اسکورسیزی فیلم گروه «گریتفول دد» را می‌سازد

منبع: برترین ها

70

1400/8/28

11:21


جونا هیل قرار است در یک فیلم سینمایی که توسط مارتین اسکورسیزی درباره گروه موسیقی «گرِیتفول دِد» ساخته می‌شود، به ایفای نقش بپردازد.

مهر به نقل از هالیوود ریپورتر: جونا هیل قرار است در یک فیلم سینمایی که توسط مارتین اسکورسیزی درباره گروه موسیقی راک تاثیرگذار «گرِیتفول دِد» ساخته می‌شود نقش جری گارسیا گیتاریست، خواننده و آهنگساز اصلی گروه را بازی کند. اپل حقوق رسمی استفاده از موسیقی آنها را خریداری کرده است.

این پروژه تحت حمایت اپل ساخته می‌شود، جایی که در آن اسکورسیزی همین حالا مشغول کار روی فیلم سینمایی بعدی‌اش یعنی «قاتلان فلاور مون» با نقش‌آفرینی لئوناردو دی‌کاپریو است.

اسکورسیزی فیلم گروه «گریتفول دد» را می‌سازد

این فیلم جدید اسکورسیزی و هیل را دوباره در یک پروژه بزرگ همراه می‌کند چون آنها قبلا در «گرگ وال استریت» با هم کار کرده بودند. اسکورسیزی از طریق شرکت تهیه خودش یعنی سیکلیا پروداکشنز مسئولیت تهیه پروژه را بر عهده خواهد داشت و هیل هم از طریق شرکت خودش یعنی استرانگ بیبی از دیگر تهیه‌کنندگان خواهد بود.

اسکات الکساندر و لری کارازوسکی که نویسندگان پشت فیلم‌های بیوگرافیکی مخلتفی از جمله «دولمایت اسمم است» و «چشمان بزرگ» هستند، فیلمنامه این پروژه را نوشته‌اند. اپل حقوق رسمی استفاده از موسیقی «گریتفول دد» در این فیلم را خریداری کرده است.

گروه «گریتفول دد» در دهه شصت میلادی در سان فرانسیسکو تشکیل و بیش از سه دهه بعد به عنوان عضوی از تالار مشاهیر راک اند رول به رسمیت شناخته شد. گارسیا گیتاریست اصلی و خواننده گروه بود. او در سال ۱۹۹۵ پس از سال‌ها دسته و پنجه نرم کردن با مجموعه‌ای از مشکلات سلامتی و اعتیاد از دنیا رفت.

هنوز مشخص نیست دقیقاً کدام بخش از تاریخچه گروه در فیلم به نمایش درمی‌آید اما اسکورسیزی در گذشته هم تجربه به نمایش گذاشتن داستان گروه را داشته و تهیه‌کننده اجرایی مستند سال ۲۰۱۷ «سفر بلند عجیب» درباره آنها بوده است.

هیل که تا به حال ۲ بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است در پروژه بعدی خود در فیلم پرستاره «به بالا نگاه نکن» محصول نت‌فلیکس دیده خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو