در سالهای اخیر اضافه وزن به دلیل تغییر سبک زندگی شخصی و کاری افراد رواج زیادی پیدا کرده است. در این شرایط یکی از اصلی ترین دغدغه های مردم یافتن راهی مطمئن برای کاهش وزن با کمترین آسیب  و عوارض خواهد بود. برای این منظور اولین گام یافتن عوامل چاقی و گام دوم از بین بردن این عوامل است. اگر شما هم نگران سلامتی خود و درصدد کاهش اضافه وزن هستید با ما همراه شوید.

عوامل موثر در چاقی:

مشکلات هورمونی و عدم تعادل هورمونها در بدن میتواند مشکلات جدی برای افراد ایجاد کند که از جمله آنها میتوان به کیست تخمدان و در نتیجه اختلال در چرخه قاعدگی بانوان اشاره کرد. برای رفع این مشکل در ابتدا باید عملکرد و ترشح غدد درون ریز و برون ریز بدن را تنظیم نمود. از جمله راهکاری بی خطر و ارگانیک استفاده از انواع قهوه گانودرما میباشد. در واقع پودر قارچ گانودرما لوسیدوم موجود در این محصول موجب تنظیم عملکرد غدد بدن و در نتیجه ترشح متعادل هورمونها میشود. به همین دلیل است که این محصول برای کمک به درمان بیماریهای که ریشه آنها اختلالات هورمونی است کاربرد دارد.

کمبود فیبر در وعده های غذایی نیز میتواند موجب چاقی شود. فیبر باعث کاهش اشتها شده و موجب میشود برای مدت طولانی تری احساس سیری کنید بنابراین تمایل شما به مصرف غذا و تنقلات کاهش میابد. از جمله راه های تامین فیبر مورد نیاز بدن اضافه کردن مواد غذایی حاوی فیبر به سبد غذایی است. از جمله مواد غذایی که منبع غنی فیبر هستند میتوان به انواع میوه و سبزیجات ، حبوبات و آجیل اشاره کرد. همچنین سبوس برنج ، لایه دوم برنج قهوه ای نیز سرشار از فیبر است. شما میتوانید برای اینکه فیبر مورد نیاز بدن خود را تامین کنید ازیکی از محبوب ترین محصولات شرکت بیز یعنی سبوس برنج بیز استفاده کنید. تمایزی که این محصول نسبت به سایر محصولات مشابه در بازار دارد،  این است که در خلا  فراوری  میشود و در نتیجه تمام خواص سبوس حفظ میشود. همانطور که میدانید چنانچه سبوس 24 ساعت در معرض هوا قرار بگیرد خواص خود را از دست میدهد، به همین دلیل سبوس موجود در عطاری ها کارایی لازم را ندارد در نتیجه سبوس برنج دکتر بیز که به صورت ساشه بسته بندی میشود میتواند انتخاب مناسبی باشد.

این روزها استرسهای ناشی از فشار کاری و زندگی به بخش جدانشدنی زندگی ما تبدیل شده است. استرس زیاد موجب ترشح هورمون کورتیزول در بدن میشود. افزایش این هورمون در بدن موجب افزایش اشتها میشود. از سوی دیگر ممکن است برای کاهش استرس و اضطراب به مصرف تنقلات و غذاهای پر کالری مثل انواع فست فود روی بیاوریم که در نتیجه زمینه ساز بروز چاقی خواهد شد. نوشیدن یک فنجان قهوه گانودرما میتواند موجب آرامش و کاهش استرس گردد. در واقع گانودرما موجود در قهوه دکتر بیز بر عملکرد سیستم اعصاب و در نتیجه غدد فوق کلیوی که ترشح کننده هورمونهای کوتیزول و اپی نفرین هستند اثر گذاشته و ترشح آنها را کاهش میدهد و در نتیجه استرس را کاهش داده و آرامش را برایتان به ارمغان میاورد.

در این بین و در شرایط سخت اقتصادی فروشگاه اینترنتی کالا اکسیر بر آن شد تا محصولات اصیل و ارگانیک را با نازلترین قیمت در دسترس شما عزیزان قرار دهد تا بتوانیم با تلاش یکدیگر سبک زندگی سالم را هر روز بیشتر از قبل در بین خانواده های ایرانی رواج دهیم. رسالت ما تامین کالاها با به روز ترین تاریخ تولید و مناسبترین قیمتها است. همچنین تضمین اصالت کالا در هر شرایطی وظیفه خطیر فروشگاه اینترنتی کالا اکسیر بوده است.