حضور «همراه اول» با شعار «هوشمندی، همراه اول تو» در «الکامپ ۲۰۱۸»

منبع: فوت و فن

76

1400/8/27

09:19


حضور «همراه اول» با شعار «هوشمندی، همراه اول تو» در «الکامپ ۲۰۱۸»

همراه اول در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکامپ، با شعار «هوشمندی، همراه اول تو» حضور می یابد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور اول تلفن همراه کشور، جهت معرفی و ارائه آخرین محصولات و سرویس های مبتنی بر اینترنت پر سرعت، در نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) شرکت می کند.

اپراتور اول در این نمایشگاه، با سرویس ها و خدمات متنوعی نظیر معرفی «محصولات و خدمات سازمانی»، «فروش محصولات»، «خدمات مشتریان» و «نوآوری و جذب ایده» خدمت بازدیدکنندگان است.

براساس این گزارش، همراه اول با معرفی اپلیکیشن ها و درگاه های خرید شارژ و بسته های اینترنتی مورد تایید این شرکت، ثبت نام آنلاین انواع سیم کارت های همراه اول در سامانه «گلچین»، فروش مودم، شارژ و بسته های اینترنتی در فروشگاه آنلاین همراه اول و معرفی سرویس «مولتی سیم» در خدمت بازدیدکنندگان خواهد بود.

ارائه کلیه خدمات اعم از تعویض Usim، ترابرد، فروش و فعال سازی سیم کارت و فعال سازی خدمات غیر حضوری، معرفی سرویس های «همراه یار»، «باشگاه مشتریان» و «همراه من»، از دیگر برنامه های همراه اول در نمایشگاه است.

همراه اول در بخش «محصولات و خدمات سازمانی» با معرفی سرویس شماره مجازی، چتر دیتای سازمانی، شبکه خصوصی مجازی موبایل (MVPN)، نمایش شهر هوشمند از طریق واقعیت افزوده (AR)، کنترل هوشمند و مدیریت هوشمند روشنایی شهری در این نمایشگاه حضور دارد.

علاقمندان برای بازدید از غرفه های همراه اول در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکامپ، می توانند ۶ تا ۹ مرداد به سالن خلیج فارس و فضاهای باز واقع در ورودی این سالن مراجعه کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو