آیا ماسک کلاژن لب تاثیر دارد و چگونه استفاده می شود؟

آیا ماسک کلاژن لب تاثیر دارد و چگونه استفاده می شود؟


منبع: بیتوته

133

1400/8/26

10:00


آیا ماسک کلاژن لب تاثیر دارد و چگونه استفاده می شود؟



ماسک کلاژن لب چیست, فواید ماسک های کلاژن لب, ماسک های کلاژن لب

ماسک های کلاژن لب چیست

 

نحوه استفاده و فواید ماسک کلاژن لب 

ماسک کلاژن لب با آبرسانی به لب ها باعث میشود که در عرض نیم ساعت لبهایتان حجیم تر دیده شده ، خطوط ریز روی لب ها تا چند ساعت محو شوند. 

لب ها نقش زیادی در زیبایی چهره ایفا می کنند. پوست لب نازک و بسیار حساس است و نیاز به تقویت روزانه دارد تا شاداب بماند و پوسته پوسته نشود و به مرور تحلیل نرود. یکی از محصولات مناسب برای تقویت و زیبا سازی لب ها استفاده از ماسک های کلاژن لب است.

 

ماسک های لب کلاژن به دلیل خاصیت حجم دهنده موقتی که دارند محبوبیت زیادی به خصوص در بین عروس خانم ها قبل از آرایش مراسم عروسی ، پیدا کرده اند. بر اساس گزارشات عروسی که در سال 2017 در وبسایت پینترست منتشر شد ، مصرف ماسک های کلاژن لب در سال 2017 ، به میزان 388 درصد افزایش پیدا کرده است. 

 

ماسک های کلاژن لب می توانند به طور موقت باعث برجسته شدن لب ها شوند ، در برخی موارد ادعا می شود که برجسته تر شدن لب ها بعد از استفاده از ماسک کلاژن حدود 5 – 6 ساعت طول می کشد. 

 

آبرسانی به لب ها با ماسک کلاژن لب, روش استفاده از ماسک کلاژن لب, طرز استفاده ماسک لب

حجیم کردن موقت لب ها با ماسک های کلاژن لب

 

البته عملکرد ماسک های کلاژن لب در واقع آبرسانی به پوست لب است و به همین دلیل چین و چروک های لب کمتر شده و پوست لب به طور موقت شاداب تر و برجسته تر به نظر می رسد و می توانید به عنون حجم دهنده موقت لب از آن استفاده کنید.

میتوانید قبل از مهمانی و قرارهای مهم برای برجسته تر شدن لب هایتان از ماسک های کلاژن لب استفاده کنید.  

 

البته باید توجه داشته باشید که هیچ گونه مطالعه یا تحقیق علمی رسمی در مورد ماسک های کلاژن لب انجام نشده است و بنابراین اثبات علمی در مورد تاثیرگذاری این ماسک ها وجود ندارد.

 

مصرف کنندگان این ماسک ها برخی موافق اثرگذاری و برخی مخالف اثرگذاری و برجسته کردن لب ها توسط این ماسک ها هستند. ولی به هر حال ماسک کلاژن لب قیمت پایین و استفاده راحتی دارد بنابراین حتی اگر بعد از استفاده نتیجه مطلوبی نگرفتید ، چیز زیادی را از دست نداده اید .

 

استفاده از رژ لب های مات باعث خشکی لب ها می شود بنابراین میتوانید شب ها برای جبران این خشکی و ترمیم لب ها از ماسک های لب استفاده کنید. این ماسک ها با خاصیت مرطوب کننده ای که دارند حتی اگر واقعا حجم لب را افزایش ندهنده با مطروب کردن پوست خشک لب ها باعث شاداب تر به نظر رسیدن لب های شما خواهند شد. 

 

 فواید ماسک های کلاژن لب, ماسک های کلاژن لب, مواد تشکیل دهنده ماسک های کلاژن لب

روش استفاده از ماسک های کلاژن لب

 

ماسک کلاژن لب چیست؟

عملکرد ماسک های لب مشابه عملکرد ماسک های صورت است .  ماسک های کلاژن لب حالت ژل مانندی دارند که روی لب ها قرار می دهید و با کمک آن ها لب هایتان را آبرسانی می کنید. 

 

ماسک لب به دلیل آبرسانی فوری و موقتی که دارد حالت پف کرده زیبایی به لب ها می دهد و به طور موقت لب ها را حجیم تر میکند. 

از ماسک های کلاژن لب می توانید هر روز یا هفته ای چند بار استفاده کنید. 

 

فواید ماسک های کلاژن لب

ماسک های کلاژن لب معمولا 5 – 6 ساعت لب ها را مرطوب و برجسته نگه می دارند. 

ماسک لب ترکیبی از ویتامین ها و مواد معدنی است که علاوه بر ابرسانی به لب ها و پوست اطراف آن به تقویت پوست لب ها کمک می کند. 

 

مواد تشکیل دهنده ماسک کلاژن لب حاوی کلاژن ، هیالورونیک اسید ، ویتامین ث و گلیسرین است که به صورت عمقی پوست لب ها را آبرسانی و ترمیم می کند و باعث صاف تر شدن لب ها می شوند. استفاده از ماسک لب در زمستان مانع از خشک شدن لب ها می شود. 

 

مواد تشکیل دهنده ماسک های کلاژن لب, ماسک لب کلاژن ساز, ماسک کلاژن لب

ماسک های کلاژن لب

 

روش استفاده از ماسک های کلاژن لب

لب ها را بشویید و در صورتی که پوسته پوسته شده با استفاده از اسکراب ، پوست های اضافه را کاملا جدا کنید تا پوست لب صاف و یکدست و تمیز شود. 

ماسک های لب را به فرم لب می سازند ولی از نظر اندازه بزگتر است لب ها هستند تا اطراف لب را هم پوشش داده و آبرسانی کنند. 

یک ورق از ماسک لب را برداشته و طوری روی لب ها قرار دهید که تمام سطح لب و اطراف آن را پوشش دهد. 

 

ماسک لب بسیار ضخیم است بنابراین قرارگیری آن در محل مناسب کمی سخت می شود ، در صورتی که احساس راحتی ندارید ، ماسک لب را جا به جا کنید تا در محل درستی قرار بگیرد. ماسک لب را باید به مدت 15 – 30 دقیقه روی لب ها قرار دید تا کاملا موادش جذب پوست شود .

 

احساس کم سوزش هنگام استفاده از ماسک لب در برخی افراد گزارش شده است که کاملا طبیعی است و این خاصیت را به دلیل وجود کلاژن موجود در ترکیب ماسک نسبت می دهند. 

دستورالعمل های پشت بسته بندی ماسک لب را بخوانید و انجام دهید. 

 

اغلب ماسک های لب حالت چسبنده ندارند و به احتمال زیاد هنگام استفاده از ماسک لب باید دراز بکشید و نمی توانید به حالت ایستاده یا نشسته قرار بگیرید. برخی از ماسک لب ها مخصوص شب هستند و باید قبل از خواب روی لب ها بچسبانیدشان و اجازه دهید تمام طول شب روی لب ها باقی بمانند. 

 

برخی از ماسک های لب وسطشان برش افقی کوچکی دارد که به شما اجازه می دهد از طریق دهان نفس بکشید یا در صورت نیاز با حرکت جزئی لب ها حرفتان را بزنید. 

ماسک های لب یکبار مصرف هستند و بعد از استفاده باید دور انداخته شوند.

 

فواید ماسک های کلاژن لب, ماسک های کلاژن لب, مواد تشکیل دهنده ماسک های کلاژن لب

مواد تشکیل دهنده ماسک های کلاژن لب

 

تاثیر مواد تشکیل دهنده ماسک های کلاژن لب 

هنگام خرید ماسک های کلاژن لب می توانید ترکیبات ماسک را بررسی کنید :

 

گلیسرین : گلیسرین جذب کننده رطوبت ست و آب را به خود جذب می کند و بنابراین می تواند در طول استفاده از ماسک این آب را به پوست لب ها برساند و موجب حفظ رطوبت لب ها شود. 

 

ویتامین E : باعث تقویت و لطافت پوست می شود. 

 

هیالورونیک اسید : باعث افزایش شادابی و طراوت پوست می شود. 

کلاژن : پروتئین اصلی ساختار پوست است که میتواند باعث افزایش حالت کشسانی پوست لب ها شده و لب ها را برجسته تر نشان دهد.

 

ماسک های کلاژن لب قدرت مرطوب کنندگی بالایی دارند و عملکردی مانند بالم لب و استروئید دارند. این ماسک ها لب ها را هیدراته کرده و با کمک گلیسرین و سایر مود فعال ، رطوبت پوست را حفظ می کنند. 

 

گزدآوری : بخش آرایش و زیبایی بیتوته

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو