برترین جاذبه‌های گردشگری ابوظبی امارات – بخش دوم

برترین جاذبه‌های گردشگری ابوظبی امارات – بخش دوم


منبع: فوت و فن

94

1400/8/27

16:13


برترین جاذبه‌های گردشگری ابوظبی امارات – بخش دوم

ابوظبی، پایخت کشور امارات متحده عربی است. شهر ابوظبی، یکی از بهترین مکان‌ها در کشور امارات است که گردشگران و مسافران می‌توانند در آن، از جاذبه‌های گردشگری مختلفی لذت ببرند.

در ادامه با ما همراه باشید تا برترین جاذبه‌های گردشگری کشور شهر ابوظبی در کشور امارات را به شما معرفی کنیم.

۸- دنیای برادران وارنر

Take the Kids to Warner Bros World

Take the Kids to Warner Bros World

جدیدترین پارک موضوعی که به جزیره یاس اضافه شده است، دنیای برادران وارنر است که در مورد کارتون، فیلم و ابرقهرمانان و شروران کتاب‌های کمیک است. در این دنیا، شش بخش مختلف وجود دارند که همگی زیر یک سقف قرار گرفته‌اند. این مکان از جمله بهترین مکان‌هایی است که خانواده‌ها می‌توانند از آن دیدن کنند. بخش‌هایی برای کودکان و نوجوانان وجود دارند. بخش‌هایی نیز در مورد شهر گاتهام و متروپلیس است.

۹- پیست فرمول یک یاس مارینا

Fuel Up on Formula One at the Yas Marina Circuit

Fuel Up on Formula One at the Yas Marina Circuit

مسابقه فرمول یک ابوظبی در ماه نوامبر هر سال برگزار می‌شود و بزرگترین رویداد سالیانه این شهر محسوب می‌شود. این رویداد در پیست فرمول یک یاس مارینا در جزیره یاس برگزار می‌گردد. اگر به هنگام مسابقه در این شهر حضور ندارید، اشکالی ندارد و همچنان می‌توانید در تمام سال، از این پیست دیدن کنید و یک تجربه دلپذیری را برای خودتان به ارمغان بیاورد. تورهای مختلفی وجود دارند که شما را به داخل پیست و همچنین داخل ساختمان‌های آن می‌برند. کسانی که عشق سرعت هستند می‌توانند تجربه‌های مختلفی از رانندگی در این پیست را بدست بیاورند. دو روز در هفته، این پیست بر روی عموم باز می‌شود و ورودی آن رایگان است.

۱۰- تل‌ماسه‌های بیابانی

Day Trip to the Desert Dunes

Day Trip to the Desert Dunes

مهم‌ترین و محبوب‌ترین جاذبه گردشگری در خارج از شهر ابوظبی، سفر به جنوب کشور امارات و به درون تل‌ماسه‌های بیابانی آن است. گردشگران و مسافران می‌توانند به واحه لیوا بروند که در لبه امپی کورتر قرار گرفته است. علاوه بر این، آنها می‌توانند به بیابان الختیم نزدیک العین بروند. بیابان امپی کورتر دارای بزرگترین تل‌ماسه‌های شنی در سرتاسر جهان است. کسانی که قصد دارند تا تجربه دلپذیری از بیابان داشته باشند، می‌توانند در درون این تل‌ماسه‌های عظیم گردش کنند. بیشتر تورها شامل بازدید از یک مزرعه پرورش شتر و زندگی سنتی بیابانی است. تورهای کوتاهی نیز وجود دارند که می‌توانند گردشگران و مسافران را برای مدتی کوتاه، در دل بیابان رها کنند. تورهای آفورد نیز وجود دارند که مطمئنا علاقه‌مندان به خودرو از آن لذت خواهند برد.

۱۱- حیات وحش سیر بانی در جزیره یاس

Discover the Nature Reserve on Sir Bani Yas Island

Discover the Nature Reserve on Sir Bani Yas Island

یکی از بهترین گردش‌های کوتاه در خارج از شهر ابوظبی، حیات وحش محافظت شده سیر بانی در جزیره یاس است. این مکان حفاظت شده برای اولین بار توسط شیخ زاید تاسیس شده است. حیات وحش عربی متنوعی شامل غزال‌ها، غزال عربی و همچنین حیوانات دیگری همچون لئوپارد و زرافه در این مکان زندگی می‌کنند. استراحتگاه مجللی در این منطقه وجود دارند که فعالیت‌های مختلفی را به گردشگران و مسافران ارائه می‌کند.

۱۲- بیمارستان شاهین ابوظبی

Meet Falcons Close Up at Abu Dhabi Falcon Hospital

Meet Falcons Close Up at Abu Dhabi Falcon Hospital

بیمارستان شاهین ابوظبی، یک بیمارستان دامپزشکی مخصوص شاهین‌های بیمار و آسیب دیده است. این مکان، دارای تورهای مختلفی است که علاقه‌مندان به این حیوانات را به داخل مجموعه می‌برند و شاهین‌ها را به آنها نشان می‌دهند. این تورها، به گردشگران و مسافران اجازه می‌دهد تا از نزدیک، این حیوانات را ببینند و لذت ببرند. موزه کوچکی در این مکان وجود دارد که به تاریخ شاهین‌ها و شکار با شاهین می‌پردازد.

۱۳- دنیای آبی یاس

Cool Off at Yas Waterworld

Cool Off at Yas Waterworld

اگر گرمای هوا شما را اذیت می‌کند، به جزیره یاس بروید و در پارک آبی آن، تنی به آب بزنید و خنک شوید. دنیای آبی یاس، یک پارک موضوعی بزرگ است که مساحتی بیش از سی و هفت هکتار را پوشش داده است. در این مکان، فعالیت‌های مختلفی برای افرادی که دنبال هیجان و آدرنالین هستند، وجود دارند. منطقه مخصوصی نیز برای خانواده‌ها و کودکان وجود دارد در این پارک، رستوران‌ها، کافه‌ها و فروشگاه‌های مختلفی وجود دارند.

۱۴- سکوی تماشا در ارتفاع سیصد متری

Head Up to Observation Deck at 300 for High Tea

Head Up to Observation Deck at 300 for High Tea

برج خلیفه در شهر دوبی، بزرگترین برج در سرتاسر جهان به شمار می‌رود. در شهر ابوظبی، این هتل برج‌های اتحاد ابوظبی هستند که قد علم کرده‌اند. در طبقه هفتاد و چهارم این هتل، سکوی تماشایی وجود دارد که منظره بی‌نظیری از شهر ابوظبی از ارتفاع سیصد متری را به گردشگران و مسافران می‌دهد. برای ورود به این مکان، باید از قبل بلیط تهیه کرد. در این طبقه، رستورانی وجود دارد که می‌توانید از غذاها و خوراکی‌های آن لذت ببرید.

۱۵- قصر الحصن

Qasr Al-Hosn

Qasr Al-Hosn

قلعه الحصن، به تازگی بازسازی شده است و به نام قلعه قدیمی یا قلعه سفید شناخته می‌شود. این قلعه، قدیمی‌ترین ساختمان در شهر ابوظبی است و یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری تاریخی در این شهر به شمار می‌رود. این قلعه، در سال ۱۷۹۳ میلادی ساخته شده است و محل سکونت خانواده حاکم و مرکز دولت بوده است. ورودی قلعه الحصن به شیوه مدرن بازسازی شده و به عنوان یک موزه مورد استفاده قرار گرفته است که به تاریخ و فرهنگ شهر ابوظبی می‌پردازد. کاشی‌کاری‌های قابل توجهی در دروازه شمالی آن و همچنین حیاط آن، واقعا قابل توجه و برجسته هستند.

۱۶- دهکده میراث

Heritage Village

Heritage Village

دهکده میراث در شهر ابوظبی، یک کپی دقیق از یک روستای بادیه‌نشینی معمولی است که در آن، گردشگران و مسافران می‌توانند زندگی در کشور امارات قبل از مدرن شدن و کشف نفت را مشاهده کنند. این دهکده، در ساحلی بسیار زیبا قرار گرفته است و مکان جالب توجه و دلپذیری به شمار می‌رود. این دهکده، بازدیدکنندگان را با کشاورزی و غواصی برای پیدا کردن مروارید آشنا می‌کند، مشاغلی که قبل از کشف نفت، در این مکان رواج داشته است. دهکده میراث امروزه اندکی کهنه شده اما همچنان، از جمله مکان‌های اندکی در شهر ابوظبی است که زندگی سنتی امارات را می‌توان در آن دید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو