سامانه بارشی امشب وارد کشور می‌شود

منبع: برترین ها

71

1400/8/29

17:36


معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از اواخر وقت امروز سامانه بارشی وارد کشور می‌شود و در برخی نقاط خوزستان، ایلام، لرستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه و غرب خلیج فارس موجب بارندگی، وزش باد شدید موقت و رعد و برق خواهد شد.

فارس نوشت: معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از اواخر وقت امروز سامانه بارشی وارد کشور می‌شود و در برخی نقاط خوزستان، ایلام، لرستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه و غرب خلیج فارس موجب بارندگی، وزش باد شدید موقت و رعد و برق خواهد شد.

محمد اصغری درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت نظیر تهران، اراک، کرج، اصفهان، مشهد و تبریز ادامه دارد و روز آینده نیز در شهرهای تهران، کرج، مشهد، تبریز هوا آلوده خواهد بود و روز دوشنبه اول آذر در مشهد و تبریز هوای آلوده خواهیم داشت.

وی ادامه داد: از اواخر وقت امروز سامانه بارشی وارد کشور می‌شود و در برخی نقاط خوزستان، ایلام، لرستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه و غرب خلیج فارس موجب بارندگی، وزش باد شدید موقت، گاهی رعد و برق خواهد شد و روز آینده بارش در این مناطق تشدید می‌شود و برخی نقاط فارس، اصفهان، قم و کردستان را نیز در برمی‌گیرد.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز دوشنبه اول آذر در استان‌های تهران، کرج، قزوین و زنجان در کنار دیگر استان‌های ذکرشده بارش خواهیم داشت، گفت: در دو روز آینده بارش در ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی به صورت برف خواهد بود.

اصغری با بیان اینکه روز سه‌شنبه دوم آذر در شمال شرق و نواحی مرکزی کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، افزود: روز چهارشنبه در نواحی غربی و مرکزی سواحل خزر، بارش خواهیم داشت.

وی درباره آخرین وضعیت جوی پایتخت گفت: امروز آسمان تهران صاف و غبارآلود است و روز آینده آسمانی نیمه ابری همراه با غبار محلی، گاهی بارش پراکنده در تهران خواهیم داشت. بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۱۳ و ۵ درجه خواهد بود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۳۰ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و بجنورد با کمینه دمای یک درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو