مهم‌ترین رخدادهای حوزه نساجی در ماه پایانی پاییز | نمایشگاه ماشین‌آلات و منسوجات تهران تا نمایشگاه نساجی دبی

57

1400/8/29

15:49


در این مطلب نگاهی می‌اندازیم به مهم‌ترین رخدادهای پیش روی عرصه نساجی ایران و جهان در آذرماه ۱۴۰۰ .

مهم‌ترین رخدادهای حوزه نساجی در ماه پایانی پاییز | نمایشگاه ماشین‌آلات و منسوجات تهران تا نمایشگاه نساجی دبی

گروه مد و لباس هنرآنلاین: نمایشگاه حلال ترکیه از چهام تا هفتم آذرماه ۱۴۰۰ در شهر استانبول کشور ترکیه برپا می‌شود. نمایشگاه حلال ترکیه نمایشگاهی متفاوت و منحصربه‌فرد در منطقه اوراسیا است که در آن محصولات حوزه غذا، زیبایی و پوشاک که مطابق با فرهنگ و سنت اسلامی است به نمایش گذاشته می‌شود.

در این نمایشگاه فرصت مناسب به منظور تبادل و تعامل تجاری با شرکت‌های مختلف و کارشناسان حوزه‌های وابسته وجود دارد. نمایشگاه حلال هر سال در کشورهای مختلفی برپا می‌شود و کشورهای اسلامی از آن استقبال می‌کنند. در این نمایشگاه علاوه بر غذای حلال به مسائلی چون گردشگری حلال، نساجی اسلامی، پزشکی حلال، شیمی حلال و داروسازی پرداخته می‌شود.

این نمایشگاه توسط مقامات دولتی ترکیه حمایت می‌شود و تلاش می‌شود تا این نمایشگاه بهترین امکانات و محصولات را به مخاطبین خود عرضه کرده و برترین شرکت‌ها و برندهای حلال در آن حضور یابند. 

نمایشگاه منسوجات دبی (ITF) از هفتم تا نهم آذرماه ۱۴۰۰ در شهر دبی کشور امارات متحده عربی برپا می‌شود. نمایشگاه منسوجات دبی (ITF) رویداد برتر منطقه در زمینه منسوجات و مد است. این نمایشگاه تجاری فضایی مساعد برای صنعت نساجی و چرم فراهم می‌کند که منجر به تجارت و ایجاد ارتباطات می‌شود.

نمایشگاه منسوجات دبی فرصت به نمایش گذاشتن محصولات تولیدکنندگان و نمایندگان آن‌ها را به بانفوذترین خریداران و طراحان در صحنه مد امارات متحده عربی فراهم می‌کند.

این رویداد منحصربه‌فرد استودیوهای طراحی چاپ پیشرو جهان را به خود جلب خواهد کرد و به خریداران، توزیع‌کنندگان و طراحان فرصت مشاهده طیف وسیعی از پارچه‌های کارخانه‌های معتبر را می‌دهد. نمایشگاه منسوجات دبی برای پاسخ به نیاز وجود یک نمایشگاه تجاری با کیفیت در زمینه پارچه و مد در امارات متحده عربی ایجاد شده است.

نمایشگاه بین‌المللی نساجی دبی نیز  از هفتم تا نهم آذرماه ۱۴۰۰ در شهر دبی کشور امارات متحده عربی برپا می‌شود. نمایشگاه بین‌المللی نساجی دبی نمایشگاهی منحصربه‌فرد در صنعت پوشاک و نساجی است که به دلیل اهمیت هر شش ماه یک‌بار برگزار شده و در این رویداد بین‌المللی، تأمین‌کنندگان، خریداران و طراحان حضور دارند و به ارائه طرح‌ها و محصولات خود می‌پردازند.

در این نمایشگاه لباس، پارچه و مواد صنعتی ارائه می‌شود و حضور شرکت‌های معتبر جهانی این نمایشگاه را از سایر نمایشگاه‌های مشابه متفاوت می‌سازد. این نمایشگاه در دوره‌های قبلی بسیار موفق عمل کرده و فرصتی است تا  با تولیدکنندگان کشورهایی مانند هند، چین، اندونزی، ژاپن، ترکیه و کشورهای اروپایی به‌طور مستقیم آشنا شویم و محصولات خود را در سطح جهانی معرفی نماییم. امارات سومین کشور واردکننده پوشاک در خاورمیانه است و شرکت در این نمایشگاه برای توسعه تجارت و بازاریابی بسیار مناسب خواهد بود.

از این نمایشگاه بیش از ١٥ هزار نفر دیدن می‌کنند و ششصد غرفه دار محصولات خود را ارائه می‌کنند. 

و اما نمایشگاه ماشین‌آلات و محصولات نساجی تهران (IranTex) از ۱۴ الی ۱۷ آذرماه ۱۴۰۰ در شهر تهران کشور ایران برگزار می‌شود. نمایشگاه ماشین‌آلات و محصولات نساجی تهران (IranTex) بزرگ‌ترین شرکت‌ها، برندها، کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی صنعت نساجی جهان را گرد هم می‌آورد تا ضمن تبادل دانش، فناوری و اطلاعات، زمینه همکاری‌های تجاری، بازرگانی و سرمایه‌گذاری با شرکت‌های ایرانی را فراهم کنند.

نمایش آخرین تحولات و دستاوردهای علمی، فنی و صنعتی داخلی و خارجی این حوزه، فراهم آوردن بستر مناسب برای انتقال بیشتر فناوری‌های روز به کشورمان، ایجاد ارتباط‌های تجاری جدید و تقویت روابط قبلی، انتقال دانش، تکنولوژی و تجربیات، آشنایی با الگوهای موفق جهانی در عرصه صنعت نساجی، فراهم کردن زمینه‌های لازم برای سرمایه‌گذاری شرکت‌های داخلی و خارجی، مهم‌ترین اهداف برپایی این نمایشگاه است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو