بیوگرافی و عکس های امید علیمردانی بازیگر

بیوگرافی و عکس های امید علیمردانی بازیگر


منبع: بیتوته

104

1400/8/27

08:28


بیوگرافی و عکس های امید علیمردانی بازیگر



همسر امید علیمردانی, ماشین امید علیمردانی, امید علیمردانی و همسرش

عکس امید علیمردانی در سریال همسرایی

 

بیوگرافی امید علیمردانی بازیگر + زندگی شخصی هنری 

امید علیمردانی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ایران است که از سال 1377 فعالیت خود را با تئاتر آغاز کرده است و در سال 1392 با ایفای نقش در سریال ستایش شناخته شد. وجه تمایزی که باعث شده است او با سایر بازیگران تفاوت داشته باشد قد کوتاه او است.

چکیده ای از بیوگرافی امید علیمردانی

نام : امید علیمردانی

تاریخ تولد : 2 مرداد 1364

محل تولد : تهران ، ایران

وضعیت تاهل : مجرد

تحصیلات : لیسانس فیلمسازی و کارگردانی

نوع حرفه : بازیگر

سال آغاز فعالیت : 1377

 

 تصویر امید علیمردانی, امید علیمردانی, بیوگرافی امید علیمردانی

تصویر امید علیمردانی در کنار مهران مدیری

 

بیوگرافی کامل امید علیمردانی

امید علیمردانی کارگردان ، بازیگر و فیلمنامه نویس کشورمان ایران در سال 1364 در لواسان تهران متولد شده است. امید علیمردانی مدرک کارشناسی را در رشته فیلم سازی و کارگردانی در دانشگاه هنر گذرانده است.

 

یکی از تفاوت های بسیار جالب او با سایر بازیگران ایرانی قد کوتاه او است.

این بازیگر با بازی در سریال ستایش در نقش رستم به یک چهره ماندگار تبدیل شد و بازی او مورد توجه اغلب بینندگان قرار گرفت.

 

تصویر امید علیمردانی, امید علیمردانی, بیوگرافی امید علیمردانی

امید علیمردانی در کنار امیر جعفری

 

آغاز حرفه بازیگری امید علیمردانی  

امید علیمردانی فعالیت خود را از سال 1377 زمانی که 9 سال داشت با تئاتر آغاز کرد و برای اولین بار در سال 1378 با سریال گل های آبی به کارگردانی حبیب الله کاسه ساز وارد قاب تلویزیون شد.

 

شهرت امید علیمردانی در سینما و تلویزیون

این بازیگر با سعید سهیلی بازی در سینما را تجربه کرد اما شهرت او با بازی و ایفای نقش رستم در سریال ستایش 2 از سال 1392 در کنار بازیگرانی مانند داریوش ارجمند و رامستین کبریتی رقم خورد.

 

فعالیت امید علیمردانی در تهیه کنندگی 

آقای امید علیمردانی از سال 1398 با فیلم سایلنت وارد عرضه تهیه کنندگی شده است و هنری نیز در نویسندگی و کارگردانی نیز دارد و در این زمینه نیز مشغول به فعالیت است.

امید علیمردانی به مطالعه کتاب و نویسندگی فیلمنامه علاقه فراوانی دارد.

 

الگو های امید علیمردانی در سینما و تلویزیون

امید علیمردانی در این باره می گوید در بازیگری الگو ی من آقای داریوش ارجمند هستند.

همچنین ذکر می کند که در انتظار نقش های متفاوت تری هستم زیرا انتظار دارم نویسندگان و کارگردان ها به من نقش متفاوتی بدهند.

 

نقش پیچیده امید علیمردانی در سریال ستایش 3

شخصیت من در فصل های قبلی سریال ستایش منفی بوده است و در فصل سوم سریال ستایش هم اتفاقاتی رخ می دهد که نقش من را بیشتر منفی جلو می دهد.

 

فیلم ها و سریال های امید علیمردانی

امید علیمردانی بازیگر کوتاه قامت کشورمان برای بار اول با بازی در سریال چهار چرخ به دنیای تلویزیون راه یافت و در جلوی دوربین قرار گرفت. او در این سریال به بازی در نقشی متفاوت پرداخت که برای خودش از جذابیت های ویژه ای برخوردار بود.

این هنرمند از طریق تهیه کننده به کارگردان این سریال جواد مزدآبادی معرفی شد و با بازی در نقش یک دزد مورد توجه مخاطبان این سریال قرار گرفت.

 

تصویر امید علیمردانی, امید علیمردانی, بیوگرافی امید علیمردانی

بازی امید علیمردانی

 

سریال دست بالای دست به کارگردانی  محسن یوسفی تجربه دیگر امید علیمردانی در تلویزیون بود که به واسطه هنرنمایی امید علیمردانی در نقش قبلی اش مورد توجه کارگردان این سریال قرار گرفت و برای بازی در این نقش انتخاب شد.

 

اما نقطه عطف بازیگری امید علیمردانی در تلویزیون مربوط به بازی امید علیمردانی در سریال ستاش است.بازیگر نقش رستم مباشر حشمت فردوس در فصل دوم سریال ستایش همان امید علیمردانی است که توانست به خوبی از عهده این نقش در این سریال بر آید.

 

امید مردانی بازی در فیلم هایی چون همسرایی ، فیلم دهه شصتیا ، چارچنگولی ، قصه پریا ، نارنجی پوش ، خفگی ، ستایش 2 و 3 ، چهار چرخ ، دست بالای دست ، دنیای گمشده و … را در کارنامه هنری خود ثبت کرده است.

 

نقش های مورد علاقه امید علیمردانی

امید علیمردانی در این باره که بیشتر دوست دارد چه نقش هایی را ایفا کند گفته است : یکی مساله که وجود دارد این است که فکر می کنند بیشتر باید از کوتاه قامتان بلند همت برای کار های طنز استفاده شود. در حالی که من کمتر نقش های کمدی را دوست دارم و از نقش های جدی بیشتر خوشم می آید و حتی در سریال های کمدی هم دوست دارم نقش های جدی را بازی کنم.

 

ازدواج و زندگی شخصی امید علیمردانی

این بازیگر مجرد است و و هنوز ازدواج نکرده است. در واقع تاکنون هیچ عکسی از امید علیمردانی و همسرش منتشر نشده است.

این بازیگر اصالتا اهل لواسان تهران است و اطلاعاتی از پدر و مادر این بازیگر در دسترس نیست.

 

امید علیمردانی و همسرش, قد امید علیمردانی, زندگی نامه امید علیمردانی

امید علمردانی در کنار جواد یساری

 

گزیده کاری امید علیمردانی در انتخاب نقش 

امید علیمردانی در این باره می گوید : بازی در تلویزیون را ترجیح می دهم چون بیشتر با آن دیده می شوم البته من صرفا برای دیده شدن بازی نمی کنم و به همین خاطر گزیده و با کارگردان های خوب و با تجربه کار می کنم.

 

اعتراض امید علیمردانی به بی توجهی به کوتاه قدان

امید علیمردانی درباره این که در سریال های تلویزیونی بیشتر چه نقش هایی به وی و افرادی که از لحاظ فیزیکی مشابه به او هستند داده اند گفت :یک مسئله این که فکر می کنند از کوتاه قدان فقط باید برای نقش های طنز استفاده کرد و این در حالی است که من به شخصه از نقش های جدی بیشتر خوشم می آید و حتی دوست دارم در سریال ها کمدی هم نقش های جدی داشته باشم .

 

او این دیدگاه را به کارگردانان نسبت داد و اظهار کرد بیشتر از این که نقص فیلمنامه نویس ها باشد کارگردانان انتخاب می کنند که چه کسی چه نقش را داشته باشد و کارگردان بر اساس یک شخصیت می گوید که باید لودگی بیشتری در کار باشد تا مخاطب بیشتر بخندد. الته خدا را شکر می کنم که این دیدگاه چندین سال است عوض شده است و نقش های جدی تری به ما پیشنهاد می شود.

 

همچنین این بازیگر به این موضوع اشاره کرد که بیشتر دوستان من اذیت می شوند از نقش هایی که به آنها داده می شود ، زیرا این نقش ها بیشتر در حد یک شاگرد مغازه است یا این که نقش های زیر خط فقر است در حالی که به نظرم اشکالی ندارد که در نقش های دیگری هم  نوشته شود ، نقش هایی که در واقعیت هم وجود داشته اند و دارند.

 

به عنوان مثال من دوستی دارم که در دوران دفاع مقدس به دلیل همین فیزیک بدنی توانسته است به خاکریز دشمن وارد شود و یا دوستی دارم که استاد دانشگاه است. اما این ها در سریال ها دیده نمی شوند.

 

تصویر امید علیمردانی در کنار احسان علیخانی 

 

شایعاتی در خصوص فوت امید علیمردانی 

در 7 شهریور 1398 خبر درگذشت امید علیمردانی بر اثر سانحه تصادف در سایت های مختلف درج شد. اما ساعاتی بعد از انتشار این خبر امید علیمردانی بازیگر سریال ستایش با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود خبر سلامتی خود را به همه طرفداران خود اعلام کرد و خبر درگذشتش را که در رسانه ها منتشر شده بود را تکذیب کرد. 

 

امید علیمردانی با انتشار ویدئو در کنار گنبد منور ابا عبدالله الحسین (ع) نوشت :

در کنار کربلای معلی هستم در کنار بارگاه آقا عبدالله الحسین (ع) ، متاسفانه شایعه ای از من پر شده است که از طریق این متن خواستم بگویم حال بنده خوب است.

 

فعالیت امید علیمردانی در اینستاگرام

این بازیگر مانند سایر بازیگران دیگر در اینستاگرام فعالیت دارد و در آن عکس ها و ویدئو های از خود و زندگی روزمره ش با مخاطبان خود به اشتراک می گذارد. همچنین برخی از سکانس هایی که د آن نقش داشته است را نیز در صفحه خود قرار می دهد.

 

آلبوم تصاویر امید علیمردانی

 

تصویر امید علیمردانی, امید علیمردانی, بیوگرافی امید علیمردانی

امید علیمردانی در کنار عوامل و دوستان پشت صحنه

 

امید علیمردانی, بیوگرافی امید علیمردانی, عکس های امید علیمردانی

امید علیمردانی در کنار محمدرضا گلزار

 

تصویر امید علیمردانی, امید علیمردانی, بیوگرافی امید علیمردانی

امید علیمردانی و مصطفی زمانی

 

گردآوری : دنیای بازیگران بیتوته

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو