وزیر ارتباطات: مردم را از دلایل اختلالات آگاه کنید

منبع: برترین ها

65

1400/8/26

17:26


وزیر ارتباطات از رئیس جدید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خواست تا پیگیر کیفیت شبکه ارتباطی کشور شود. همچنین رئیس رگولاتوری بایستی در صورت مشاهده کوتاهی از طرف اپراتورها، آن را اعلام کرده تا مردم از دلایل اختلالات موجود آگاه شوند.

دیجیاتو: وزیر ارتباطات از رئیس جدید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خواست تا پیگیر کیفیت شبکه ارتباطی کشور شود. همچنین رئیس رگولاتوری بایستی در صورت مشاهده کوتاهی از طرف اپراتورها، آن را اعلام کرده تا مردم از دلایل اختلالات موجود آگاه شوند.

موضوع افت کیفیت شبکه ارتباطی کشور و نارضایتی مردم به اواخر شهریورماه باز می‌گردد. با افزایش دریافت شکایات مردمی از کیفیت شبکه ارتباطی در برخی از نقاط کشور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در اواسط مهرماه، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را موظف ساخت با همکاری مدیرعامل شرکت زیرساخت، این موضوع را پیگیری کنند.

وزیر ارتباطات: مردم را از دلایل اختلالات آگاه کنید

«فلاح جوشقانی»، رئیس سابق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز در همان زمان با بیان اینکه آغاز سال تحصیلی جدید و کلاس‌های مجازی موجب کندی اینترنت در برخی نقاط کشور شده است اعلام کرد با تمهیداتی که اندیشیده شده، حداکثر ظرف مدت یک ماه مشکل کندی اینترنت رفع خواهد شد.

با وجود گذشت یک ماه، هنوز کیفیت شبکه ارتباطی کشور با مشکل مواجه است. از همین روی «عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات در جلسه تکریم و معارفه مشاور وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به رئیس جدید رگولاتوری دستور داد تا وضعیت نامناسب شبکه ارتباطی کشور را پیگیری کند:

«سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باید پیگیر ارتقای وضعیت ارتباطات سیار شود و اگر کوتاهی‌هایی از طرف اپراتورها در این حوزه وجود دارد برای مردم تشریح کند تا مردم از دلایل اختلالات موجود آگاه شوند.»

زارع‌پور خطاب به «صادق عباسی شاهکوه» رئیس جدید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تاکید کرد که در چند روز آینده مشکلات ارتباطات سیار را بررسی کند و این مشکلات در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع شود.

وی همچنین ارتقای سطح پاسخگویی در سازمان تنظیم مقررات و سامانه و تلفن ۱۹۵ را یکی دیگر از اولویت‌های این سازمان عنوان کرد و افزود: «در این بخش ضعف در پاسخگویی وجود دارد که باید خیلی سریع مرتفع شود.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو