مسعود پزشکیان امروز در گردهمایی بزرگ کارگران آذربایجان‌شرقی به مناسبت سالروز تصویب قانون کار در تبریز اظهار داشت: برای رفع مشکلات کارگران و بازنشستگان تا آنجا که در توان داشته باشم از پای نمی‌نشینم.

تمامی مسئولان و نمایندگان باید خود را برای رفع مشکلات اقشار ضعیف جامعه آماده کنند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات کارگران و بازنشستگان استان گفت: به عنوان نماینده شما مردم وظیفه دارم تا آنجا که در توان داشته باشم تمام مسئولان و نمایندگان اعم استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان مجلس و سایر دستگاه ها را به جلسات اجرایی و نه شعاری فرا بخوانم تا دست به دست هم داده و به مشکلات آنان عملا رسیدگی شود.

وی افزود: در مجلس نیز در کمیسیون اجتماعی آمادگی دارم جلسات را با حضور نمایندگان شما کارگران و بازنشستگان ترتیب دهم تا راهکار اجرایی نشان دهند.

پزشکیان در ادامه به بحث بیمه تکمیلی اشاره کرد و گفت: من آن زمان هم که وزیر بهداشت بودم با بیمه تکمیلی مخالف بودم، بیمه تکمیلی برای ثروتمندان است. مسئولان و ثروتمندان هر موقع که بخواهند به هر نوع خدمت بیمه‌ای دست می‌یابند.

وی اظهار کرد: با بیمه تکمیلی هدف این است که دوباره پول بیشتری را از مردم ضعیف جامعه برای ارائه خدمات از آنها بگیریم که  درست نیست.