه در اطراف عمل می‌کنند. در ادامه بانکوک و پوکت از شهرهای توریستی تایلند را بررسی می کنیم.

 

شهر بانکوک تایلند

بانکوک پایتخت تایلند شهری پرهیاهو با بیش از هشت میلیون نفر است. بانکوک به خاطر زندگی خیابانی پر جنب و جوشش شناخته شده است و نقطه ای عالی برای رسیدن به بهترین معابد و کاخ های کشور است. بانکوک، یک کلان شهر شلوغ است که در آن آسمان خراش های فلزی و شیشه ای در کنار معابد تاریخی چند صد ساله قرار دارند. مرکز شهر بانکوک روی آب است کانال‌های آب متعددی که در سراسر محله‌ها شبکه می‌شوند و رودخانه پرجنب‌وجوش چائو فرایا، که می‌توانید با قایق در آن گشت بزنید.

در راس کارهایی که باید در بانکوک انجام دهید بازدید از کاخ معروف بانکوک است. معبد وات پراکائو که بیشتر به عنوان معبد بودای زمرد شناخته می شود، مقدس ترین معبد در این کشور محسوب می شود و بازدیدکنندگان پایتخت تایلند باید حتما از آن دیدن کنند. این در داخل محوطه کاخ بزرگ، اقامتگاه رسمی پادشاهان سیام تا سال 1925 واقع شده است.

برای کسانی که در حال و هوای خرید هستند، بانکوک خانه تعدادی مرکز خرید بزرگ از جمله Siam Paragon و ترمینال 21 است و همچنین بزرگترین بازار آخر هفته در فضای باز جهان است. بازار آخر هفته چاتوچاک با بیش از 8000 غرفه بازار که همه چیز از صنایع دستی و عتیقه جات گرفته تا لوازم جانبی و مبلمان حیوانات خانگی را می فروشند، بهترین مکان برای خرید بهترین سوغات در شهر است.

جاده خائوسان، در قلب بانکوک، یکی دیگر از مکان‌های عالی برای خرید و غذاهای خیابانی است که همچنین در شب بسیار سرزنده است که شامل موسیقی زنده، اجراهای خیابانی و رستوران‌هایی در فضای باز است.

 

پارک لومپینی در بانکوک

شهرهای توریستی تایلند کدامند؟

جزیره پوکت تایلند

جزیره پوکت در سواحل غربی تایلند واقع شده است و از پربازدیدترین سواحل این کشور است و یک مقصد محبوب برای تعطیلات ساحلی است. مسافران می توانند برای دیدن مناظر آرام به ساحل کاتا نوی و برای یافتن آب های شفاف زیر سایه درختان نخل به ساحل نای هارن و اگر به دنبال استراحتگاه های مجلل و غذاهای درجه یک و مشرف به دریا هستند، به ساحل سورین بروند.
پوکت جزیره‌ای به دلیل زندگی پرشور، تفریحات ساحلی و آرامش آن شهرت دارد. همچنین پوکت برای سفر خانوادگی نیز بسیار مناسب است. قیمت تور پوکت در آژانس هواپیمایی مهرپرواز کاملا مناسب است و می توانید از طریق رزرو پکیج تور مسافرتی هزینه سفر خود را کاهش دهید.

پوکت در واقع یکی از استان های جنوبی تایلند محسوب می شود و معروف ترین شهر آن شهری به نام پوکت است. این جزیره بزرگترین جزیره تایلند است و اتفاقا توریستی ترین جزیره تایلند نیز محسوب می شود. پوکت بعضی از محبوب ترین و معروف ترین جاهای دیدنی تایلند را در خود جای داده است و از بابت تنوع اماکن دیدنی و اماکن تفریحی، هیچ کم و کاستی ندارد. این جزیره علاوه بر آرامشی که همیشه دارد، فضای خوبی هم برای تفریح و خوشگذرانی دارد و شما با سفر به آن با آفر تور پوکت می توانید یک تعطیلات کامل و بی نقص را تجربه کنید.

آب یک رنگ شفاف درخشان است که پر از ماهی های رنگارنگ، گیاهان دریایی و ستاره های دریایی است که در شن های اقیانوس قرار گرفته اند. از غواصی گرفته تا جت اسکی یا قایق سواری و انواع ماجراجویی در آب در انتظار شماست. برای استراحت بیشتر، آفتاب گرفتن در ساحل شنی سفید گزینه مناسبی خواهد بود. پوکت برای تعطیلات ایده آل است و پر از شادی و مناظری زیبا مانند بهشت است.
جنبه معنوی جزیره پوکت تایلند را می توان در بالای تپه Nakkerd یافت، جایی که برج بودای بزرگ با ارتفاع 45 متر بر فراز این جزیره قرار دارد. وات چالونگ بزرگترین معبد پوکت است که گفته می شود تکه استخوان بودا را در خود جای داده است.

شهر پوکت برای کشف ساختمان‌های قدیمی که به صورت ردیفی قرار گرفته اند و مغازه‌های قدیمی که به بازارهای پر رونق تبدیل شده اند ارزش بازدید را دارد.
سایر شهرهای معروف و توریستی تایلند شهرهای سامویی، کرابی، پاتایا، چیانگ مای، هواهین، آیوتایا، سورین، سوکوتای، چاتانبوری و… هستند.

 

شهرهای توریستی تایلند کدامند؟

طبیعت زیبای جزیره پوکت

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس مسافرتی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای سال 1400 می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:
www.mehrparvaz.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو