سریال‌های آخرالزمانی مشابه با سریال The 100 – بخش دوم

سریال‌های آخرالزمانی مشابه با سریال The 100 – بخش دوم


منبع: فوت و فن

279

1400/8/27

10:33


سریال‌های آخرالزمانی مشابه با سریال The 100 – بخش دوم

سریال صد (The 100) سریالی سرشار از اکشن، تعلیق و بقاء است و بسیاری از افراد، از به پایان رسیدن این سریال، ناراحت شدند. این سریال، با فصل هفتم خود، به پایان رسید.

در ادامه با ما همراه باشید تا برترین سریال‌های آخرالزمانی مشابه با سریال صد را به شما معرفی کنیم.

۸- سریال ناوبر فضایی گالاکتیکا (Battlestar Galactica)

Battlestar Galactica (2004)

Battlestar Galactica (2004)

اگر به دنبال پیدا کردن سریالی مشابه با سریال صد هستید، پس مطمئنا باید سریال ناوبر فضایی گالاکتیکا را مشاهده کنید. این سریال، بازسازی سریالی به همین نام بوده است. پخش این سریال از سال ۲۰۰۴ میلادی شروع شده و دارای زیر لحنی سیاسی است. این سریال نسبت به سریال اصلی اندکی تاریک‌تر است. سریال اصلی ناوبر فضایی گالاکتیکا در سال ۱۹۷۸ میلادی پخش شده است. اتفاقات این سریال در درون یک ناوبر فضایی به نام گالاکتیکا رخ می‌دهد که ظاهرا، آخرین سفینه فضایی پابرجا است. آنها به دنبال آن هستند تا کلونی گمشده‌ای به نام زمین را پیدا کنند و از همین رو، در مسیری به سوی ناشناخته‌ها قدم می‌گذارند.

۹- سریال گستره (The Expanse)

The Expanse

The Expanse

سریال گستره، سریالی متعادل و ترکیبی از علمی – تخیلی، رازآلود و اکشن است. این سریال، در مورد آینده‌ای آخرالزمانی است. اتفاقات سریال در آینده‌ای دور رخ می‌دهد که در آن، زمین موفق شده تا تمام منظومه شمسی را کلونی‌سازی کند که منجر به شکل‌گیری رابطه‌ها و کشمکش‌هایی شده است. در فصل اول این سریال، یک کاراگاه به دنبال آن است تا یک زن گمشده را پیدا کند و همین، آغازگر رویدادهایی است که به صورت دومینو وار پشت هم رخ می‌دهند. این سریال دارای داستان جذاب و به خوبی توسعه داده شده است که از ابتدا تا پایان، بیننده را درگیر خود نگه می‌دارد.

۱۰- وایکینگ‌ها (Vikings)

Vikings

Vikings

نمی‌توان گفت که این سریال، یک سریال آخرالزمانی است اما سریال وایکینگ‌ها توانسته تا جذابیت خاصی داشته باشد. این سریال بر اساس داستان‌ها و اساطیر اسکاندیناوی است که قدمت‌ آنها چندین قرن است. سریال وایکینگ‌ها بر محوریت ماجراجویی‌های رگنار لاثبروک با بازی تراویس فیمل (Travis Fimmel) است. سریال وایکینگ‌ها دارای لحظات شدیدی از بی‌رحمی، وحشی‌گری، خیانت و لطافتی است که ممکن است از این سریال انتظار نداشته باشید.

۱۱- سریال جامعه (The Society)

The Society

The Society

سریال جامعه همانند سریال صد، در مورد گروهی از نوجوانان است که وارد یک دنیای نامشخص می‌شوند. از این لحاظ، این دو سریال شباهت زیادی به یکدیگر دارند. در سریال جامعه، پس از یک طوفان اسرارآمیز، تمام بزرگسالان ناپدید می‌شوند. آنها که کاملا از بقیه جهان جدا شدند، باید راهی پیدا کنند تا در این واقعیت زندگی کنند و یک نظم و ترتیب شکل دهند. این سریال تمام آنچه که شما از یک سریال علمی و تخیلی می‌خواهید را دارد.

۱۲- سریال سقوط آسمان‌ها (Falling Skies)

Falling Skies

Falling Skies

به دنبال یک حمله ناگهانی توسط بیگانه‌ها، باقی‌مانده نسل بشریت باید برای دفاع از خود در برابر مهاجمان، با یکدیگر متحد شوند. در طی پنج فصل این سریال، نبرد پشت نبرد است که روی می‌دهد و آنها باید برای بقاء نسل بشر مبارزه کنند. در مرکز این سریال، تام میسون با بازی نوآ وایل (Noah Wyle) قرار دارد که فقط برای بقاء نمی‌جنگد بلکه امیدوار است تا بار دیگر پسرش که توسط بیگانه‌ها ربوده شده را بینند. این سریال، رازآلودی دلنشین به داستان علمی و تخیلی خود اضافه کرده است و سریالی است که باید آن را تماشا کرد.

۱۳- سریال تابستان سیاه (Black Summer)

Black Summer

Black Summer

سریال تابستان سیاه، سریالی آخرالزمانی و زامبی‌محور است. در این سریال، رز با بازی جیمی کینگ (Jaime King) از دخترش جدا می‌شود. او با گروهی از افراد کاملا غربیه همراه می‌شود، گروهی که به دنبال آن هستند تا عزیزان خود را پیدا کنند. در مسیر، این گروه با خطرات و موانع زیادی روبه‌رو می‌شود و باید تصمیمات دشوار و بی‌رحمانه‌ای بگیرند که آنها را برای همیشه تغییر خواهد داد.

۱۴- سریال آخرین مرد روی زمین (The Last Man on Earth)

The Last Man on Earth

The Last Man on Earth

سریال آخرین مرد روی زمین، سریال پسا آخرالزمانی با درون مایه‌ای روشن است. فیل میلر با بازی ویل فورت (Will Forte) قانع شده که او آخرین بازمانده پس از گسترش ویروسی است که همه انسان‌ها را کشته است. سپس، او با کارول با بازی کریستن اسکال (Kristen Schaal) آشنا می‌شود. کارول بر این باور است که وظیفه آنها است تا تولید مثل کنند و جمعیت را افزایش دهند. سریال آخرین مرد روی زمین دارای درام، خیانت و دوستی‌های غیرمنتظره است و در آن، خبری از ترس و وحشت نیست.

۱۵- سریال The Wilds

The Wilds

The Wilds

سریال وایلدز یا وحشی‌ها، ترکیبی از سریال صد، لاست و جامعه به شمار می‌رود. به خاطر سقوط هواپیما، گروهی از دختران نوجوان بر روی یک جزیره رها شده‌اند. آنها باید سعی کنند تا زنده بمانند و روزها را سپری کنند. این سریال با استفاده از فلش‌بک و فلش‌فوروارد، داستانی جذاب و گیرا از کشمکش‌های هر کدام از این دختران را روایت می‌کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو