بهترین فیلم‌ها برای تست بلندگوهای سینمای خانگی

منبع: فوت و فن

126

1400/8/26

12:49


بهترین فیلم‌ها برای تست بلندگوهای سینمای خانگی

تلویزیون‌های ال.سی.دی یا ال.ای.دی با صفحه‌‌نمایش بزرگ و دستگاه‌های پخش‌کننده بلو-ری این روزها در اوج خود هستند و در هر خانه‌ای پیدا می‌شوند.

مردم دلشان می‌خواهد خیالشان راحت باشد که بزرگ‌ترین و واضح‌ترین تصویر ممکن را می‌بینند. اما صدا چطور؟ حتی اگر بزرگ‌ترین و بهترین تلویزیون دنیا را هم داشته باشید، اگر سیستم صدای فراگیر و باکیفیتی نداشته باشید، سینمای خانگی شما نصفه است و یک جای کار می‌لنگد. بلندگوهای باکیفیت، مخصوصاً بلندگوهای مرکزی که مهم‌تر از همه هستند، می‌توانند تجربه فیلم دیدن شما را به سینمای واقعی شبیه‌تر کنند و در نهایت شما از تماشای فیلم مورد علاقه خود با بهترین کیفیت صدا و تصویر لذت خواهید برد.

اما از کجا باید بدانید که آیا سینمای خانگی شما سیستم صوتی خوبی است یا نه؟ خب، بهتر است از ما کمک بگیرید. ما به شما ۱۰ فیلم برتری را معرفی می‌کنیم که بتوانید با آنها قدرت توییتر، ووفر و دیگر زیر و بم‌های صدای سیستم صوتی خود را امتحان کنید و ببینید نهایت توان آن چقدر است. هر کدام از این فیلم‌ها، چه از نظر آهنگ‌ها، افکت‌های صدا یا ترکیب صدا، جنبه‌های گوناگونی از سیستم صوتی فراگیر شما را تست می‌کنند. وقتی این فیلم‌ها را تماشا می‌کنید، با دقت به جزییات صدایی که از بلندگوهای سیستم صوتی خود می‌شنوید، گوش دهید.

خب، حالا بدون اطناب کلام و به درازا کشاندن توصیفات، فهرست این ۱۰ فیلم برتری که کیفیت صدای سینمای خانگی شما را امتحان می‌کنند را عنوان می‌کنیم:

 #۱۰ Transformers

#۹ Signs

#۸ Moulin Rouge!

#۷ Saving Private Ryan

#۶ Jurassic Park

#۵ Pirates of the Caribbean: Dead Man’s Chest

#۴ The Matrix

#۳ Gladiator

#۲ Lord of the Rings: Return of the King

#۱ The Star Wars Saga

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو