دانلود بازی Surviving the Aftermath برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی Surviving the Aftermath برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

158

1400/8/26

23:21


بازی Surviving the Aftermath در آینده‌ای پسا آخرالزمانی جریان دارد و باید از طریق عملیاتی در چنین جهانی زنده مانده و از منابع کمیاب هم در محیط استفاده کنید. فرصت‌های خاصی در اختیار شما قرار می‌گیرد که از طریق آن‌ها می‌توانیم مستعمره نهایی خود را ایجاد کرده و از فجایع دوری کنید. می‌توانید از هم تیمی‌های خود هم مراقبت کرده و از مهارت‌های جنگی یا ساخت و ساز آن‌ها در تیم بهره ببرید. باید تمدن ویرانه‌ای را دوباره ایجاد کرده و آن‌ را به شکوه قبلی‌اش بازگردانید. فراتر از مستعمره‌های خود رفته و تلاش کنید که مناطق بایر را برای جمع‌آوری منابع، دنبال کنید. ملاقات با مستعمره‌های رقیب هم سبب می‌شود که نبردهایی شکل گرفته و تیم قدرتمند، کنترل آن‌ها را برعهده بگیرید.

Surviving the Aftermath PC-CODEX

دانلود-بازی-Surviving-the-Aftermath

اسرار بسیار زیادی در این بازی وجود دارد و با شناسایی هرکدام از آن‌ها می‌توانیم شرایط بهتری برای زنده ماندن داشته باشید. از بهترین ویژگی‌های بازی می‌توانیم به سیستم ساخت و ساز و مدیریت یک مستعمره اشاره کنیم که به با حالت خاصی دنبال می‌شود. بازماندگان کم کم خودشان را به شما معرفی می‌کنند و خواهید دید که یک رویداد جدید شروع می‌شود. باید بیش از ۱۳۰ ساختمان را ایجاد کرده و در این دنیای خشن زنده بمانید. خطرات بسیاری در انتظار شما قرار دارد و از فجایای طبیعی گرفته تا حمله گروه‌های دیگر، می‌تواند شما را به کام مرگ اکشاند.

بنابراین، باید تا می‌توانید مدیریت مستعمره خود را همراه با گروه خود انجام داده و از مهارت‌های تیم خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. هرکدام از آن‌ها می‌توانند استعدادهای خاصی در بازی Surviving the Aftermath داشته باشند و با انگیزه بالایی در گروه شما اقدام به فعالیت کنند.


info

Survive and thrive in a post-apocalyptic future — resources are scarce, but opportunity calls! Build the ultimate disaster proof colony, protect your colonists, and restore civilization to a devastated world.

Go beyond the colony and explore the wastelands to gather resources, meet rival colonies, and uncover the world’s secrets.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows® 7 Home Premium 64 bit SP1

Processor: Intel® iCore™ i5-2500K or AMD® AMD® FX 6350

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia® GeForce™ GTX 580 or AMD® Radeon™ HD 7870

DirectX: Version 11

Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows® 10 Home 64 bit

Processor: Intel® iCore™ i5-3570K or AMD® Ryzen™ 3 2200G

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia® GeForce™ GTX770 or AMD® Radeon™ R9 380

DirectX: Version 11

Storage: 4 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه CODEX:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Surviving the Aftermath-CODEX:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو