[اعلامیه] ۷ نکته کلیدی که قبل از خرید اینترنتی بلیط هواپیما باید بدانید

منبع: فوت و فن

116

1400/8/27

09:49


[اعلامیه] ۷ نکته کلیدی  که قبل از خرید اینترنتی بلیط هواپیما باید بدانید

امروزه، خرید بلیط هواپیما به‌صورت آنلاین یکی از متداول‌ترین روش‌های تهیه بلیط سفرهای هوایی می‌باشد، ولی باید به ۷ نکته کلیدی در این مورد توجه کرد:
 
  1. سامانه مورد استفاده شما باید امکان انتخاب بلیط هواپیما از میان پروازهای تمامی ایرلاین‌های کشور را در اختیارتان قرار دهد. در این حالت بهترین نوع برنامه‌ریزی سفر هوایی برای شما امکان‌پذیر خواهد بود.
  2.  برای برنامه‌ریزی بهتر و یافتن اقتصادی‌ترین قیمت‌ها بهتر است خرید شما از میان تمامی پروازهای چارتر و سیستمی (غیرچارتر) باشد. گاهی اوقات امکان انتخاب پروازهای چارتر با ۴۰% تخفیف مقدور است.
  3.  ممکن است سفر شما به‌صورت رفت و برگشت باشد، در نتیجه امکان خرید بلیط هواپیما به‌صورت رفت و برگشت گزینه‌ای مناسب و هوشمندانه خواهد بود.
  4.  اگر شما مهمانان خارجی دارید و می‌خواهید برای آن‌ها بلیط پروازهای داخلی تهیه کنید، امکان خرید بلیط هواپیما برای اتباع خارجی نکته‌ی مهمی خواهد بود. به این منظور کپی پاسپورت مهمان خارجی جهت خرید کفایت خواهد کرد.
  5.  اگر به هر دلیلی نیاز به کنسلی و استرداد بلیط خریداری شده خود را داشته باشید، باید بتوانید به‌راحتی و به‌صورت آنلاین این کار را انجام و وجه عودتی را در کارت بانکی خود دریافت کنید.
  6.  ممکن است شما همیشه دسترسی و امکان پرینت بلیط خریداری شده را نداشته باشید. اگر سامانه‌ی مورد استفاده‌ی شما برای خرید بلیط هواپیما، بلیط را با پیامک و ایمیل ارسال کند، دیگر نیازی به پرینت بلیط نخواهید داشت. متن پیامک با کارت ملی برای اخذ کارت پرواز کافی خواهد بود.
  7.  دربسیاری از موارد نیاز دارید که بلیط هواپیمای خود را با موبایل انتخاب، رزرو و خرید کنید. استفاده از این امکان نیازمند سازگاری کامل سامانه خرید آنلاین بلیط با مرورگرهای موبایل می‌باشد.
 
یکی از سامانه‌هایی که تمامی ۷ نکته کلیدی لازم در خرید آنلاین بلیط هواپیما را هم‌زمان در کنار پشتیبانی شبانه‌روزی برای کاربران و مشتریان خود فراهم می‌نماید، وب سایت علی بابا است.
علی بابا برنامه‌ی استراتژیکی را در این حوزه در پیش گرفته، روند رو به رشدی در جذب خریداران اینترنتی بلیط هواپیما را دارد و در حال تبدیل شدن به کامل‌ترین سامانه خرید آنلاین بلیط هواپیما در کشور است.
هم‌چنین وب سایت علی بابا، امکانات مناسبی را در جهت همکاری با شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهادها برای خرید بلیط سفرهای هوایی آن‌ها در نظر گرفته است. پس اگر می‌خواهید برای سفرهای خودتان، همکاران و یا یکی از عضای خانواده بلیط هواپیما تهیه کنید، بهتر است خودتان از امکانات کامل و ظاهر زیبای سایت علی بابا بازدید کنید و بهترین گزینه را برای خرید بلیط هواپیما انتخاب نمایید.
لینک سایت علی بابا
Alibaba.ir
 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو