شرور معروف گیلان بازداشت شد

منبع: برترین ها

68

1400/8/26

08:23


سرهنگ علیرضا حدادی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان گفت: کارآگاهان اداره پشتیبانی عملیات، اراذل و اوباش تحت تعقیب را به اتهام قدرت‌نمایی در شهرستان رشت دستگیر کردند.

خبرگزاری رکنا: رئیس پلیس آگاهی استان گیلان گفت: کارآگاهان اداره پشتیبانی عملیات، اراذل و اوباش تحت تعقیب را به اتهام قدرت‌نمایی در شهرستان رشت دستگیر کردند.

سرهنگ علیرضا حدادی با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی اظهار داشت: پلیس با قاطعیت و جدیت به پشتوانه همکاری آگاهانه مردم و حمایت دستگاه قضائی با مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع می‌کند.

وی در ادامه گفت: کارآگاهان اداره پشتیبانی عملیات پلیس آگاهی استان با توجه به اقدامات فنی و سرنخ‌های به دست آمده طی عملیاتی غافلگیرانه یکی از اراذل و اوباش تحت تعقیب را شناسایی و دستگیر کردند.

شرور معروف گیلان بازداشت شد

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با شاره به اینکه متهم ۳۷ ساله به اتهام قدرت‌نمایی تحت تعقیب بوده است، افزود: این فرد با ایجاد درگیری و استفاده از سلاح سرد، موجب ایجاد رعب و وحشت در بین مردم شده بود که پس از دستگیری و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان امنیت و آرامش مردم را خط قرمز پلیس عنوان کرد و بیان داشت: شهروندان می‌توانند از طریق سامانه ۱۱۰ کلیه اخبار و اطلاعات در رابطه با هرگونه نامنی را به پلیس گزارش کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن با افراد مخل نظم و امنیت برخورد شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو