آتش‌سوزی تانکر سوخت در پمپ بنزینی در بابل

منبع: برترین ها

70

1400/8/29

21:24


یک دستگاه تانکر در حال تخلیه سوخت در پمپ بنزینی واقع در کیلومتر ۱۱ جاده جدید بابل به آمل دقایقی پیش دچارحریق شد.

ایرنا: یک دستگاه تانکر در حال تخلیه سوخت در پمپ بنزینی واقع در کیلومتر ۱۱ جاده جدید بابل به آمل دقایقی پیش دچارحریق شد.

به گفته شاهدان عینی تانکر سوخت در حال تخلیه بنزین به یکباره دچار حریق شد و پس از مدت کوتاهی ۲ انفجار مهیب رخ داد ؛ گفته شده است که راننده تانکر و یکی از متصدیان پمپ بنزین در اثر شدت آتش سوزی دچار سوختگی و مصدوم شدند. همچنین به دلیل شدت آتش سوزی ، شعله های آتش به دکه حاشیه پمپ بنزین نیز سرایت کرد وعلاوه بر از بین رفتن دکه صاحب آن نیز دچار سوختگی شد.

آتش‌سوزی تانکر سوخت در پمپ بنزینی در بابل

مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی بابل به خبرنگار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تائید این حادثه گفت: یک تانکر سوخت ۳۰ هزار لیتری بنزین در حین تخلیه سوخت در جایگاه سوخت در جاده بابل به آمل از توابع بخش لاله آباد دچار آتش سوزی شد.

سید مازیار حسینی بیان کرد: بعد از اطلاع از این حادثه هشت تیم عملیاتی با ۱۰ خودروی آتش نشان به همراه ۳۰ آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: همچنین یک تیم عملیاتی از امیرکلا و شهرستان آمل هم به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: در حال حاضر آتش مهار شد اما خطر به صورت کامل برطرف نشده و آتش نشانان برای ایجاد ایمن سازی کامل در پمپ بنزین حضور دارند.

وی گفت: علت دقیق آتش سوزی در دست بررسی است اما خودروها در زمان تخلیه سوخت باید یک سری استانداردهای لازم را رعایت کنند که ترک نکردن محل تخلیه سوخت یکی از موارد مهم در زمان تخلیه سوخت می باشد.

همچنین مرکز فوریت های پزشکی اورژانس ۱۱۵ بابل هم پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام کرد که تاکنون سه مصدوم به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل شدند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو