رونمایی از یک گوشی موبایل با بالاترین رم و حافظه

منبع: برترین ها

124

1400/8/28

12:01


شرکت ZTE به طور رسمی نسخه جدید و ویژه‌ای از گوشی Axon 30 Ultra به نام ZTE Axon 30 Ultra Space Edition را معرفی کرد که قرار است در تاریخ ۲۵ نوامبر (۴ آذر ماه) با مشخصات جالب توجهی همچون ۱۸ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه ذخیره سازی، روانه بازار شود.

برترین‌ها: شرکت ZTE به طور رسمی نسخه جدید و ویژه‌ای از گوشی Axon 30 Ultra به نام ZTE Axon 30 Ultra Space Edition را معرفی کرد که قرار است در تاریخ ۲۵ نوامبر (۴ آذر ماه) با مشخصات جالب توجهی همچون ۱۸ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه ذخیره سازی، روانه بازار شود.

رونمایی از یک گوشی با بالاترین رم و حافظه

 ZTE سازنده چینی گوشی‌های هوشمند، سری ZTE Axon 30 را در اوایل تابستان سال جاری میلادی روانه بازار کرد که نسخه Axon 30 Ultra به عنوان پرچمدار این مجموعه محسوب می‌شود. حالا این شرکت رسماً تأیید کرده است که گوشی‌های این سری هنوز به پایان نرسیده و قرار است نسخه‌ای ویژه از مدل اولترا ZTE Axon 30، به این مجموعه اضافه شود. این خبر را شرکت ZTE امروز با انتشار یک پوستر رسمی در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرده و در ادامه توضیح داده است که این گوشی در ۲۵ نوامبر، راهی بازار‌ها می‌شود.

جالب توجه‌ترین بخش این خبر، پیکربندی این نسخه ویژه است که ۱۸ گیگابایت رم را با یک ترابایت حافظه داخلی همراه کرده است. سازنده چینی پیش از این گوشی هوشمند ZTE Axon 30 Ultra را با پیکربندی ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه داخلی روانه بازار کرده است و از این حیث به عنوان یک گوشی شاخص شناخته می‌شد چراکه از لحاظ پیکربندی رم و حافظه یک رکورد دار محسوب می‌شد. حالا ZTE در نسخه ویژه ZTE Axon 30 Ultra Space Edition میزان رم را ۲ گیگابایت افزایش داده تا این رکورد را مجدداً از آن خود کند. در واقع این نسخه ویژه اولین گوشی در جهان است که از ۱۸ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

رونمایی از یک گوشی با بالاترین رم و حافظه

از پوستر به اشتراک گذاشته شده توسط این شرکت چینی، اینگونه به نظر می‌رسد که نسخه جدید Axon 30 Ultra Space Edition به تعداد محدود در دسترس خواهد بود. متأسفانه این شرکت اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات این گوشی هوشمند، قیمت و اطلاعات در دسترس بودن آن، منتشر نکرده و باید تا هفته آینده منتظر بمانیم که این تلفن همراه شاخص به طور رسمی عرضه شود. به گزارش فرارو، با این همه به غیر از پیکربندی حافظه، انتظار داریم بقیه مشخصات گوشی مانند Axon 30 Ultra باقی بماند. این گوشی اخیر دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل فول اچ دی پلاس، نرخ تجدید ۱۴۴ هرتز، نسبت تصویر ۲۰:۹ و محافظ Corning Gorilla Glass 5 است.

گوشی Axon 30 Ultra همچنین در زیر کاپوت، از پلتفرم موبایل کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸، همراه با رم LPDDR5 و فضای ذخیره سازی UFS ۳.۱ پشتیبانی می‌کند. در بخش دوربین، یک دوربین چهارگانه در پشت وجود دارد که شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک لنز با زاویه دید عریض ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی فوق عریض با FOV ۱۲۰ درجه و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی است. در قسمت جلویی این گوشی هوشمند یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای گرفتن عکس‌های سلفی و تماس تصویری قرار دارد. این دستگاه دارای سیستم عامل اندروید است و از باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می‌کند که از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. در واقع ما انتظار داریم که Axon 30 Ultra Space Edition همه این مشخصات را دریافت کند و تنها تفاوت آن با Axon 30 Ultra در پیکربندی باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو