سبقت زنده باد بهیم از پدرخوانده!

منبع: برترین ها

69

1400/8/29

07:51


علاقه‌مندان یک فیلم هندی برای آن در تاریخ سینما دست‌به‌کار شدند.

همشهری: علاقه‌مندان یک فیلم هندی برای آن در تاریخ سینما دست‌به‌کار شدند.

فیلم «زنده‌باد بهیم» هندی از سوی کاربران «آی‌ام‌دی‌بی»(بانک اطلاعاتی فیلم‌ها)، به‌عنوان برترین فیلم مهیج این سایت لقب گرفت.

سبقت زنده باد بهیم از پدرخوانده!

در این سایت زنده‌باد بهیم بالاتر از فیلم‌های کلاسیکی نظیر پدرخوانده و «رستگاری شاوشنگ» قرار دارد. به‌نظر می‌رسد جمعیت انبوه طرفداران این فیلم در حال تاریخ‌سازی‌ برای اثر محبوب خود هستند. فیلم پرفروشی که حقایقی از درون جامعه هند را بازتاب می‌دهد. زنده‌باد بهیم به زبان تامیلی ساخته شده و تی‌جی‌ گناناول آن را کارگردانی کرده و با بازی و حمایت مالی سوریا یکی از ستارگان سینمای تامیل ساخته شده است.

فیلم داستان واقعی وکیلی باشهامت را روایت می‌کند که در حال پیگیری شکوائیه زنی باردار است که همسرش توسط پلیس دستگیر و متعاقبا اعلام شده که ناپدید شده است.

به ‌نوشته آسیم چابرا خبرنگار هندی، در این فیلم که یکی از فیلم‌های پرطرفدار اخیر در سینمای تامیل و هند محسوب می‌شود، داستان سرکوب «دالی‌ها»(یا نجس‌ها) که پایین‌ترین طبقه جامعه طبقاتی هند را تشکیل می‌دهند، روایت شده است. در زنده‌باد بهیم از همان ابتدا نشان داده می‌شود که پلیس در حال جدا کردن گروهی از مظنونان با توجه به کاست و طبقه‌ اجتماعی‌ای است که به آن تعلق دارند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو