چگونه هتل کیانا مشهد را با ارزان ترین قیمت رزرو کنیم؟

منبع: نوداد

102

1400/8/26

16:44


مشهد با وجود بارگاه امام هشتم همواره مورد استقبال گردشگران و توریست‌ها قرار می‌گیرد.

این شهر بزرگ علاوه بر حرم مطهر رضوی دارای جاذبه‌های بسیاری است که ازجمله نمونه‌های آن می‌توان پارک کوهسنگی، پارک وکیل آباد و بوستان ملت را نام برد. البته که وجود بیمارستان‌های پیشرفته، دانشگاه‌های مدرن و شرکت‌های دولتی و خصوصی متعدد، مقدمه‌ای برای آغاز سفرهای کاری، تحصیلی و درمانی به مشهد است. به غیر از موارد گفته شده، شهر مشهد اقامتگاه‌های لوکس و مدرنی نیز دارد و هتل های مشهد با امکانات و خدمات فوق‌العاده‌ای خود یک اقامت خوب را برایتان رقم می‌زنند؛ هرآنچه که برای یک اقامت خوش نیاز داشته باشید، در این هتل ‌ها موجود است. نمونه‌ای از بهترین هتل های این شهر هتل کیانا مشهد است که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم.

درباره هتل کیانا مشهد

در خیابان امام رضا اقامتگاهی است که دقیقا ۵۰۰ متر با حرم مطهر رضوی فاصله دارد؛ این هتل معروف همان هتل کیانا مشهد است. هتل کیانا در سال ۱۳۹۱ در راستای خدمت به مسافران و میهمانان عزیز شهر مشهد راه اندازی شد. هتلی که به دلیل موقعیت مکانی خوب خود، بسیار محبوب واقع شده و جمع بزرگی از زائران این شهر را نمک‌گیر خود کرده است. اگر بخواهید با پای پیاده به حرم بروید، فقط کافی است ۶ الی ۱۰ دقیقه پیاده‌روی کنید؛ پس می‌توان گفت هتل کیانا یکی از هتل ‌های مشهد است که فاصله نزدیکی به حرم مطهر امام رضا دارد. علاوه بر این هتل ۴ ستاره کیانا مشهد از لحاظ امکانات و تمیزی در صدر جدول اقامتگاه‌های این شهر قرار می‌گیرد. هتل یاد شده در زمینی به مساحت هشت هزار مترمربع ساخته شده و دارای ۵ طبقه است. در این پنج طبقه، ۱۱۰ واحد اقامتی بسیار لوکس و زیبا برای مسافران عزیز شهر مشهد مهیا شده تا اقامتی دل‌نشین را در جوار امام مهربانی‌ها تجربه نمایند.

معماری هتل کیانا مشهد

به شما این اطمینان را می‌دهیم که با انتخاب هتل کیانا اقامتی آرام و دل‌نشین را پشت سر خواهید گذاشت. این هتل زیبا معماری فوق‌العاده‌ای دارد که از دیدن آن لذت خواهید برد. هر کدام از اتاق‌های هتل با پرده‌های زیبا، تخت‌های راحتی، نورپردازی‌های آرامش‌بخش و میز و صندلی‌های شیک دکوراسیون شده‌اند. در واقع یکی از هتل های لوکس مشهد، هتل ۴ ستاره کیانا است. دکوراسیون و چیدمان واحدهای اقامتی این هتل با یکدیگر متمایز است و تا به حال توانسته هر سلیقه‌ای را پاسخگو باشد. از قسمت لابی و استخر گرفته تا رستوران، فضای بازی کودکان و اتاق‌ها همه و همه با ظرافت تمام ساخته شده است. اوج شکوه و جلال هتل کیانا را وقتی متوجه می‌شوید که پا به لابی آن بگذارید و یک شب را در اتاق‌های شیک این مجموعه سپری کنید.

انواع واحدهای اقامتی هتل کیانا مشهد

واحدهای اقامتی هتل کیانا طراحی حیرت‌انگیزی دارند. این اتاق‌ها حس آرامش را به شما القا می‌کنند و با خیال راحت می‌توانید یک اقامت دل‌نشین را با اعضای خانواده خود، تجربه کنید. ناگفته نماند که اتاق‌های این هتل تنوع نسبتاً خوبی دارند و به راحتی می‌توانید یکی از این آن‌ها را انتخاب کنید.

از جمله اتاق‌های هتل کیانا می‌توان به اتاق یک تخته، اتاق ۲ تخته فولبرد، اتاق دوتخته وی آی پی ماه عسل، اتاق دو تخته دبل، اتاق سه تخته فولبرد، آپارتمان چهار نفره فولبرد، اتاق کانکت ۴ نفره، اتاق چهار تخته فولبرد و اتاق ۴ نفره کانکت فولبرد اشاره کرد. اتاق دو تخته استاندارد معمولاً برای افرادی است که به صورت انفرادی یا دو نفره سفر می‌کنند و این اتاق مجهز به یک تخت دو نفره و یا دو تخت یک نفره است.

آلت: اتاق سه تخته در هتل کیانا مشهد

اتاق سه تخته استاندارد مخصوص افرادی است که سه نفره به مشهدالرضا سفر می‌کنند. معمولاً اتاق سه تخته استاندارد به صورت سه تخته رزرو شده و یا دارای یک تخت دو نفره و یک تخت سینگل است. اگر شما یک خانواده سه نفره هستید و می‌خواهید به همراه فرزندتان به سفر بروید، اتاق سه تخته استاندارد هتل کیانا مناسب شما است.

معمولاً اتاق چهار تخته استاندارد دارای یک تخت دو نفره و دو تخت سینگل است. این اتاق بیشتر مناسب خانواده‌های چهار نفره با دو فرزند است؛ اما اگر می‌خواهید با دوستان خود به سفر بروید نیز این اتاق مناسب شما خواهد بود. اما می‌رسیم به یکی از بهترین اتاق‌های هتل کیانا یعنی اتاق وی آی پی. این سوئیت ویژه عروس و دامادها و زوج‌های جوان است. اتاقی که شامل یک تخت دبل، فضایی برای نشیمن، حمام مجهز و سرویس بهداشتی فرنگی است.

اتاق کانکت نیز مختص چهار نفر بوده و با یک در، اتاق خواب‌ها به یکدیگر وصل می‌شود. این اتاق مناسب خانواده‌های چهار نفره بوده که می‌خواهند اتاق‌های جداگانه داشته باشند. در یکی از اتاق‌ها یک تخت دو نفره و در دیگری دو تخت یک نفره وجود دارد. سوئیت یک خوابه نیز مخصوص ۴ نفر بوده و دارای دو تخت یک نفره در قسمت پذیرایی و یک تخت دو نفره در اتاق خواب است. همان‌طور که می‌دانید، سوئیت‌ها از اتاق‌های معمولی بزرگ‌تر و دل‌بازتر هستند.

امکانات داخلی واحدهای اقامتی هتل کیانا مشهد

هتل کیانا دارای امکانات رفاهی بسیار عالی برای راحتی هر چه بیشتر مسافران شهر مشهد است. این واحدهای اقامتی دارای امکانات کامل برای اقامت خانوادگی و تک نفره هستند. این امکانات شامل تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام مجهز، مبلمان راحتی، آباژور، ملزومات بهداشتی برای هر فرد مجزا و سیستم گرمایش و سرمایش است.

امکانات عمومی هتل کیانا مشهد

آلت: استخر هتل کیانا مشهد

هتل کیانا برای رفاه حال مسافران خود، خدمات پذیرش ۲۴ ساعته، خشک‌شویی، لاندری، خدمات بیدارباش، روم سرویس، سرویس صبحانه و ناهار در رستوران، اینترنت در لابی و اتاق‌ها، پارکینگ و تاکسی سرویس را ارائه می‌دهد. روم سرویس یکی از امکانات واجب در سفر بوده که به صورت ۲۴ ساعته در اختیار مسافران هتل کیانا قرار می‌گیرد. در هر ساعت از شبانه روز نیاز به خدمات روم سرویس داشتید، می‌توانید به نیروی خدمات این هتل اطلاع دهید. هتل کیانا برای سرگرم شدن میهمانان در هر کدام از اتاق‌ها تلویزیون دیجیتال قرار داده؛ پس برای استراحت و سرگرمی می‌توانید در اتاق خود مشغول تماشا فیلم و سریال شوید. از دیگر امکانات عمومی این هتل می‌توان به کافی شاپ اشاره کرد. کافی شاپ هتل کیانا به صورت شبانه روزی از میهمانان عزیز پذیرایی می‌کند و در آن انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و خوراکی‌های خوشمزه که می‌تواند انرژی شما را شارژ کند، وجود دارد.

رستوران هتل کیانا مشهد

دوست‌داشتنی‌ترین بخش سفر مربوط به خوردن غذاهای خوشمزه و خوراکی‌های لذیذ است. پس اگر هتل کیانا مشهد را رزرو نمودید از رستوران‌هایش که با نام‌های ارغوان و ارکیده شناخته می‌شوند، غافل نشوید. بهترین سرآشپزها و کارکنان در این رستوران‌ها استخدام شده‌اند تا انواع غذاهای ایرانی را برایتان سرو نمایند. این غذاها در دو منوی سلف سرویس و انتخابی در اختیار شما قرار می‌گیرند و می‌توانید هر غذایی که دوست دارید را انتخاب کنید.

امکانات تفریحی هتل کیانا مشهد

باید بدانید هتل کیانا علاوه بر رستوران‌هایش، یک لمکده بسیار زیبا دارد که انواع میان وعده‌های خوشمزه، نوشیدنی‌ها و بستنی‌ها را ارائه می‌دهد. این لمکده در بام هتل قرار گرفته و دارای یک محیط سنتی بسیار زیبا است. در این لمکده انواع نوشیدنی‌های سنتی را می‌توانید سفارش دهید و همراه آن، میوه و قلیان نیز سرو می‌شود. لمکده هتل کیانا محل مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت است. البته که هتل کیانا دارای یک سالن بیلیارد و فوتبال دستی بوده که علاقه‌مندان ورزش می‌توانند از این فضا بهره‌مند شوند.

اگر به بازارگردی علاقه‌مندید لازم نیست از هتل کیانا خارج شوید؛ چراکه این هتل دارای یک فروشگاه برای خرید سوغاتی‌هایی مانند زعفران، نبات و سایر سوغاتی‌های معروف مشهد است. پیشنهاد می‌کنیم حتماً به مجموعه آبی هتل کیانا سر بزنید. این مجموعه آبی شامل سونا بخار، استخر، سونا خشک، استخر کودکان، جکوزی، حمام مغربی و حمام ترکی است و در آن ماساژورهای حرفه‌ای استخدام شده‌اند تا خستگی راه را از تن شما بزدایند. در سالن ماساژ هتل یاد شده، انواع ماساژها مانند ماساژ سوئدی و ماساژ تایلندی به میهمانان ارائه می‌شود.

موقعیت مکانی هتل کیانا مشهد

با هر وسیله نقلیه‌ای که به شهر مذکور سفر می‌کنید به راحتی می‌توانید به هتل کیانا مشهد برسید. همان‌طور که اشاره کردیم این هتل در خیابان امام رضا قرار دارد و از طرفی مشرف به راه‌آهن، فرودگاه و پایانه مسافربری مشهد است؛ بنابراین به وسیله اتوبوس، تاکسی و مترو می‌توانید خودتان را به هتل کیانا برسانید. از همه مهم‌تر اینکه هتل کیانا مشهد دارای استقبال فرودگاهی است و وقتی به فرودگاه و راه آهن مشهد می‌رسید، راننده منتظرتان است تا شما را به هتل ببرد.

مراکز مهم نزدیک به هتل کیانا مشهد

بیش از ۹۰ درصد مسافران این شهر قصد زیارت حرم امام رضا را دارند. این افراد با رزرو هتل کیانا مشهد به راحتی می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز خودشان را به حرم مطهر رضوی برسانند. علاوه بر این هتل کیانا فاصله بسیار کمی تا بازارها و مراکز خرید مشهد مانند بازار رضا، برج تجاری آلتون و بازار ۱۷ شهریور دارد. از طرفی اگر بخواهید به جاذبه‌های دیدنی شهر مشهد سر بزنید، باز هم هتل کیانا انتخاب معقولانه‌ای است. این هتل تا پارک کوهسنگی مشهد ۸ کیلومتر، تا پارک ملت ۱۰ دقیقه و تا آرامگاه نادرشاه افشار فقط 2 کیلومتر فاصله دارد. از طرفی فاصله هتل کیانا مشهد تا فرودگاه فقط ۹ دقیقه و تا راه آهن ۱۰ دقیقه است.

قوانین رزرو هتل کیانا مشهد

اگر تصمیمتان برای رزرو هتل کیانا مشهد قطعی است، باید حتماً از قبل با قوانین این هتل آشنا شده باشید. از جمله این قوانین، پذیرش بانوان با ارائه مدارک شناسایی معتبر است. همچنین پذیرش صیغه‌نامه معتبر با مهر برجسته امکان پذیر است. امکان انتخاب خدمات منو برای میهمانان خارجی وجود ندارد و در ضمن باید بدانید که این هتل دارای استقبال فرودگاهی به صورت رایگان بوده؛ پس در زمان رزرو، مشخصات پرواز را در قسمت توضیحات خاص ثبت نمایید. لازم به ذکر است استفاده از سونا و جکوزی برای یک نوبت به صورت رایگان است.

قیمت هتل کیانا مشهد

همانطور که اشاره کردیم هتل کیانا مشهد واحدهای اقامتی متنوعی دارد. معمولاً امکاناتی که در آپارتمان‌ها و سوئیت‌های هتل کیانا موجود است را نمی‌توانید در اتاق‌های معمولیش پیدا کنید. همچنین باید بدانید که استفاده از خدمات غیر رایگان هتل، هزینه‌ای مجزا دارد.‌ از همین رو می‌توان گفت قیمت هتل کیانا مشهد کاملاً وابسته به نوع اتاق و خدماتی است که انتخاب می‌کنید. اگر دوست دارید یک سفر مقرون‌به‌صرفه داشته باشید، بهتر است اتاق‌های معمولی این هتل را انتخاب نموده و از خدمات رایگان و عمومی هتل استفاده کنید.

جمع‌بندی

مشهد به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین شهرهای کشور همه روزه پذیرای گردشگران بی‌شماری است که از اقصی نقاط دنیا به آن سفر می‌کنند. برای گشت و گذار و بازدید از جاذبه‌های این شهر بهتر است ابتدا با رزرو هتل کیانا مشهد از محل اقامت خود مطمئن شد. آشنایی با هتل کیانا مشهد و ویژگی‌های آن شما را تا حد زیادی از انتخابتان مطمئن می‌کند. ایران هتل آنلاین یکی از باسابقه‌ترین مراجع در زمینه رزرو آنلاین هتل است که علاوه بر ارائه خدمات با کیفیت تضمین کننده قیمت نیز است.

اقتباس شده از: ایران هتل آنلاین




مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو