رقابت پزشکان و آتش‌نشانان با حضور بهداد سلیمی!

منبع: برترین ها

99

1400/8/27

08:29


مسابقه «تهمتن» از فرداشب روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.

خراسان: حدود یک دهه پس از دوران اوج مسابقات قوی‌ترین مردان ایران که با عنوان «مردان آهنین» روی آنتن شبکه 3 سیما می‌رفت، مسابقه تلویزیونی جدید «تهمتن» قرار است از شبکه نسیم سیما پخش شود که بی‌شباهت با «مردان آهنین» نیست، اگرچه این برنامه هویت خود را دارد و دارای تفاوت‌های قابل توجهی نیز با آن مسابقه است.

رقابت پزشکان و آتش‌نشان‌ها با میزبانی بهداد سلیمی!

تفاوت با «مردان آهنین»

مسابقه «تهمتن» را بهداد سلیمی و آیدین ختایی اجرا می‌کنند که هردو پیشتر به عنوان ورزشکار شناخته می‌شدند. سلیمی وزنه‌بردار شاخص سنگین‌وزن و دارای مدال المپیک و جهانی است و ختایی نیز در رشته‌های پرورش اندام و پاورلیفتینگ، به شهرت رسیده است. آن‌ها با گذشت سال‌ها از رقابت داغ قوی‌ترین مردان، یک مسابقه ورزشی دیگر را اجرا می‌کنند که البته این بار، تفاوت‌های محسوسی با آن دارد. رضا نصیری تهیه‌کننده «تهمتن» به ایرنا گفت: «در مسابقه «تهمتن» علاوه بر این آمادگی جسمانی بالا نیز مهم است، هوش و ذکاوت هم اهمیت دارد، چون شرکت‌کنندگان در برخی آیتم‌ها می‌توانند با خلاقیت خودشان برنده بشوند.»

وی ادامه داد: «در مسابقه قوی‌ترین مردان ایران بدنسازهایی شرکت می‌کردند که جثه‌های عظیمی داشتند و می‌توانستند وزنه‌های سنگین را بلند کنند، اما در برنامه «تهمتن» رزمی‌کارها، سنگ‌نوردان و فیتنس‌کارها (ورزش‌های هوازی) می‌توانند شرکت کنند و نیازی نیست همه سنگین‌وزن باشند. در این برنامه افرادی آمدند که انواع شغل‌ها را داشتند. در تهمتن هم شرکت‌کننده آتش‌نشان داشتیم و هم تکاور نیروی دریایی، معلم، پزشک و مشاغل دیگر.»

ضبط با استاندارد بین‌المللی

بر اساس آن چه نصیری اعلام کرده، «تهمتن» قرار است از جمعه‌شب 28 آبان روی آنتن برود. این مسابقه در ۱۰۰ قسمت و با حضور ۲۵۶ ورزشکار از سراسر کشور در چهار گروه تولید شده است. داوطلبان شرکت در این برنامه پس از راستی‌آزمایی و تست‌های اولیه در این مسابقه حضور پیدا کرده‌اند.

همچنین در هر برنامه مستندی از افراد حاضر در مسابقه، به نمایش درمی‌آید که جزو بخش‌های جذاب برنامه است. نکته جالب این که «تهمتن» با بیش از ۲۰ دوربین ضبط و در استاندارد بین‌المللی با کیفیت 4K برای پخش آماده شده است. دیروز عصر همچنین از تیزر این مسابقه رونمایی شد. در این تیزر انواع و اقسام توانایی‌های ورزشی مثل شنا، کشیدن و همچنین بلند کردن اجسام سنگین، شکستن اجسام با پتک و... دیده می‌شود. مسابقه «تهمتن» قرار است از جمعه تا یک‌شنبه ساعت 23 از شبکه نسیم پخش شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو